Het zou voor mij dus een verlossing zijn als de onzin topics verwijderd werden van de home page, en dus enkel bereikbaar zijn voor de geintresseerden.
mja eigelijk kan ik je geen ongelijk geven, toen ik hier in begin lid was was het allemaal nog over dj gebeuren nzo...
en nu gaat het richting auto's, games, miskopen,...
mja
Ja, djresource hoort over Dj'en tegaan...
Dj's die dan ook nog over andere dingen moeten praten mogen dat wat mij betreft in een apart of nieuw gedeelte doen van dit forum.
DJResource is nooit bedoeld als superinhoudelijk / educatief / ontopic-en-anders-oprotten forum bedoeld. We hebben een forum wat zich richt op DJ'en en alles wat daarbij hoort, maar er is zeker ook ruimte voor een lolletje, of iets wat er totaal niets mee te maken heeft. Er zijn genoeg andere fora te vinden waar je dit niet hebt, de admins vinden het op deze manier beter werken.
Het Chat Talk forum is bedoeld voor onderwerpen en discussies die totaal niets met het hele DJ-gebeuren te maken hoeven hebben, als je vind dat dit niet bij de site hoort, zet je dit topic 'uit':
Ga naar: My profile -> My frontpage -> Haal het vinkje bij Chat Talk weg, en klik op submit.
Nu zijn we klaar met deze offtopic discussie, en kunnen we verder met waar het topic om gaat: waar heb je spijt van.