What do you think about Tiesto Studio Interview ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Zielig dat mensen dit doen, ok ik vind tiesto ook niks. Maar heb teminste een beetje respect voor iemand. Denk dat de maker het ook niet zo leuk zo vinden moesten ze dat bij hem doen.
oh oh jongens waar is jullie humor gebleven, iedereen die ik het filmpje had laten zien moest er om lachen :D Of kunnen julie gewoon de waarheid niet onder ogen zien...
pff ok ge hebt respect voor iemand ma hans teeuwen scheld buitelanders uit en geert hoste het koningshuis... Tis misschien geen goeie grap ma damn waarom is da hier zo negatief?
Ja maar die heren hebben daar hun eigen mening over en misschien daarom wel een reden. Tiesto niet. Wat heeft die jongen verkeerd gedaan? Beetje jammer om hem zo omlaag te halen toch?
ik had al een keer gepost =P maar ik hoorde van iemand nog iets vaags over tiësto
die MAFKEES, wist mij te vertellen dat onze eigen "Thijssie" verwest=P lol, niks zelf heeft geproduced..... en dat hij gewoon als dj erg bekend werd, dat hij ergens vanuit engeland een paar goede tracks hoorde en toen die mensen heeft gecontacteerd, en hun platen onder zijn naam heeft uitgebrecht.
volgens mij is het regelrechte ONZIN! ik weet het niet......
sorry voor de offtopic.... maar ik wist niet of het zinnig genoeg was om er een topic over te starten.... =)
graag even reacties. wat denken, weten jullie er allemaal van?
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.