DJ battle discotheek yellow (5/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Jer-E    posted on 12-03-2007 14:55
Zaterdag 21 April - Deejay Battle 2007

Deejay Battle 2007De draaitafels en cd-spelers staan vanavond weer klaar voor jou!!!

Vanavond organiseren we de deejay battle van 2007! Vorig jaar was dit een groot succes met veel deejay talent en een uitermate gezellige sfeer.

Of je nou house, reggaeton, apres ski of hard draait! Iedereen krijgt zijn 'moment'!

Heb je interesse? Schrijf je dan nu in door een mailtje te sturen naar allan@discoyellow.nl

Vermeld je NAW gegevens, de muziekstijl die je draait en je evt. ervaring!

Aanvang: 22.00 - 03.00 * Entree: € 5,00 * Leeftijd: 15+

Yellow
Carnisseweg 110
2993 AE
Barendrecht

wie gaan er hier aan meedoen: Nasty en ik doen zowieso al mee en dj boll ook

What do you think about DJ battle discotheek yellow ??

Vote :   

Leoo    posted on 22-04-2007 12:56
Was een geslaagde avond, bas jij bent 2e geworden trouwens.. en ik op een trotse 3e plaats
Jer-E    posted on 22-04-2007 12:56
jawellll ging super daar :P beter dan in yellow yellow ging naderhand wat beter Happy, laughing
btw voeg me ff toe Winking my eye adres_van_jerry@hot
Basrose    posted on 22-04-2007 13:18
Poster: bramv
quote:
Poster: DJ-BasRose
Zo ik ben net thuis van me avondje stappen eerst naar de yellow... Leuke sfeer aardige djs, alleen het enige wat ik erg jammer vind is dat als ze geen hardstyle willen dat ze dan ook geen hardstyle djs moeten selecteren... 
 heb je wel gedraait?

ja heb wel gedraait... maar ze wouden geen hardstyle later op de avond dus ik kreeg te horen dat ik zoizo niet kon winnen... beetje raar maarja dat heb je soms...

En wat er voor de rest is voorgevallen ga ik niet op een openbaar forum vermelden.
Jer-E    posted on 22-04-2007 23:28
jap bij my zeide ze ook als je eerder weg ga kan je niet winne :P maja lekker boeiend is maar de yellow (A)
jera    posted on 23-04-2007 00:01
eej gino waar kom je in ridderkerk vandaan dan
?? woon ook in ridderkerk>>staat rotterdam maarja BOLNES!!!
Leoo    posted on 23-04-2007 08:20
Maar.. nu wil ik niet vervelend zijn ofso.. maar is de contest nu nog wel iets waard uberhaupt, in de zin van een plaats behalen?. Als een stijl blijkbaar niet gewaardeerd wordt, of als je weg gaat. Objectief is het dus misschien niet echt gegaan.. da's zonde.
MuffHouse    posted on 23-04-2007 08:50
Na het lezen van dit topic, vroeg ik mij iets af. Namelijk: waar wordt op gekeurd als het gaat om de kwaliteiten van de dj. Zit er een jury, die naast verstand van een juiste plaatkeus, opbouw ook mixtechnieken kan beoordelen. Of is het zo dat het publiek moet gaan juichen?
Jer-E    posted on 23-04-2007 10:07
Poster: Leoo
Maar.. nu wil ik niet vervelend zijn ofso.. maar is de contest nu nog wel iets waard uberhaupt, in de zin van een plaats behalen?. Als een stijl blijkbaar niet gewaardeerd wordt, of als je weg gaat. Objectief is het dus misschien niet echt gegaan.. da's zonde.
  het gaat om de eer leoo Winking my eye mijn eer is nu geschaad :P en ze hoeven my ook niet meer in die tent te verwachte :p ( ook niet om uit te gaan ofzo)
Basrose    posted on 23-04-2007 14:40
ik kom er alleen nog maar terug als ze me betaald boeken...
dj-nick    posted on 23-04-2007 14:47
ik kom er alleen nog maar terug als ze me betaald boeken...

Doen ze toch niet,
niet lullig bedoelt tegen jou maar ze betalen daar gewoon helemaal niemand,
altijd dezelfde dj's en dan af en toe een ''Dj Contest'' om wat anderen te laten draaien.
Leoo    posted on 23-04-2007 15:51
quote:
Poster: MuffHouse
Na het lezen van dit topic, vroeg ik mij iets af. Namelijk: waar wordt op gekeurd als het gaat om de kwaliteiten van de dj. Zit er een jury, die naast verstand van een juiste plaatkeus, opbouw ook mixtechnieken kan beoordelen. Of is het zo dat het publiek moet gaan juichen?

Ik krijg steeds meer het idee (de huis dj bepaalde de winnaar, in z'n eentje dus), dat het ook persoonlijke voorkeur is geweest wat heeft meegespeeld. Maar ik vind het nogal rot om te denken. Gino heeft namelijk een hele keurige set afgeleverd, maar persoonlijk vind ik dat basrose had moeten winnen. Niet om te slijmen, maar mixtechnisch was hij ongetwijfeld de beste. Maja, mij ging het vooral om de ervaring, de apparatuur en het geluid gaan steeds meer wennen
dj-nick    posted on 23-04-2007 15:57
wat heb jij gedraaid dan gister leo.
Leoo    posted on 23-04-2007 15:59
club/techtrance
Jer-E    posted on 23-04-2007 16:12
wat draaide gino eigenlijk ConfusedConfused
Leoo    posted on 23-04-2007 16:17
house, maar varierend met elektro.. jouw stijl ongeveer mag k wel zeggen.. maar jij werd dus niet beoordeeld omdat je weg moest?

Maja.. het maakt allemaal niet uit
Jer-E    posted on 23-04-2007 16:27
ja klopt ik moes dus ook in alcazar draaie zaterdag. dus ik loop naar die gast toe en zeg zo ik moet er vandoor moet zo in alcazar draaie zegtie
'' ok is goed maar dan kan je niet winnen ''

dus toen dag k al naja lekker boeie is de yellow maar. Maare hoe vonde jullie da ik draaide btw. ik vond begin beetje klote maar kwam door zenuwen naderhand ging het wel lekker opzich alleen paar beat foutjes...
Leoo    posted on 23-04-2007 17:00
je ging goed hor jer-e.. dat foutje in het begin is je vergeven
Basrose    posted on 23-04-2007 17:15
Poster: Leoo
quote:
Poster: MuffHouse

Ik krijg steeds meer het idee (de huis dj bepaalde de winnaar, in z'n eentje dus), dat het ook persoonlijke voorkeur is geweest wat heeft meegespeeld. Maar ik vind het nogal rot om te denken. Gino heeft namelijk een hele keurige set afgeleverd, maar persoonlijk vind ik dat basrose had moeten winnen. Niet om te slijmen, maar mixtechnisch was hij ongetwijfeld de beste. Maja, mij ging het vooral om de ervaring, de apparatuur en het geluid gaan steeds meer wennen

nou die gozer met de pet + die andere gast die het licht deed waren de jury (die zich niet hebben voorgesteld)... Ze zeiden dat ze mij niet mochten laten winnen van de eigenaar(die zich ook niet heeft laten zien).... tis in princiepe voor de eer en voor de gezelligheid... ik ben gewoon weggegaan omdat ik er ff geen zin meer in had en verder het niet voor de andere djs wou verpesten. Maarja ook al heb ik nu een klote gevoel over die organisatie het belangrijkste is dat het gezellig was met de djs onderling om even wat te praten en mensen van het forum te zien... als er niemand van het forum geweest zou zijn zou ik niet eens meedoen. Dus gezellige avond gehad en dat vind ik belangrijker dan winnen.
MuffHouse    posted on 24-04-2007 13:04

nou die gozer met de pet + die andere gast die het licht deed waren de jury (die zich niet hebben voorgesteld)... Ze zeiden dat ze mij niet mochten laten winnen van de eigenaar(die zich ook niet heeft laten zien).... tis in princiepe voor de eer en voor de gezelligheid... ik ben gewoon weggegaan omdat ik er ff geen zin meer in had en verder het niet voor de andere djs wou verpesten. Maarja ook al heb ik nu een klote gevoel over die organisatie het belangrijkste is dat het gezellig was met de djs onderling om even wat te praten en mensen van het forum te zien... als er niemand van het forum geweest zou zijn zou ik niet eens meedoen. Dus gezellige avond gehad en dat vind ik belangrijker dan winnen.

Op deze manier vind ik het echt slecht georganiseerd, een jongen die ik ken die doet ook wel eens mee aan dj-contests maar dat is volgens hem redelijk profi en de prijs is vaak om in een dikke tent te mogen draaien of een setje met darkraver neer te zetten. (in geval van hardstyle of iets in die trant). Als ik dit verhaal van de Yellow zo lees heb ik echt zo iets van: wat een onprofessionele bende. Misschien komt dat ook wel omdat ik het niet ken, maar toch.
Leoo    posted on 24-04-2007 16:15
Nou dat laatste gevoel heb ik ook hoor, ik vond het al raar dat er geen demo's nodig waren
Basrose    posted on 24-04-2007 17:01
ik heb toch echt een demo gestuurd kan ik me herinneren... maarja dat doe ik gewoon uit mezelf ff adresje meezenden.
Leoo    posted on 24-04-2007 18:01
het was niet persé nodig, het was niet vermeld

This is an old Topic

No new postings for 6.590 days.
 Post CommentThat would be 219.7 months
or a whopping 18.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

160 Users online: 11 Guests (149 Unknown)
Pages generated today : 43.133
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.431.507