Ik ben op zoek naar de plaat (mix) die Diablo bij zn opening bij Flockers draaide..Een plaat van Run DMC - It's like that met daarin leek mij een mix van Federico Franchi's Cream.
What do you think about Openingstrack Don Diablo Flockers ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Vaak draait Don zijn eigen remixes van nummer, hij draait bijna nooit een orgineel. Hij verbeterd hem naar zijn smaak. Hij gebruikt super veel acapella's en samples in zijn sets. Hij is 1 van de kings op de CDJ1000!!!
Damn...coole track. dit topic ga ik op de voet volgen tot als de uitvoerder en titel hier bekend gemaakt wordt!! Dit kan ik best in mijn platenkoffers gebruiken
Ik was er geweest en dat was eigenlijk de enige plaat die me de hele avond was bijgebleven, na ff zoeken stond ie op youtube. Heb m al meer gehoord bij verschillende dj's dus hij moet ergens zijn te traceren..
Klopt inderdaad! Ik ben er via de site van Roog - Hardsoul achtergekomen, daar werd ie ook gezocht..http://66.102.9.104/search?q=cache:oahjgSxmuxsJ:www.hardsoulpressings.com/content/community/messageboard/read.asp%3Fpage%3D15%26Navnbr%3D5%26Subnbr%3D2%26Id%3D199%26Idcat%3D9%26Yearq%3D%26Party%3D%26Search%3D+afrojack+clockworks&hl=nl&ct=clnk&cd=1&gl=nl
Dat is de link, en nu nog vinden!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.691 days. Post CommentThat would be 223 months or a whopping 18.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...