Poster: tairip
Ik ben het wel eens met MuffHouse, Numark is in mijn ogen wel een B merk.
Numark is zeer innovatief maar qua kwaliteit laat het nog wel eens te wensen over, dat wil niet zeggen dat ze geen goede produkten hebben. Maar in de A klasse vallen ze niet.
ik ben het hier ook niet mee eens.
numark heeft wel degelijk een goede kwaliteit, en is zeker inovatiever dan menig ander merk.
als je naar de producten kijkt zul je ook zien dat het geen oems zijn, dit is bij behringer, dab, skytech, reloop enz enz zeker wel het geval.
en om maar eens een vergelijking te doen de numark cdn 90...... versus de pioneer 1000 mk3.
denk dat het er toch om gaat spannen.
want de cdn is een erg goede en intressante cd speler waar erg veel mee kan, meer dan de cdj 1000 MET sd kaart.
in dit opzicht denk ik zelfs dat de cdn 90 ook ver boven de denons staat, want wat heeft denon de laatste jaren nou echt verbeterd?
mijn mening: ik denk dat numark denon en pioneer toch qua cd spelers erg dicht bij elkaar liggen en dat pioneer er nog best wel moeite meer gaat krijgen in de toekomst, eigenlijk verbeterd pioneer alleen de spelers en word er weinig revolutionairs uitgebracht, en dat doet numark wel.
kun jij al usb uit met je pioneer cd speler? numark wel.