Poster: djmamo
ja bij hoevelake links af
Poster: Sandr
Wij vieren feest dus weg met de malaise
Want nu is het tijd voor de polonaise Hollandaise
Van hier tot Oeteldonk, bij Hoevelaken linksaf
Wij zakken door, we zullen niet verdorsten
En Willem grijp Marietje van achter bij de schouders
Dat wordt weer lachen, dat wordt een dolle boel.
Gaan er al apres ski bellen rinkelen?
Poster: rickdekoning
Wat een gezeur, die gast vraagt gewoon naar een paar goede nummers die het over het algemeen goed doen op feesten. Hij wil gewoon z'n muziek collectie wat uitbreiden, en dan zijn er hier weer mensen die met van dat gezeur aan komen. Heb je geen nummer die je hem kan aanraden? Ga dan ook niks lopen posten.
Tuurlijk moet je tegen kritiek kunnen maar dat leek mij hier niet echt nodig. Daarnaast lijkt het mij dat als je kritiek geeft, je dat opbouwend doet en volgens mij had deze topic starter nu meer het gevoel dat je hem evne flink de grond in boorde. Kwam niet al te aardig over, en het lijkt mij toch de taak van een mod om te zorgen dat mensen blijven posten op dit forum en niet bang zijn om iets te vragen.
En ben erg blij met de genoemde nummers omdat je die juist NIET in de Top 40 of NIET in de platenzaak zou tegen komen ( Free record shop.. Ik draai geen vinyll vandaar )
Poster: greup
Alle nummers die trouwens in dit topic genoemd zijn, zijn gangbare nummers... Nummers die elke Dj zou moeten kennen.
ja heel flauw van mij maar zag dat dutchman uit hoevelake kwam en we hadden het over apreski, 1 + 1 is 2
Poster: Lungo
en onthoud goed: Bij hoevelaken linksaf!
Poster: U-Vinyl
Buckerheads - the bomb
Poster: U-Vinyl
Een feest zonder meatloaf and paradise_by_the_dashboard_light is geen feest.
slecht....gewoon niet weten dat radar love van de golden earring is...........
ach je kan altijd wel eens wat vergeten......
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.