www.carrado.be
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

carrado    posted on 14-03-2007 15:47
hey ,

ik ben david vandenbroucke en ik heb een website www.carrado.be , ga zeker eens kijken en wordt zeker lid de website bestaat nog niet lang maar we zoeken nog meer leden !!! k zoek ook mensen die willen helpen met dingen toe te voegen :p , en te helpen met de opbouw van de website dus als je geroepen voelt meldje dan zeker aan en zend zeker een mailtje of voeg me toe op msn = tunic_carrado@hotmail.com

grtz

Carrado

What do you think about www.carrado.be ??

Vote :   

ccc    posted on 14-03-2007 15:54
Je website laadt niet.

Misschien ook even handig om erbij te vertellen wat voor webiste het is?
RenéKuppens    posted on 14-03-2007 15:58
bij mij wel..
Lawrenz    posted on 14-03-2007 16:01
@ ccc hier doet hij het wel hoor

ziet er mooi uit, heb je hem zelf gemaakt? zo te zien niet, volgens mij gebruik je PHPFusion. niks verkeerds aan, gebruik ik zelf ook Happy, laughing al snap ik niet waarom je wel de PHPFusion © hebt verwijderd, om te pronken dat je hem zelf gemaakt hebt?
Je hoeft niet te zeggen dat je hem zelf gemaakt hebt, een kijkje in de bron wijst uit dat je alle sporen van PHPfusion zelf hebt gewist, maar de map Devotionpro, he wat toevallig, dat is ook nog is een skin voor PHPfusion! Waarom verwijder je alle sporen van de PHPfusion makers? Zij hebben heel erg lang aan het programmeren van dat CMS gezeten!
ccc    posted on 14-03-2007 16:02
Altijd leuk om zo'n positieve opmerkingen te lezen van mensen.
Wat bereik je nu met zo'n opmerking Lorenzo90 als ik vragen mag.

Hebben jullie ook 5 minuten laad tijd? Bij mij laad hij pas na 5 minuten ongeveer.
Lawrenz    posted on 14-03-2007 16:08
Poster: ccc
Altijd leuk om zo'n positieve opmerkingen te lezen van mensen.
Wat bereik je nu met zo'n opmerking Lorenzo90 als ik vragen mag.

Hebben jullie ook 5 minuten laad tijd? Bij mij laad hij pas na 5 minuten ongeveer.

lekker sarcastisch :P kijk, de website zit heel erg mooi in elkaar, je kunt zien dat hij er veel tijd in gestoken heeft . ik vind het alleen niet netjes van hem dat hij alle sporen van de phpfusion makers heeft uitgewist.

overigens laadt de website in 1 keer bij mij, weet niet waar het aan ligt bij jou?

This is an old Topic

No new postings for 6.660 days.
 Post CommentThat would be 222 months
or a whopping 18.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

50 Users online: 13 Guests (37 Unknown)
Pages generated today : 19.761
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.551.581