Reason opnemen in Cubase
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

KeviiN    posted on 16-03-2007 14:32
Hallo,

ik ben de laatste tijd bezig met het "producen" in Reason 3.0 en nou heb ik van een maat Cubase SX3 geleend, dus dacht ik; ga eens alles wat ik doe in Reason, opnemen in Cubase. Dus ik op zoek gegaan op het internet hoe ik de setting moet instellen e.d. Alles was ingesteld dus ik druk op de record knop in Cubase en ik zie een balkje verscheinen van de opname, alleen als ik dan weer stop met opnemen verdwijnt mijn opname... Dus ik denk dat ik iets verkeer doe. Zou iemand mij misschien kunnen helpen?

Greetz KeviiN.

What do you think about Reason opnemen in Cubase ??

Vote :   

jerzz    posted on 16-03-2007 15:53
Zorg dat je een apart audiokanaal aanmaakt waarop je je reason rewire op opneemt.. That`s all I suppose.. Suc6!
tairip    posted on 16-03-2007 16:48
File save as, audio file!

Openen in Cubase!
KeviiN    posted on 16-03-2007 18:17
Poster: jerzz
Zorg dat je een apart audiokanaal aanmaakt waarop je je reason rewire op opneemt.. That`s all I suppose.. Suc6!

Als ik dat doe dan wordt de opname heel vaag, alsof ik in het begin van een kamer een microfoon zet en aan de andere kant van de kamer iets inspreek.

Poster: tairip
File save as, audio file!

Openen in Cubase!

Dan kan ik niet elk sampletje apart opslaan en dan in cubase gooien. En het is ook relaxter als het gewoon meteen huppakee in cubase staat.
tairip    posted on 16-03-2007 23:06
Dan zou je idd alles los moeten samplen!
KeviiN    posted on 17-03-2007 13:45
Poster: tairip
Dan zou je idd alles los moeten samplen!

Maar het moet toch gewoon mogelijk zijn om direct in cubase op te nemen m.b.v. ReWire?!
tairip    posted on 17-03-2007 14:07
Poster: KeviiN

Maar het moet toch gewoon mogelijk zijn om direct in cubase op te nemen m.b.v. ReWire?!

Zou kunnen alleen is drama geloof ik! Dus gewoon alles los samplen!

This is an old Topic

No new postings for 6.750 days.
 Post CommentThat would be 225 months
or a whopping 18.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

97 Users online: 59 Guests (38 Unknown)
Pages generated today : 2.514
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.349.292