Mix opnemen met Vestax vmc-004
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Luxx    posted on 19-03-2007 13:25
zoals de titel al zegt. is dit mogelijk ? ik heb de benodigde kabels maar ik weet niet hoe ik het moet laten werken met audacity... please help
www.mothermusic.nl

What do you think about Mix opnemen met Vestax vmc-004 ??

Vote :   

djmamo    posted on 19-03-2007 13:39
dit zou moeten kunnen.

je hebt als ik het goed heb gelezen op internet 2 master uitgangen.

1 gebruik je om naar je versterker te gaan en dan kan je de andere gebruiken om met een kabel mini-jack naar cinh-cinch naar je computer te gaan.

audicity gebruik ik nooit maar je zal hem in je mic. ingang moeten stoppen zodat je geluid binnen krijgt, of je hebt een apparte geluids kaart, maar dat weet ik niet want heel veel info geef je niet.........

en als je met je master uit naar je computer gaat dan moet je ff kijken naar de instellingen van je computer en van audicity.

www.moonentertainment.nl
dannymh    posted on 13-06-2007 13:50
Kleine aanvulling nog op het bovenstaande:

op de 2e master uitgang zit zelfs nog een volume regeling waarmee je het niveau van het uitgangssignaal kunt varieren. Als je de handleiding voor Audicity goed leest op http://www.aboutdj.nl/content/view/10/7/  dan moet het helemaal goedkomen. Het staat hier zo goed uitgelegd dat het haast niet kan missen. (zelfs ik begreep het Thumbs Up

Het enige waar ik zelf nog even mee zit, is de ingang op mijn laptopje. Weet niet zeker of je hiervoor de gewone mic ingang kunt gebruiken (heb nl. alleen maar een headset uitgang en een mic ingang). Indien niet dan zal ik een extra geluidskaartje moeten kopen dat geschikt is voor de laptop.

Ik ga deze week nog effe stoeien met de constructie. Mochten hier nog spannende dingen uitkomen, dan laat ik dat hier nog wel even weten.
Luxx    posted on 13-06-2007 14:34
dit topic is vrij oud en was niet meer nodig sinds ik de mixer in kwestie niet eens meer heb
www.mothermusic.nl

This is an old Topic

No new postings for 6.544 days.
 Post CommentThat would be 218.1 months
or a whopping 17.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

139 Users online: 11 Guests (128 Unknown)
Pages generated today : 49.551
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.786.066