ik wil net een mix op gaan nemen met Wavelab....krijgt hij hem veels te hard in gestuurd. ik heb een djm 400, maar kan niet appart afregelen hoe hard hij naar de pc moet...als ik hem te zacht zet hoor ik niks meer over mun speakers...heb al geprobeerd om met wavelab het ingangsignaal te verlagen maar ik kon niks vinden. misschien weten jullie hoe ik dit moet doen.
What do you think about Opneem probleem! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Zet je versterker harder en het de master zachter. Het geluid dat naar je pc gaat gaat namelijk niet via je versterker maar rechtstreeks vanuit het mengpaneel.
Je moet even bij aboutdj.nl een totorial'tje lezen over audacity, die heeft reind gemaakt. Daar wordt je zeker wijzer van.
Heb je niet toevallig nog een master 2? Op mijn mixer zit dat wel en die kun je dan naar de pc sturen zonder dat je het geluid zachter hoord als je hem zachter instuurd.
dat is dus het jammere aan mun mixer...het is echt een top ding met al z'n effecten, maar hij heeft alleen geen 2e master(of booth) das ech gewoon balen. maar ik zou is kijken naar die tutorial.
gewoon de instellingen van je pc controlleren, je can je mic. ingangs volume aanpassen.
www.moonentertainment.nl
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.