hardwell franky rizardo - bombaklats
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Jer-E    posted on 21-03-2007 10:26
als je dit nummer heb post hier in de topic miss een link waar ik hem kan kopen
en als je hem heb zou ik hem dan mogen hebben of ruilen Confused??

What do you think about hardwell franky rizardo - bombaklats ??

Vote :   

Jer-E    posted on 21-03-2007 19:10
jorrit leer lezen en speel niet het baasje

In this forum you can ask questions for finding the records that are missing in you collection. Perhaps that another member wants to give/buy/sell/trade/exchange his record or cd. 

kijk een wat er dik gedrukt staat ConfusedConfusedConfusedConfused
Jorrit    posted on 21-03-2007 21:02
Een 'record' of 'cd' is een feitelijke muziekdrager waar rechten over betaald zijn, en is niet te kopieren (een cd in uitzondering, maar dan overtreed je nog steeds de wetten op auteursrechten). Wanneer je een cd weggeeft, zijn de rechten al betaald. MP3's zijn iets heel anders (kopieerbaar, doorstuurbaar etc.).

In de algemene voorwaarden staat duidelijk vermeld dat illegale software en/of muziek uitwisselen hier niet getolereerd wordt, en welke sancties daar op staan...

(En zo op je teentjes getrapt en hanig reageren is natuurlijk helemaal niet slim, als je net deze regels aan je laars lapt)

4.4.2
» opmerkingen en/of handelingen met kwaadaardige bedoelingen gericht op DJResource of een andere Gebruiker
» het openbaar maken van personal message(s)
» illegale zaken (o. a. hack, warez en simlock) en/of links hiernaar

5.2 Indien de Gebruiker punt 4.4.2 niet nageleeft : ban voor 1 week.

Bron

Geen links naar illegale downloads dus, alleen betaalde downloads of platenzaken oid.
Mod edit by Jorrit on 21-03-2007 21:13 (1%)
Lead    posted on 21-03-2007 21:18
Volgens mij is deze track nog niet uit, staat in ieder geval nog niet op de discograpy van Hardwell. Het zal dus waarschijnlijk nog wel even afwachten worden.
Let the BASS be louder
Jer-E    posted on 22-03-2007 09:44
Poster: Lead
Volgens mij is deze track nog niet uit, staat in ieder geval nog niet op de discograpy van Hardwell. Het zal dus waarschijnlijk nog wel even afwachten worden.

k thanks lead jij kan teminste normaal doen ipv die zeikende jorrit
die gast zeurt alleen aan jou info heb ik tenminste iets.
heb je trouwens enig idee hoelang dit ongeveer duurt Confused?
Jorrit    posted on 22-03-2007 09:51
Ik zie geen reden dit topic nog open te laten, eerst edit ik je openingspost omdat daar teksten in stonden die tegen de regels zijn (oproepen naar downloadlinks) en zag ik het door de vingers, waar ik je topic ook meteen op slot had kunnen gooien.
Nu kom je met deze opmerking, het lijkt me duidelijk:

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

259 Users online: 36 Guests (223 Unknown)
Pages generated today : 1.664
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.653.676