quote: |
Poster: Illusion Dit wordt het niet. Jump heeft de entree gemaakt als nieuwe stijl. Het gaat nog lang duren voordat de stijl weg is ben ik nu van mening. Het is erg populair, en ik denk niet dat het eerst nog niet afzwakt. Jump is een bijzondere stijl. En is toch aan het groeien, ookal dacht ik dat eerst niet. |
Poster: ccc
?? ??
Poster: ArCee
Sorry dat ik het zeg maar ik vind JUMP een duidelijk voorbeeld van kinder/tienermuziek. In tegenstelling tot andere stromingen binnen de house verwacht en hoop ik dat dit snel overwaait.
Poster: ArCee
Sorry dat ik het zeg maar ik vind JUMP een duidelijk voorbeeld van kinder/tienermuziek. In tegenstelling tot andere stromingen binnen de house verwacht en hoop ik dat dit snel overwaait.
Poster: MrPecho
Hier in België is het nochtans al aan het verminderen(godzijdank).
Dus ik, verwacht dat het net zoals de hardcore scene gewoon minder populair word.
Poster: Bastian
Ik weet niet wat jij draait maar het lijkt alsof je er totaal geen verstand van hebt.
Ja het klinkt misschien kinderachtig maar dat zijn die commercieele prut nummers, misschien ooit eens in de scene verdiept? Dan kom je er wel achter dat het heel anders is dan kinder muziek
Poster: Lanky
dat zou ik niet echt zo snel zeggen , als ik in een club sta dan zie ik vaker volwassen gasten van 23 jumpen dan kereltjes van rond mijn leeftijd. (16-18 ongeveer)
Poster: Reind Ik vind het overigens eersteklas k$t muziek, behalve dat het TE simpel is voor woorden kan ik me ook niet voorstellen dat mensen daar nou met een genietend gevoel een avond naar kunnen luisteren. |
Poster: Reind
Ik vind het overigens eersteklas k$t muziek, behalve dat het TE simpel is voor woorden kan ik me ook niet voorstellen dat mensen daar nou met een genietend gevoel een avond naar kunnen luisteren.
Poster: ciderke
quote:
Ik vind het overigens eersteklas k$t muziek, behalve dat het TE simpel is voor woorden kan ik me ook niet voorstellen dat mensen daar nou met een genietend gevoel een avond naar kunnen luisteren.
Volledig mee eens, je wordt die 'muziek' zo beu als iets en ik vind het enorm eentonig en voorspelbaar. Dat die muziek simpel is, is zelfs geen mening maar gewoon een feit.
En ohja als het toch zo simpel is kun je vast en zeker voor mij een leuk jump plaatje maken?
Poster: ccc
Verklaar dan waarom dat de muziek simpel is en zeg dan niet alleen het is simpel.
Poster: Illusion Hardcore is erg lang populair geweest. Jumpstyle net 2, 3 jaar. Het is nog steeds populair... maar weet je zeker dat het overal aan het verminderen is, of is dat alleen locaal bij jou in je omgeving? |
behalve dat het TE simpel is voor woorden kan ik me ook niet voorstellen dat mensen daar nou met een genietend gevoel een avond naar kunnen luisteren.