TADA!!!!
Hieronder mijn vista prestaties. De score loopt trouwens van 1 tot 5.
PS. Ik vind VISTA totaal geen k*t programma en heb er nog steeds plezier van nergens last van.... Alleen vind ik wel dat vista enorm veel geheugen in beslag neemt, dus schaf net zoals ik minimaal 2 GIG aan dan heb je nergens last van.

Voor de mensen die niet weten wat dit precies inhoud heb ik hieronder even wat informatie neergezet.
De Windows Experience Index meet de mogelijkheden van de hardware- en softwareconfiguratie van uw computer en drukt deze meting uit in een getal dat een basisscore wordt genoemd. Een hogere basisscore betekent meestal dat de computer beter en sneller presteert dan een computer met een lagere basisscore, met name wanneer er geavanceerde taken worden uitgevoerd waarbij veel bronnen worden gebruikt.
Elk hardwareonderdeel krijgt een afzonderlijke score. De laagste subscore is bepalend voor de basisscore van uw computer. De basisscore is bijvoorbeeld 2;6 wanneer de laagste subscore van een afzonderlijk hardwareonderdeel 2,6 is. De basisscore is geen gemiddelde van de gecombineerde scores.
U kunt de basisscore gebruiken als een betrouwbare richtlijn waarmee de programma's en andere software die wilt aanschaffen, moeten overeenstemmen. Als uw computer bijvoorbeeld een basisscore van 3,3 heeft, kunt u gerust software kopen die is ontwikkeld voor deze versie van Windows, waarvoor een computer met een basisscore van 3 of lager vereist is.