Ik heb juist ondekt dat mijn rechteroor van mijn hp trillend, brommend geluid maakt dus die is waarschijnlijk kapot denk ik! heeft iemand dit al voorgehad want heb hem nog geen jaar en overdreven luid zette ik hem ook weer niet! Zou dit nog gerantie zijn ofniet?
Als ik toch een andere zou moete kopen welke raden jullie aan mag wel meer kosten dan de stanton want ik wil niet na een jaar dat hij kapot is..
What do you think about stanton dj pro 2000 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ja sorry van die hidden message weet niet wat ik daar aan moest doen?
Maar gisteren had ik wel problemen met mijn naalden kwam onder de naald en door mijn boxe ineens hard geluid meschien had ik de pech dat juist de hp knop ingedrukt was Maar ik ga morgen wel eens langs de winkel met de garantie !
Heb op dit moment exact hetzelfde probleem. Stanton Pro 2000 waarbij eveneens het rechteroor trilt, bromt. Heb hem een paar maanden en nooit op een bijzonder hard volume gezet. Ik zou graag van je horen of je garantie hebt kunnen claimen? Of hoe heb je dit opgelost?
Ik had hem gewoon in de winkel binnegedaan met garantie en krijgt gewoon een splinter nieuwe van stanton terug, maar dat duurde nogal lang(problemen met de voorraad stok) en heb gewoon geruild zeg maar tege een technics rp dj1210 en de prijs van de stanton ging daar af... en later als de winkel hem binnekrijgt verkopen zij die gewoon verder
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.