Als je eenmaal echt begint heb je daar wel snel kijk op.
Ik luisterde altijd al radioshows van:
- Armin Van Buuren - A State Of Trance (Trance)
- Markus Schulz - Global Dj Broadcast (Trance)
- 538 Dance Department Podcast (Trance)
- Caz Weekendmix (House/R&B/etc. etc.)
Daar worden meestal de nieuwste platen gedraaid. Ook regelmatig zoals eerder genoemd downloadstores checken.
Dance-tunes.com heeft charts voor vrijwel alle stijlen, kijk anders ook op
beatport.com en
juno.co.uk.
Edit: Dance Trends of hoe het ook heet (Tipparade) van 538, staan ook vaak de goede platen tussen. Net voordat ze in de top40 komen, iedereen ze kent, en ze helemaal grijsgedraaid worden

Daarnaast is het natuurlijk ook zo dat als je beetje gaat draaien, je erachter komt dat er genoeg anderen zijn net als jij die ook van muziek houden en deze graag 'delen'. De titels dan

muziek moet je natuurlijk kopen om de artiesten te steunen

Btw over het verdienen als dj-zijnde. Ik heb meerderen gehoord die daarom begonnen zijn, maar vanwege tegenvallende resultaten hebben ze alle apparatuur weer de deur uit gedaan.

Ga het doen omdat je het gewoon superleuk vind om muziek te draaien. Ik zelf draai nog steeds op me slaapkamertje, maar ik kan echt uren bezig zijn.
Tuurlijk is het leuk als je er wat mee kan verdienen, is ook mijn uiteindelijke streven maar het mooiste is nog altijd om de hele zaal op jouw platen uit hun dak te zien gaan.

Vergeet niet dat het een hele investering is en overweeg ook goed de keuze vinyl/cd.