het waar heb je het meeste spijt van topic ! (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

NIekh    posted on 14-03-2007 19:05
ik wou wel is weten of alles wat jullie kochten zo was wat jullie hadden verwacht:P
ik heb welles een keer met de wii gehad ik dacht dat het wel vett was maar toen ik hem gekocht had was het maar saai :P en had ik dat geld beter voor een djm 800 kunnen geven:P     nou laat is wat horen !:P

What do you think about het waar heb je het meeste spijt van topic ! ??

Vote :   

robbert    posted on 14-03-2007 19:25
Nou zeg poeh poeh dat zal echt wel het domste zijn wat je ooit hebt gedaan.

Jij zou spijt moeten hebben van het aanmaken van dit topic!

Gooi dit zinlose topic maar op slot!
Vibemaster-D    posted on 14-03-2007 19:31
een HQ power. analoge 10 kanaals switchpak.

waarom? omdat je altijd lange verlengkabels er tussen moet voor verlichting.
ondertussen hangen er al 2 showtec DMX switchpaks tussen gelukkig. lekker dmx maar dit ding staat dus voor jan lul niks te doen in de shuur

jelektronic    posted on 14-03-2007 19:34
kvind dit niet zo slecht hoor

ik kocht me om te beginnen met draaien een xxl mixertje en 2 ehqpower boxen maar achteraf gezien had ik beter wat langer gewacht en me beter mat. gekocht.
Nvie    posted on 14-03-2007 19:36
Beginnen wel weer erg gezellig hier

Lijkt me juist wel grappig om te lezen wat voor stomme dingen mensen hebben uitgevroten tijdens een act ofzo! Misschien is de omschrijving van het topic een beetje ongelukkig gemaakt. Niets is stom behalve stomme reacties Winking my eye
Dj_Fantasy    posted on 14-03-2007 19:58
Let's keep it nice boy's..de paashaas komt binnenkortWinking my eye Jullie willen toch ook graag eitjes krijgen??

Ontopic:

Ik heb nu enorme spijt dat ik een Citronic Dubbelaar heb gekocht die zogoed als NIETS kan..had beter gespaard voor iets fatsoenlijks en dan 2 table-tops gekocht.
Binnenkort een laptop kopen..deze keer denk ik wel 2X na voor ik iets koopWinking my eye.

dj2dj.nl
NIekh    posted on 14-03-2007 20:19
dit topic was alleen maar bedoeld om is te horen of jullie ook welles spijt hebben van iets wat je hebt gekocht !   teminste nog 3 die het een grappig topic vinden :P
djjw    posted on 14-03-2007 20:39
Poster: robbert
Nou zeg poeh poeh dat zal echt wel het domste zijn wat je ooit hebt gedaan.

Jij zou spijt moeten hebben van het aanmaken van dit topic!

Gooi dit zinlose topic maar op slot!

Slechte zin ofzo...?

Ik heb ooit een portable mini disk speler gekocht..
Best een duur ding, maar eigenlijk nooit gebruikt.
Dus je kan het best wel spijt noemen..
bramv    posted on 14-03-2007 21:28
ik vind het ook een goed topic.. heb helaas nog niet echt spijt gehad over een aankoop:p aangezien ik haast geen gear heb
Cyspoz    posted on 14-03-2007 21:33
Heb ook nog niet echt spijt van mijn aankopen moet ik zeggen. En dat is natuurlijk maar goed ook want dat betekend dat je effe niet op hebt zitten letten Happy, laughing

robbert    posted on 14-03-2007 21:46
Ik ben al niet erg fan van dit soort "onzin"-topics, maar als ze dan ook nog slecht zijn opgestart met een waardeloos voorbeeld dan mag er van mij een slotje op.
Jorrit    posted on 14-03-2007 21:50
Poster: robbert
Ik ben al niet erg fan van dit soort "onzin"-topics, maar als ze dan ook nog slecht zijn opgestart met een waardeloos voorbeeld dan mag er van mij een slotje op.

In het profiel is een functie waarmee je fora kan uitsluiten van weergave op de mainpage, zodat je bijvoorbeeld de 'chat talk' niet meer ziet op de home.
Dan zie je meteen die 'onzin-topics' niet meer.

Ik sta achter Nvie's besluit, we laten het (voorlopig) open, kan best een leuk topic zijn.
robbert    posted on 14-03-2007 22:43
Dat zou natuurlijk kunnen, maar dat is weer jammer van de topics die wel enige nuttige info bevatten.
soundcollector    posted on 14-03-2007 23:08
de aankoop van een ortofon pro s, terwijl ik achteraf gezien gewoon de ortofon om's had kunne kopen en dan had ik allebij de naalden een zelfde kleur gat nu heb ik zwart en grijs,

met die twintig euro fzo datk dan overhad konk twee plate kopen (klinkt dom maar ik kan tot nu toe op niks anders komen)
Sandr    posted on 14-03-2007 23:14
Ik ben wel voor wat Jorrit zegt,

Als ik hier online kom ga ik alle nieuwe posts af. Ook de onzin posts, die voor mij geen enkele toegevoegde waarde hebben aan deze site.

Het zou voor mij dus een verlossing zijn als de onzin topics verwijderd werden van de home page, en dus enkel bereikbaar zijn voor de geintresseerden.

Maarja dat is mijn mening.

Play that funky music white boy....
soundcollector    posted on 14-03-2007 23:21
mja eigelijk kan ik je geen ongelijk geven, toen ik hier in begin lid was was het allemaal nog over dj gebeuren nzo...
en nu gaat het richting auto's, games, miskopen,...
mja
Sandr    posted on 14-03-2007 23:30
Ja, djresource hoort over Dj'en tegaan...

Dj's die dan ook nog over andere dingen moeten praten mogen dat wat mij betreft in een apart of nieuw gedeelte doen van dit forum.
www.djresource.chattalk.nl of iets dergelijks.

EDIT:
Dit is niet om jou af te vallen topic starter.
Maar het is gewoon een trend dat er steeds meer zulke topics verschijnen en ik loop er niet warm voor.
Andere misschien wel, maar nogmaals dit is niks persoonlijks...
dancedimension    posted on 15-03-2007 08:28
Laten we gewoon leuk reageren zolang dit topic nog aanwezig is, mensen die dit maar niks aan vinden kijken hier dan toch maar overheen? Niet alles in het leven is zoals het moet zijn hoor of zou willen, en dus kan je maar beter accepteren dat 50% van het forum dit soort onzinnige topics wel leuk vindenWinking my eye, er staan nergens regeltjes dat dit verboden is namelijk.

Mijn grootste miskoop.. heb ik nog geen 4.5 maand geleden gedaan, de numark 5000FX, vond hem op het eerste gezicht/testen super maar na een tijd blijkt het 10 x niks te zijn, voor mij altans, nu de denon dn x1500s, tja wat zal ik zeggen, een hele verademingWinking my eye
Illusion    posted on 15-03-2007 11:02
Pioneer EFX 500

Niet dat dit direct een miskoop was hoor, heb hem erg vaak gebruikt, en veel plezier mee gehad.

Het was een erg mooi apparaat. Maar aangezien ik ook een DJM 400 heb gekocht, was ik deze dus niet meer nodig.

Ik heb deze dus eigenlijk gekocht zonder er iets aan te hebben.

Op een gegeven moment gebruikte ik hem niet meer... dus ik heb hem uiteindelijk toch maar weer verkocht.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Jorrit    posted on 15-03-2007 11:03
Het zou voor mij dus een verlossing zijn als de onzin topics verwijderd werden van de home page, en dus enkel bereikbaar zijn voor de geintresseerden.

mja eigelijk kan ik je geen ongelijk geven, toen ik hier in begin lid was was het allemaal nog over dj gebeuren nzo...
en nu gaat het richting auto's, games, miskopen,...
mja

Ja, djresource hoort over Dj'en tegaan...

Dj's die dan ook nog over andere dingen moeten praten mogen dat wat mij betreft in een apart of nieuw gedeelte doen van dit forum.

DJResource is nooit bedoeld als superinhoudelijk / educatief / ontopic-en-anders-oprotten forum bedoeld. We hebben een forum wat zich richt op DJ'en en alles wat daarbij hoort, maar er is zeker ook ruimte voor een lolletje, of iets wat er totaal niets mee te maken heeft. Er zijn genoeg andere fora te vinden waar je dit niet hebt, de admins vinden het op deze manier beter werken.
Het Chat Talk forum is bedoeld voor onderwerpen en discussies die totaal niets met het hele DJ-gebeuren te maken hoeven hebben, als je vind dat dit niet bij de site hoort, zet je dit topic 'uit':
Ga naar: My profile -> My frontpage -> Haal het vinkje bij Chat Talk weg, en klik op submit.

Nu zijn we klaar met deze offtopic discussie, en kunnen we verder met waar het topic om gaat: waar heb je spijt van.
Sandr    posted on 15-03-2007 11:39
Okej, duidelijk voor mij

Ontopic:
2 reloop rp 4000 tt's met flightcase.

2 keer mee gedraaid. Maar is niks voor mij. Staan nu al 2 jaar in de flightcase niks te doen.
MD    posted on 15-03-2007 17:48
Ik heb al van verschillende aankopen spijt gehad.
Psp, games, ...

Op dj gebied heb ik ook al spijt gehad.
Ik had me "goedkoop" beginnersmateriaal aangeschaft wat na enkele maanden al kapot was. Ik had dus beter eerst wat langer gespaard.
Lawrenz    posted on 15-03-2007 19:27
Poster: NIekh
ik wou wel is weten of alles wat jullie kochten zo was wat jullie hadden verwacht:P
ik heb welles een keer met de wii gehad ik dacht dat het wel vett was maar toen ik hem gekocht had was het maar saai :P en had ik dat geld beter voor een djm 800 kunnen geven:P nou laat is wat horen !:P

d*mn dat is herkenbaar ik had ook net een Wii gekocht toen ik verder ging kijken naar cd spelers en nou blijf ik denken had ik die Wii nou maar niet gekocht dan had ik nu al 1 cd spelers
Cyspoz    posted on 15-03-2007 21:55
Poster: Lorenzo90
d*mn dat is herkenbaar ik had ook net een Wii gekocht toen ik verder ging kijken naar cd spelers en nou blijf ik denken had ik die Wii nou maar niet gekocht dan had ik nu al 1 cd spelers

Is dat niet gewoon het probleem waar iedereen last van heeft? Om de één of andere vreemde reden kun je geld maar slechts één keer uitgeven Happy, laughing
NielsR    posted on 09-04-2007 13:27
Ik heb al veel dingen gekocht waar ik spijt van heb bv, een psp(niet mee beginnen),een ipod shuffle(koop een ipod met scherm!!!),een veel te dure canon printer (waar ik nooit geld voor heb om inkt voor te kopen) en nog veel veel veeeeeeel meer , mijn broer die 3 jaar jonger is heeft al 3000 € meer op zijn bankrekening dan ik als ik geld in mijn handen krijg moet ik dat altijd uitgeven voor al dat verloren geld had ik al een mooie booth kunnen veroorloven maarja je leeft meer één keer wat gebeurt is is gebeurt.en je moet uit je fouten leren hé
Sammow    posted on 09-04-2007 14:53
Ik ooit een scooter gekocht voor 800 euro, dat ding gaat 90km/h en ik rij er niet mee omdat ik schrik heb om gepakt te worde ik rij gewoon altijd met de fiets nu ga ik hem wel verkopen en met dat geld kan ik wel een lekker cd-spelertje binnehalen denk ik

238 Users online: 137 Guests (101 Unknown)
Pages generated today : 17.161
Most visitors online this month : 378
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.136.127