Poster: robertkennis
Beste djresourcekijkbuiskinders,
Ben ik nu echt de enige of zijn er meer mensen die de Jumpstyle danspasjes ongelooflijk debiel vind? Ik wil persoonlijk niemand afkraken, maar kom op mensen. Ik krijg er zonder gein een schaamtegevoel bij.
het is idd compleet belachelijk, en slaat op niks.
Zou dit de nieuwe gabbertijd worden ala 2007? Krijgen we er ook een speciale klederdracht bij?
wel vroeger had je de jhonny's, weet niet van waar het komt maar hier noemen we de jumpers "Ronny's". naar analogie waarschijnlijk.
- de puta madre 69
- bikkembers
- "gazetta del sport"
- andere t-shirts met blinkend opschrift
- lacoste (heupzakjes die rond de schouder gedragen worden)
- nike air schoenen of andere liefst witte en/of blinkende schoenen
- soms pet, die met de klep beetje omhoog staat
kortom je ziet de ronny's dus al van ver afkomen...
Ik ben een allround dj, en draai vanalles, occasioneel dus ook jump, al beperk ik mij wel tot het minimum en de zachtste en meest ambi platen (eig meer harddance zoals bvb: jeckll & hyde, vorwerk, etc) want het genre spreekt mij totaal niet aan.
ik heb ooit eens een kwartier harddance/jump gedraaid en daarna over gegaan naar R&B en no shit, alle meisjes waren lekker aan het dansen maar enkele ronny's bleven volharden en jumpten lekker door

en jump...) 't is trouwens de enige tweestrijd ook tussen meisjes (R&B, disco, dance) en jongens (house, electro en jump).
wat ik probeer is toch ongeveer elk half uur van genre te wisselen ongeveer, meestal tussen house en R&B, disco en dance kan je lekker door house platen draaien voor wat afwisseling enzo.
soit, ik klaag niet als er geen jump bij komt kijken...