Schaamtegevoelens bij t kijken naar Jumpstyle (2/8)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

robertkennis    posted on 15-03-2007 19:41
Beste djresourcekijkbuiskinders,

Ben ik nu echt de enige of zijn er meer mensen die de Jumpstyle danspasjes ongelooflijk debiel vind? Ik wil persoonlijk niemand afkraken, maar kom op mensen. Ik krijg er zonder gein een schaamtegevoel bij.
Zou dit de nieuwe gabbertijd worden ala 2007? Krijgen we er ook een speciale klederdracht bij?
Vertel mij aub meer, ik vrees namelijk dat t jumpen ons land heeft veroverd. Overal zie je het...op het nieuws, internet en zelfs mensen op straat...
Slaat het dan echt enkel alleen aan omdat dit eindelijk een "dans"variant is die zelfs door mannen kan beoefend worden?

Wederom....ik wil niemand kleineren, dit is enkel mijn mening.

What do you think about Schaamtegevoelens bij t kijken naar Jumpstyle ??

Vote :   

KwK    posted on 16-03-2007 11:43
Poster: Hansje
Ik ga regelmatig stappen in High Street Belgie (waar de Highstreet All Stars dus resident draaien)

wow ik heb Revolution hier nog (New Beat) van Highstreet
zouden ze die nog kennen daar ?
was ook een rage
Cyspoz    posted on 16-03-2007 11:51
Poster: dutchman
het wordt idd ook veels te commercieel. er is niet meer echt één soort groep mensn die het doet

Volgens mij gebeurd dat met iedere rage. Op een gegeven moment wordt het commercieel en dan is het binnen no-time over. Dat is ook gebeurd met de hardcore scene. Daar kwam het meer commerciële happy hardcore uit voort wat meer toegankelijk werd voor iedereen en daaroverheen nog eens in nederland het gabber tijdperk waarna het snel was gedaan met de pret. Maar is dat zo erg? De echte scene overleeft het toch altijd wel en gaat na de hype weer gewoon verder waar ze voor de hype waren gebleven.
Bastian    posted on 16-03-2007 14:20
Poster: Hansje
Gewoon een stomme rage (die overigens door Jeckle & Hyde in het leven geroepen is met hun debiele legopoppetjes clip), die hopelijk over een maandje weer voorbij is.

Dit is niet echt door Jeckyll & Hyde veroorzaaktWinking my eye
Voor frozen flame waren er al vinyl releases van hun (kick this one, precious dreamer..) Maar ik had Frozen Flame voor het eerst gehoord als promo op cd van ruthless pres. jumpHappy, laughing Daarna bij de release gelijk gehaald (ergens in juni) en toen duurde het iets van 3 maanden en toen werd het opeens enorm bekend:P
ccc    posted on 16-03-2007 14:37
Ik wil alleen even zeggen dat ik jumpen een paar maanden terug ongelofelijk debiel vond. Maar sinds een maand ofzo vind ik het best vet. Ik ben erover aan het denken om het ook te leren. Happy, laughing
robbert    posted on 16-03-2007 14:41
Het jumpen is een enorme rage en zoals bij alle rages is het dalijk weer net zo snel weg als dat het ontstaan is.
RenéKuppens    posted on 16-03-2007 15:09
Hansje    posted on 16-03-2007 15:13
Poster: Bastian

Dit is niet echt door Jeckyll & Hyde veroorzaaktWinking my eye
Voor frozen flame waren er al vinyl releases van hun (kick this one, precious dreamer..) Maar ik had Frozen Flame voor het eerst gehoord als promo op cd van ruthless pres. jumpHappy, laughing Daarna bij de release gelijk gehaald (ergens in juni) en toen duurde het iets van 3 maanden en toen werd het opeens enorm bekend:P

Het ging mij meer om het dansje
ccc    posted on 16-03-2007 15:19
Poster: Dj-RK
Jump Les

Bedankt man, nu kan ik ook jumpen. Nu ben ik geen buitenstaander meer als ik naar de supermarkt ga.
Ft    posted on 16-03-2007 16:29
Poster: ccc

Bedankt man, nu kan ik ook jumpen. Nu ben ik geen buitenstaander meer als ik naar de supermarkt ga.

lol :P
Dit soort dingen maakt het inderdaad belachelijk... ik vind het relaxt om met vrienden een beetje te jumpen in Time Out etc... maar om nou op school/straat of ook maar in de SUPERMARKT te jumpen vind ik echt te ver gaan... Ik was een van de eersten bij ons op school die wel ns jumpte... en heb een paar mensen wel eens iets voorgedaan... later kwam ie ineens aan met een filmpje van hem en nog 2 gasten die aan het jumpen waren in de Super de Boer... dat vind ik dus echt te ver gaan en heeft nergens meer iets mee te maken.
Jumpen gaat erom dat je gewoon lekker uit je dak gaat op de muziek... ok... sommige dingen zien er beetje dom uit, maar wanneer iets er echt dom uit ziet, komt dat meestal door de persoon zelf...
RenéKuppens    posted on 16-03-2007 16:40
Poster: ccc

ja eindelijk is het een beetje te ziek voor woorden..Winking my eye

ik vondt het eerst wel lachen maar nu is het voor mij over..
maar ik heb toch maar een jump nummer gemaakt hier te luisteren en die loopt superWinking my eye
Lungo    posted on 16-03-2007 17:17
jeckyll & hyde, jack & the ripper, ruthless & vorwerk zijn alemaal dezelfde dj's.

in de clubs draaien ze vooral onder de naam ruthless & vorwerk.

ze zijn al aardig lang bezig met jump muziek maken. het nummer frozen flame en free fall zijn soft vergeleken met hun vorige nummers (cantina beats, whores in da house, i feel like dancing).

ik vind hun zeker goed maar die top 40 jump nummers vind ik zoals ik al zei nogal soft in vergelijking met de oudere nummers.

ik heb ze vaak live horen draaien en dat was gewoon stampen dus hopen dat ze die soft jump alleen maken voor de top 40 en dat ze live gewoon hard blijven draaien!

toedeloe

Sammow    posted on 16-03-2007 17:40
Tegenwoordig staan er van die kleine kindjes ook al te jumpen op nummers van Sidney Samson enzo, daar word ik ziek van!
MoXeGy    posted on 16-03-2007 17:47
je bent niet de enige
thijsdj    posted on 16-03-2007 18:04
hey,

Ik ben zelf gymdocent en het is niet zo dat wij jumpen geven in de les. Sterker nog leerlingen komen zelf aanzetten met het idee om te jumpen in de les. Zelf heb ik leren jumpen voor carnaval omdat dat een van onze dansjes was tijdens de optocht. Dankzij dit jumpen dat ik samen met een paar andere deed zijn we wel eerste geworden. En ja je kunt het een rage noemen, en ik vind het wel leuk. Zelf vond ik echt hellemaal niets aan het gaberen/ hakkuh. Uiteindelijk gaat dit vanzelf wel weer over en komt het volgende dansje weer aanzetten.
ciderke    posted on 16-03-2007 18:39
Ik merk dat er veel mensen zijn die hier iets posten in de aard van " Ik jump zelf ook wel, maar het zijn enkel die anderen die belachelijk zijn". Het is alsof iedereen wil jumpen, maar niemand ervoor durft uit te komen. Terwijl de topic-starter eigenlijk bedoelde dat het jumpen op zich belachelijk is, ook al is het in de supermarkt, op straat of in een discotheek.

Deze laatste mening ben ik ook toegedaan trouwens.
DNR    posted on 16-03-2007 20:26
jump was net nog op het nos journaal
U-Vinyl    posted on 16-03-2007 20:33
Poster: robertkennis
Beste djresourcekijkbuiskinders,

Ben ik nu echt de enige of zijn er meer mensen die de Jumpstyle danspasjes ongelooflijk debiel vind? Ik wil persoonlijk niemand afkraken, maar kom op mensen. Ik krijg er zonder gein een schaamtegevoel bij.
Zou dit de nieuwe gabbertijd worden ala 2007? Krijgen we er ook een speciale klederdracht bij?
Vertel mij aub meer, ik vrees namelijk dat t jumpen ons land heeft veroverd. Overal zie je het...op het nieuws, internet en zelfs mensen op straat...
Slaat het dan echt enkel alleen aan omdat dit eindelijk een "dans"variant is die zelfs door mannen kan beoefend worden?

Wederom....ik wil niemand kleineren, dit is enkel mijn mening.

Ik vind het te triest voor woorden maar ja dat zeiden mijn ouders ook toen ik vroegen aan het hip-hoppen was en daarna aan het gabberen/hakken. Ik zelf zal geen poging wagen om te jumpen, het lijkt dan al snel alsof ik ruzie zoek en dat willen we natuurlijk niet hebben maar, ter verduidelijking, ik vind jumpstylen ongeloofelijk debiel.

Eveneens als bovenstaande quote; ik wil niemand kleineren!
Bastian    posted on 17-03-2007 10:04
Gister schoolfeest bij ons gehad en het thema was bubbelicious (vrijwel alleen maar bubbling), wat doen ik en een aantal maten van me, ff voor de lol op bubbling jumpen.
Nou misschien raad je het al maar idd opeens stond de hele tent ons na te jumpen Dikke trendsetters dus maar dan wel op een foute manier:P
Ook kwam er een meisje heel blij naar ons toe ja ik kan jumpen terwijl het net leek alsof ze op een paard stond te hobbelen
djjw    posted on 17-03-2007 10:07
Poster: Bastian
Ook kwam er een meisje heel blij naar ons toe ja ik kan jumpen terwijl het net leek alsof ze op een paard stond te hobbelen

Altijd lief zijn voor meisjes he
Ft    posted on 17-03-2007 10:17
Het ergste nog is als er kinderen van een jaar of 10-12 gaan jumpen op Smack That  ... MUZIEKBARBAREN noemt men dat!!!

DNR    posted on 17-03-2007 10:25
haha... mn zusje vn 13 laatst..

ik kan jumpen.. doet ze een of andere vage beweging meet de beenen heen en weer schommelen enzo..

maar t ergste was... de muziek was geen eens jumpstyle... t was een of ander vaag oud nummer.
DJMixing    posted on 17-03-2007 19:44
Wat ik niet snap....hoe kan je zo dansen?

Ik draaide op een schoolfeest en natuurlijk ook een nummertje jump (draaide allround) en er gaat een partij jumpen daar zeg. Leuk en aardig, maar die ging van de ene hoek van de zaal naar de andere hoek toe 'jumpen'. Daar moest je niet bij in de buurt staan of je werd zo in je ballen getrapt (om het zo maar even te noemen).

Is dat eigenlijk niet erg onhandig? Als je jumpt weet je toch niet wie er achter je staat, en als je naar achteren trapt en daar danst net iemand (op een normale manier) dan trap je diegene toch gewoon voor zen .... :P of ligt dat aan mij? Vind het maar een raar gedoe dat gejump..

Vond het trouwens wel lache, ik had Frozen Flame al ergens in juli 2006 ofzo, en dan komen ze bij mij op school rond december aan met Frozen Flame hoor! Over Up-to-date gesproken
DNR    posted on 17-03-2007 19:55
k kwam vmiddag dit filmpje tegen.. als je dit tog in een disco doet trap je iedereen tegen de bek.. en ik denk dat je er zo word uitgegooid
dutchman    posted on 17-03-2007 20:20
Poster: DNR
k kwam vmiddag dit filmpje tegen.. als je dit tog in een disco doet trap je iedereen tegen de bek.. en ik denk dat je er zo word uitgegooid

hier maak je idd geen vrienden mee in een discotheek:P
tairip    posted on 17-03-2007 20:39
Poster: Dj_T.im
het is zelfds zo erg, dat wij bij Gym jumples krijgen:S, de hele school heeft leren jumpen

WTF, dan bleef ik wel thuis!

219 Users online: 173 Guests (46 Unknown)
Pages generated today : 23.585
Most visitors online this month : 356
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.105.758