![]() | De draaitafels en cd-spelers staan vanavond weer klaar voor jou!!! Vanavond organiseren we de deejay battle van 2007! Vorig jaar was dit een groot succes met veel deejay talent en een uitermate gezellige sfeer. Of je nou house, reggaeton, apres ski of hard draait! Iedereen krijgt zijn 'moment'! Heb je interesse? Schrijf je dan nu in door een mailtje te sturen naar allan@discoyellow.nl Vermeld je NAW gegevens, de muziekstijl die je draait en je evt. ervaring! Aanvang: 22.00 - 03.00 * Entree: € 5,00 * Leeftijd: 15+ Yellow Carnisseweg 110 2993 AE Barendrecht |
Poster: bramv
quote: heb je wel gedraait?
Poster: DJ-BasRose
Zo ik ben net thuis van me avondje stappen eerst naar de yellow... Leuke sfeer aardige djs, alleen het enige wat ik erg jammer vind is dat als ze geen hardstyle willen dat ze dan ook geen hardstyle djs moeten selecteren...
Poster: Leoohet gaat om de eer leoo
Maar.. nu wil ik niet vervelend zijn ofso.. maar is de contest nu nog wel iets waard uberhaupt, in de zin van een plaats behalen?. Als een stijl blijkbaar niet gewaardeerd wordt, of als je weg gaat. Objectief is het dus misschien niet echt gegaan.. da's zonde.
ik kom er alleen nog maar terug als ze me betaald boeken...
quote: |
Poster: MuffHouse Na het lezen van dit topic, vroeg ik mij iets af. Namelijk: waar wordt op gekeurd als het gaat om de kwaliteiten van de dj. Zit er een jury, die naast verstand van een juiste plaatkeus, opbouw ook mixtechnieken kan beoordelen. Of is het zo dat het publiek moet gaan juichen? |
Poster: Leoo
quote:
Poster: MuffHouse
Na het lezen van dit topic, vroeg ik mij iets af. Namelijk: waar wordt op gekeurd als het gaat om de kwaliteiten van de dj. Zit er een jury, die naast verstand van een juiste plaatkeus, opbouw ook mixtechnieken kan beoordelen. Of is het zo dat het publiek moet gaan juichen?
Ik krijg steeds meer het idee (de huis dj bepaalde de winnaar, in z'n eentje dus), dat het ook persoonlijke voorkeur is geweest wat heeft meegespeeld. Maar ik vind het nogal rot om te denken. Gino heeft namelijk een hele keurige set afgeleverd, maar persoonlijk vind ik dat basrose had moeten winnen. Niet om te slijmen, maar mixtechnisch was hij ongetwijfeld de beste. Maja, mij ging het vooral om de ervaring, de apparatuur en het geluid gaan steeds meer wennen
nou die gozer met de pet + die andere gast die het licht deed waren de jury (die zich niet hebben voorgesteld)... Ze zeiden dat ze mij niet mochten laten winnen van de eigenaar(die zich ook niet heeft laten zien).... tis in princiepe voor de eer en voor de gezelligheid... ik ben gewoon weggegaan omdat ik er ff geen zin meer in had en verder het niet voor de andere djs wou verpesten. Maarja ook al heb ik nu een klote gevoel over die organisatie het belangrijkste is dat het gezellig was met de djs onderling om even wat te praten en mensen van het forum te zien... als er niemand van het forum geweest zou zijn zou ik niet eens meedoen. Dus gezellige avond gehad en dat vind ik belangrijker dan winnen.