Poster: Hansje
Ik ga regelmatig stappen in High Street Belgie (waar de Highstreet All Stars dus resident draaien)
Poster: dutchman
het wordt idd ook veels te commercieel. er is niet meer echt één soort groep mensn die het doet
Poster: Hansje
Gewoon een stomme rage (die overigens door Jeckle & Hyde in het leven geroepen is met hun debiele legopoppetjes clip), die hopelijk over een maandje weer voorbij is.
Poster: Bastian
Dit is niet echt door Jeckyll & Hyde veroorzaakt
Voor frozen flame waren er al vinyl releases van hun (kick this one, precious dreamer..) Maar ik had Frozen Flame voor het eerst gehoord als promo op cd van ruthless pres. jumpDaarna bij de release gelijk gehaald (ergens in juni) en toen duurde het iets van 3 maanden en toen werd het opeens enorm bekend:P
Poster: Dj-RK
Jump Les
Poster: ccc
Bedankt man, nu kan ik ook jumpen. Nu ben ik geen buitenstaander meer als ik naar de supermarkt ga.
Poster: ccc
Bedankt man, nu kan ik ook jumpen. Nu ben ik geen buitenstaander meer als ik naar de supermarkt ga.
Poster: robertkennis
Beste djresourcekijkbuiskinders,
Ben ik nu echt de enige of zijn er meer mensen die de Jumpstyle danspasjes ongelooflijk debiel vind? Ik wil persoonlijk niemand afkraken, maar kom op mensen. Ik krijg er zonder gein een schaamtegevoel bij.
Zou dit de nieuwe gabbertijd worden ala 2007? Krijgen we er ook een speciale klederdracht bij?
Vertel mij aub meer, ik vrees namelijk dat t jumpen ons land heeft veroverd. Overal zie je het...op het nieuws, internet en zelfs mensen op straat...
Slaat het dan echt enkel alleen aan omdat dit eindelijk een "dans"variant is die zelfs door mannen kan beoefend worden?
Wederom....ik wil niemand kleineren, dit is enkel mijn mening.
Poster: Bastian
Ook kwam er een meisje heel blij naar ons toe ja ik kan jumpen terwijl het net leek alsof ze op een paard stond te hobbelen
Poster: DNR
k kwam vmiddag dit filmpje tegen.. als je dit tog in een disco doet trap je iedereen tegen de bek.. en ik denk dat je er zo word uitgegooid
Poster: Dj_T.im
het is zelfds zo erg, dat wij bij Gym jumples krijgen:S, de hele school heeft leren jumpen