Poster: rob1n
Ik vind het best sneu. Zowel voor de mensen die meedoen aan die hype, als voor de mensen die echt jump goedvonden voordat het een hype werd (lijkt me niet tof om 'je scene' verneukt te zien worden door een tel gasten die alleen top 40 luisteren en je pasje proberen na te doen op het schoolplein in bij het bushokje)..
ben zelf geen liefhebber van jump in iedergeval.
Het is inderdaad best zuur op die manier... jumpte zelf ook wel maar dan vooral in time out enzo... daar was een speciale jumpzaal zeg maar... nu de hype zo ver is dat er kleine kinderen staan te jumpen op top 40 muziek (niet alleen jumpstyle zelf, maar zelfs als ik "smack that" op zet jumpen ze.....) is deze zaal ook verdwenen. Zelf heb ik het jumpen afgezworen nadat er een klein gastje voor me begon te jumpen en toen ik weg liep werd hij boos dat ik niet naar hem keek... even later precies hetzelfde met een klein meisje... en toen was ik het zat...
Ik moet wel zeggen dat ik nu sinds kort jumples geef bij de sportschool waar ik altijd train... die hadden mij maanden geleden ooit zien jumpen in een discotheek en vroegen of ik les wilde geven... achja... voor 10 euro per uur wil ik wel ff een extra conditietraining krijgen hoor:P