Keuze van een mixer (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ziax    posted on 20-03-2007 21:18
Hi !

Ik draai nu ongeveer 8 maand denk ik en ga m'n nieuwe booth kopen in de grote vakantie. De Pioneer CDJ 800 staat al vast.

Qua mixer twijfel ik nog, ik ga (nog niet) veel on the road maar hou wel van effectjes.
Ik twijfel tussen een Pioneer DJM 400, NUO 2 (of 3) en Numark DXM-06

Nuo heeft geen effecten (kan wel extra box kopen maar kost veel geld), van een vriend van mij die ergens in het brusselse in een dj winkel werkt heb ik gehoord dat ze relatief veel Pioneer 400's binnenkrijgen voor herstelling wat mij dus wel wat afschrok. Van de Numark heb ik enkel de product info gelezen, geen idee van qualiteit etc..

(heb al gekeken naar Allan & heath maar deze zijn mij toch net iets te duur om als hobby in huis te nemen.
(prijs tss nuo, 400 of numark maakt niet uit, het is qualtiteit dat ik wil :p)

Wat zijn jullie aanraders?

What do you think about Keuze van een mixer ??

Vote :   

Ziax    posted on 21-03-2007 23:02
Ik denk dat ik toch voor de Nuo ga. Zoals Dutchman en djjw zegt moet ik opletten met effecten.. ga ik deze veel gebruiken? misschien in het begin omdat ik er dan niets meer aan vind. Ofwel halen ze de "kwaliteit" van de hele mix naar beneden zoals gezegd (moest ik ze verkeerd gebruiken). Voor on the road schijnt de nuo beter te zijn. Effecten is maar speelgoed, het draaien op zich is het belangrijkste. Ik kan later nog altijd een effectenbox bijkopen (als ik terug geld heb :p) of misschien via pc werken..Confused Bestaat er een proggie dat zulke effecten kan doorsturen naar je mixer?

Alvast bedankt voor jullie hulp :D, heb er toch wat aan gehad !

This is an old Topic

No new postings for 6.628 days.
 Post CommentThat would be 220.9 months
or a whopping 18.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

147 Users online: 22 Guests (125 Unknown)
Pages generated today : 47.076
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.783.591