[M] Dj Jer-E house electro mix ..Vol2 (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Jer-E    posted on 13-03-2007 19:04
hier myn  mix en laat achter wat je der van vin
ik vin deze tukki beter dan de andere...

ik hoor het wel

1. fedde le grand - put your hands up
2. switch - a bit patchy
3. def inc - waking the dread (switch remix)
4. micheal gray - border line ( vocal mix)
5. green velvet - shake and pop
6. d rashid - latin brutality ( ricky v mix)
7. gazebo - lose control
8. erick e - get on the floor
9. gregorsalto - bouncin harbour
10. nari & milani - gnuk

[edit:] Tag toegevoegd!

Hidden Message

Reply to view the Secret Message

What do you think about [M] Dj Jer-E house electro mix ..Vol2 ??

Vote :   

dutchman    posted on 13-03-2007 19:05
checking
tnx voor de tracklist
Jer-E    posted on 13-03-2007 19:07
staat erop Happy, laughing

jonny820511    posted on 13-03-2007 19:08
Jorrit    posted on 13-03-2007 19:16
Zit in je in je vorige topic nog te wijzen op je slordigheid wat betreft tracklists, maak je hier dezelfde soort fouten. Als je illegaal download, zorg dan in ieder geval dat je weet welke tracks je download Unhappy.

Jer-E    posted on 13-03-2007 19:20
Poster: Jorrit
Zit in je in je vorige topic nog te wijzen op je slordigheid wat betreft tracklists, maak je hier dezelfde soort fouten. Als je illegaal download, zorg dan in ieder geval dat je weet welke tracks je download Unhappy.

uhhhh dezelfe fout
wat wil je dan dat ik opschrijf dit is gewoon nette tracklist enzo alles staat erbij wat je moet weten dus ik snap niet wat je nou moeilijk loop te doen en als k het fout doe waarom zet jij het dan niet goed daar ben je tog moderator voor een moderator is iemand die de fouten van andere hersteld en dat doe jij niet duss we zitten allebei fout
maar als je nou zeg wat ik fout doen dan wil ik het best veranderen
niet boos bedoeld btw
djpeckman    posted on 13-03-2007 19:21
luisterd....

Edit: er zitten een hoop fouten in .... mischien niet direct beat match fouten maar wel anderen...mischien ook een keer met de compressor er over om het verschil in Volume te vermijden dat is namelijk er goed hoor baar waneer je 'shake and pop' er in gooit......

Als jij een mix hebt gemaakt luister je hem dan nog een paar keer na of niet>?...... als ik dat bij mezelf doe kom ik weleens foutjes tegen.. als die dan te erg zijn wis ik de mix en doe ik hem over net zo lang todat hij erg lekker klinkt.
Ik vind het geen schande waneer ik hem een paar keer over nieuw moet maken want daat leer je alleen maar van
Jorrit    posted on 13-03-2007 19:36
uhhhh dezelfe fout
wat wil je dan dat ik opschrijf dit is gewoon nette tracklist enzo alles staat erbij wat je moet weten dus ik snap niet wat je nou moeilijk loop te doen en als k het fout doe waarom zet jij het dan niet goed daar ben je tog moderator voor een moderator is iemand die de fouten van andere hersteld en dat doe jij niet duss we zitten allebei fout
maar als je nou zeg wat ik fout doen dan wil ik het best veranderen
niet boos bedoeld btw

Een moderator is geen spellingscontrole voor een forum als je dat dacht, stel je voor als ik typfouten van iedereen ga corrigeren, beetje idioot vind je niet?
Als je muziek gewoon gekocht had, had je geweten wat de fouten waren in je tracklist.
Mod edit by Jorrit on 13-03-2007 19:36 (1%)
Jer-E    posted on 13-03-2007 19:38
Poster: Jorrit

Een moderator is geen spellingscontrole voor een forum als je dat dacht, stel je voor als ik typfouten van iedereen ga corrigeren, beetje idioot vind je niet?
Als je muziek gewoon gekocht had, had je geweten wat de fouten waren in je tracklist.

het enige nummer dat niet gekocht is is nummer 7 en nummer 3 de rest heb ik gekregen van dj's zoals lucien foort enzo en andere nummers heb ik geript van albums die ik GEKOCHT HEB en als je ze rip dan staat er nummer  nummer 2 dus dan moet ik zelf de naam opzoeken. ik ga niet verder discusere met jou als je nog problemen heb laat je lead maar my een berichtje sturen
djpeckman    posted on 13-03-2007 19:41
Ik wil me er niet mee bemoeien maar word hier niet van een mug een olifant gemaakt.....

En ik vind dat lead hier niks mee te maken heeft.....

Jer-E    posted on 13-03-2007 19:42
jorrit heeft probleem en als ik iets post looptie gelijk te zeike ik post gewoon goed en conctreet dat het vol zit met foute lekker boeie iedreen snapt wat ik bedoel en daar gaat het om maar nu even iets anders wa vinden jullie van mun mixx
Jorrit    posted on 13-03-2007 19:45

het enige nummer dat niet gekocht is is nummer 7 en nummer 3 de rest heb ik gekregen van dj's zoals lucien foort enzo en andere nummers heb ik geript van albums die ik GEKOCHT HEB en als je ze rip dan staat er nummer  nummer 2 dus dan moet ik zelf de naam opzoeken. ik ga niet verder discusere met jou als je nog problemen heb laat je lead maar my een berichtje sturen

Als je een album koopt en ript, kan je de titel opzoeken op de achterkant van het hoesje van het gekochte album. ()
Als je zegt dat je op 3 en 7 na alles gekocht hebt, vind ik dat er nog steeds vrij veel schrijffouten tussen staan.

Ik loop niet op je te zeiken om het zeiken, maar de presentatie vind ik ook een heel belangrijkdeel van je mix. Als jij een demo stuurt met een tracklist met schrijffouten of (zoals bij je vorige mix) titels van tracks die er niet eens inzitten, denk ik dat de ontvanger van je demo ook flinke vraagtekens bij je mix gaat zetten.

Dit is dus mijn advies aan jou, doe er mee wat je wilt, ik denk dat je er veel aan zult hebben.

jorrit heeft probleem en als ik iets post looptie gelijk te zeike ik post gewoon goed en conctreet dat het vol zit met foute lekker boeie iedreen snapt wat ik bedoel en daar gaat het om maar nu even iets anders wa vinden jullie van mun mixx

Hier op het forum wordt bij voorkeur ABN gesproken(getypt), let op je taalgebruik svp.
Mod edit by Jorrit on 13-03-2007 19:50 (1%)
djpeckman    posted on 13-03-2007 19:45
Dat heb ik al gepost maar jij bent gewoon veel te druk bezig met het ruzie maken...
Lungo    posted on 13-03-2007 20:31
ben benieuwd
the-melody    posted on 13-03-2007 20:32
replie
Reemz    posted on 13-03-2007 20:42
check
U-Vinyl    posted on 13-03-2007 21:55

Jer-E    posted on 14-03-2007 14:39
Poster: djpeckman
luisterd....

Edit: er zitten een hoop fouten in .... mischien niet direct beat match fouten maar wel anderen...mischien ook een keer met de compressor er over om het verschil in Volume te vermijden dat is namelijk er goed hoor baar waneer je 'shake and pop' er in gooit......

Als jij een mix hebt gemaakt luister je hem dan nog een paar keer na of niet>?...... als ik dat bij mezelf doe kom ik weleens foutjes tegen.. als die dan te erg zijn wis ik de mix en doe ik hem over net zo lang todat hij erg lekker klinkt.
Ik vind het geen schande waneer ik hem een paar keer over nieuw moet maken want daat leer je alleen maar van

ik luister een mix nooit na :p dus tis voor my ook de vraag hoe hij klinkt :P ik neem altijd maar gewoon op als ik thuis aant draaie ben. het gaat dan egt van
hmmmzz laten e eens muziek gaan draaien en hoppa glijk opneme :P
U-Vinyl    posted on 16-03-2007 20:09
Jer E,

Je zou je mix is moeten nalopen. Er zitten fouten. Ik heb niet veel toevoegingen meer op datgeen wat reeds is meegedeeld anders dan dat ik je platenkeus waardeer, muv . micheal gray - border line ( vocal mix)
Dit is gewoon een klte nummer (kwestie van smaak)!

Lekker veel oefenen en weer uploaden.

Mzzl
gin0    posted on 13-04-2007 00:37
horen!
OneSixty    posted on 13-04-2007 01:16
OneSixty    posted on 13-04-2007 01:30
poster: djpeckman

Poster: Jer-E

ik luister een mix nooit na :p dus tis voor my ook de vraag hoe hij klinkt :P ik neem altijd maar gewoon op als ik thuis aant draaie ben. het gaat dan egt van
hmmmzz laten e eens muziek gaan draaien en hoppa glijk opneme :P

uhh , djpeckman maakte een goede opmerking en jij maakt er maar een stom grapje van! als ik je zo hoor ben je gewoon te lui om je eigen mix na te luisteren!

pffffff...... 
Lungo    posted on 13-04-2007 09:55
ben benieuwd.....

rekord    posted on 13-04-2007 13:47
luister...

DaliDyslectica    posted on 23-04-2007 17:02
ff checken
Huta    posted on 24-04-2007 12:36
ff horen

252 Users online: 34 Guests (218 Unknown)
Pages generated today : 1.587
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.653.599