dj contest apres skihut
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dj-nick    posted on 12-03-2007 15:36
heey jongens, ik zag nog een contest staan van de apres skihut rotterdam je kan je nog steeds inschrijven!!!

Meld je hier aan om mee te doen aan de voorrondes op 4, 11, 18, de halve finale op 25 maart en de grote finale op 1 april 2007 van:
de Après Skihut DJ Contest
Drie professionele juryleden en een door het publiek gekozen wildcard gaan bepalen wie er door gaan naar een volgende ronde.
Inschrijvingen moeten voor 1 maart binnen zijn !

Naam:

Adres:

Postcode:

Plaats:

Telefoon:

E-mail:

What do you think about dj contest apres skihut ??

Vote :   

Jer-E    posted on 12-03-2007 15:58
mag je zeker alleen apre ski draaie Confused want daar ben ik niet echt een held in (A)
dj-nick    posted on 12-03-2007 16:14
apres ski is toch gewoon van alles door elkaar
Laidback    posted on 12-03-2007 16:14
even een vraagje..
je stuurd het 12 maart in.. (hier op djr)

Inschrijvingen moeten voor 1 maart binnen zijn !

Ft    posted on 12-03-2007 16:17
Poster: Laidback
even een vraagje..
je stuurd het 12 maart in.. (hier op djr)

en dr is nog maar 1 voorronde  ... dus lijkt me sterk inderdaad...
dj-nick    posted on 12-03-2007 16:19
meer info kan je op de site lezen wordt verschoven of iets
djmamo    posted on 12-03-2007 18:51
heb er afgelopen donderdag gedraait, en het valt niet mee om apreski voor de apreski-hut te draaien.

het is niet zomaar wat door elkaar draaien, je moet heel erg snel kunnen draaien en snel is dus binnen anderhalve minuut een nieuw nummer erin hebben zitten.

je moet door de mic praten (dus het publiek vermaken) het licht bedienen, en nog plaatjes draaien en als kan in de mix en dat in anderhalve minuut.

ik had er erg veel moeite mee, en ik dan ben ik toch goed bekend op dat vlak van het draaien.

ook is het zo dat je veel originele nummers moet draaien, dus gouwe ouwe, nederlandstalig de nieuwste dance hits de classic dance hits, de meezingers enz. enz.

maar denk je dat het iets is wat je kan dan moet je zeker mee doen, de winnaar mag een cd singel maken (denk in trend van de ski hut)

en als allrounder leer je er erg veel mee.

www.moonentertainment.nl
tairip    posted on 12-03-2007 20:27
Poster: djmamo
het licht bedienen

Uhmm... het is toch een DJ contest geen LJ contest!?
djmamo    posted on 12-03-2007 20:38
Poster: tairip

Uhmm... het is toch een DJ contest geen LJ contest!?

uhm, had ik gezegd dan dat je dat moet doen bij de contest? nee.
wat ik zeg is dit: als je daar draait moet je ook het licht doen, oke al het licht zit op verschillende stoot knoppen die geactiveerd worden door er op de slaan.

maar heb niet gezegd dat dat bij de contest moet.

al het andere wel.
www.moonentertainment.nl
Lead    posted on 13-03-2007 19:48
De meeste Apres Ski DJ's zijn allrounders en moeten op de avond ook de verlichting en de rook regelenen naast het draaien zelf. Lijkt me dus een goede oefening als de winnaar ook in ed SkiHut komt te draaien...

Het lijkt zo simpel, maar het is moeilijker dan gewoon beatmixen Winking my eye
Let the BASS be louder
djmamo    posted on 13-03-2007 19:56
volgens mijn bron... is het zo dat de winnaar ook daat werkelijk resident kan worden bij de skihut.

het niveau ligt wel erg hoog.
www.moonentertainment.nl
Lead    posted on 13-03-2007 20:01
Dat moet wel, ik heb wel eens staan kijken tijdens openingstijden in de Apres Skihut... da's een kunst op zich en ik geloof direct dat ze daar op een hoog nivo werken.... dus de eventuele uitbreiding zal daarop moeten aansluiten.
Let the BASS be louder
djmamo    posted on 13-03-2007 20:47
in de kleine skihut draaien ze van 20:00 tot 05:00 dat is 9 uur. en als je dan bedenkt dat je om de anderhalve minuut een ander plaatje moet draaien.

dan zijn dat wel 360 nummers die je ff moet draaien....... respect

als je kijkt dat een gemiddelde dance dj ongeveer 4 minuten per plaat doet en er dan in 9 uur 135 draait dan is dat wel een groot verschil.
www.moonentertainment.nl
LauW    posted on 13-03-2007 20:50
Klinkt niet echt aantrekkelijk als ik dit zo lees

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

152 Users online: 21 Guests (131 Unknown)
Pages generated today : 58.020
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.794.535