Wie is jouw Favorite DJ ? (1/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DjSiLvErMoRoS    posted on 30-11-2004 12:55
Mijne is Yoji Biomehanika die gozer is zo goed he heeft ook zeker wel gruwelijke nummers gemaakt en draait ook op dancevalley en sensation en veel andere feesten :D helemaal toppie

<----- Zie avatar
User edit by Lead on 02-12-2004 @ 08:01:58 (15%)

What do you think about Wie is jouw Favorite DJ ? ??

Vote :   

W.i.M    posted on 30-11-2004 18:20

Ik heb gekozen voor Tiesto...

Al vind ik wel dat hij beter kan produceren dan draaien

Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Timmerink    posted on 30-11-2004 20:16
Ben ik het helemaal mee eens. ook voor Tiesto gekozen, ik vind zijn muziek geweldig!!!
Dj_Otto_Papa    posted on 01-12-2004 02:39
Jongens toch, Tiesto Confused Horen jullie ook naar andere house dan alleen maar Trance, en commercieele house ? Ik vind het onmogelijk om er maar 1 als topfavoriet op te geven.

Ik draai al van de start van house mee, en heb alle stijlen weten opkomen en sommige weer weggaan, en ken persoonlijk heel wat bekende dj's uit zowat alle genre's van house, maar weet dat Techno het moeilijkste en meest vermoeiende is, en in de techno e.a. zitten de topdj's !

Ik heb al zoveel party's groot en klein, in binnen en buitenland gedaan, en als ik toppers moet opnoemen, hier zijn er enkele: Carl Cox - publiekstrekker, en altijd alles geven voor zijn fans en bezoekers., jeff mils, ontgoocheld nooit en gaat voor het volle pond, Ritchie Hawtin, de professor van de electronica, Marco Bailey, erkend en gekend around the globe als een van de allerbeste, Dave Clarck uiteraard,harder en sneller en beter, en Rising Star uit Slovenie UMEK, en uiteraard het duits legertje mannelijke en vrouwelijke toppers, zoals sven vath, miss kittin', ellie alien, marusha, alsook REDHEAD, enz...enz...

Dit zijn echte artiesten van de draaitafels.
User edit by Lead on 01-12-2004 @ 16:11:06 (2%)
jordy    posted on 01-12-2004 10:04
noize supressor
DjSiLvErMoRoS    posted on 01-12-2004 12:13
hmmm ik zie dat ik foutje heb gemaakt in topic title maarja hahahaha
jordy    posted on 01-12-2004 13:00
wat dan?
Jorrit    posted on 01-12-2004 17:24
Laidback Luke is wel een van mn favo's sinds ik zn cd heb!
verder niet echt DJ's waar ik alles goed van vind, Tiesto wel, maar das niet origineel :D
DjSiLvErMoRoS    posted on 02-12-2004 01:57
er staat : wat is jouw favorite DJ en het moet zijn WIE is jouw favorite dj
Lead    posted on 02-12-2004 08:02
Ens las we toch bezig zijn : volgens mij is het ook JOUW ipv JOU... Mar da's alleen om heel pietluttig te zijn :D
Let the BASS be louder
maveg    posted on 02-12-2004 16:14
Mijn favorite is DJ ROOG! Lekker hoorrrr!! Ook een top producer samen met zijn broer Greg! www.djroog.com
Lead    posted on 02-12-2004 18:34
Jaaaa... Roog = OK OK Ooookeeeeeeyyy Winking my eye
Let the BASS be louder
maveg    posted on 02-12-2004 18:56
hahaha dank je dank je Lead, dat je het met mijn keuze eens bent! Dus kwa muziek zitten we op ??n lijn
jordy    posted on 03-12-2004 01:32
  deze is echt blij... wat voorn stijl draait Dj Roog? techno?
DjSiLvErMoRoS    posted on 03-12-2004 01:49
bedankt voor de topic title Happy, laughing maar ik zou zelf niet weten wat hij draait sorry iemand anders misschien een idee
DjSiLvErMoRoS    posted on 03-12-2004 01:54
maaaruhh ik zie dat er nog iemand heeft gestemt op Yoji Biomehanika hahaha wie was dat !!
Lead    posted on 03-12-2004 09:50
Ik denk dat de stijl van Roog : Progressive genoemd zou kunnen worden. Maar ja, dat is iets waar wel eens meer onenigheid over is geweest... Wat ik bijvoorbeeld Trance zou noemen, dat zou bij een aantal anderen rustig hardhouse kunnen zijn.

Wat ik bedoel te zeggen is dat er erg veel namen zijn bedacht voor de sub-house-stijlen. Vroeger was het makkelijk : Je had gewoon HOUSE en that's it. Nu de house onderverdeeld wordt is het moeilijk om de stijlen uit elkaar te houden, iedereen geeft dingen wel een naam. Maar ik denk niet dat dit altijd goed is.

Er staan volgens mij ook nergens definities van de stijlen, dus misschien noemt iemand Roog zijn stijl wel 'Hardhouse' (hehehe, zou kunnen toch Winking my eye )
Let the BASS be louder
User edit by Lead on 03-12-2004 @ 09:51:34 (5%)
TheSupercrab    posted on 03-12-2004 12:19
Dj tiesto uit deze lijst.. Ben zelf meer break Beat en techno fan.. duz hijs niet mijn absolute topper maar tiesto blijft toch altijd een legende op het mix gebied.. ja hijs commerciel bla bla bla.. maar god.. wat kan die gast goed mixen en dat blijft een feit of die nou commerciel is of nie!..
NiGhtOwl    posted on 03-12-2004 22:41
Marcello / Dimitri

Die vond ik toch ook altijd lekker draaien. Tegenwoordig weet ik het niet zo heel erg meer..
Pete Tong (<---schrijf ik dat wel goed?) draait ook lekker..

Er zijn een hoop steengoede jocks die ieder hun eigen steengoede kwaliteiten hebben.
Maar Tiesto erbij zetten.... rheuugh... Tiesto is een marketingproduct..
Jorrit    posted on 05-12-2004 17:00
Tiesto is wel een marketingproduct ja, maar ik vind zeker dat hij wel goed draait!
Maar ik heb op overige dj's gestemd :P
DjSiLvErMoRoS    posted on 06-12-2004 14:43
Daar heb je wel gelijk in ja en hij blijft inderdaad toch nog een goeie DJ maar ik zou het niet weten maar misschien zijn er ook wel meerdere DJ's die een beetje marketingproduct zijn volges mij wel wat meer in het hardcore gebeuren....

Audi    posted on 08-12-2004 23:43
Poster: Lead
Ik denk dat de stijl van Roog : Progressive genoemd zou kunnen worden.
  Nou Lead, kom op zeg .. Hoe durf je? Sander Kleinenberg, dat is progressive. Roog is HOUSE. Wat voor house? Vooral funky, groovy en latin, maar je zult hem ook wel andere soorten horen draaien .. WAAG HET NIET NOG NS OM HET PROGRESSIVE TE NOEMEN ..
Audi    posted on 08-12-2004 23:44
Owja, favo DJ van het moment? Moeilijk, hier een top 5: 1. Chuckie 2. Don Diablo 3. Roog 4. Laidback Luke 5. Irwan
maveg    posted on 09-12-2004 00:24

haha idd Audi! Roog draait pure House Music!! idd de Funky, Groovy Shit, like me  Pogressive vind ik persoonlijk kut!

Lead    posted on 09-12-2004 02:00

Oeps.... Daar heb je gelijk in, Roog is meer into de belletje, accapellatjes

Maar dat bedoel ik.... het ligt eraan wie de definitie van een soort muziek denkt te kunnen benoemen. Wat ik trance vind, vinden de meeste mensen misschien wel hardstyle... Ik ken zijn muziek en weet hoe het klinkt, ik geef er misschien een ander naampje aan

Let the BASS be louder
Audi    posted on 09-12-2004 15:13
Zo is dat ook ff rechtgezet .. Mjah, je noemt Dj luna toch ook geen drum and bass, en Dj Chuckie tranceConfused Dat een trance nummer wat weg heeft van een hardstyle nummer is te begrijpen, maar Roog is toch wel heel ver van progressive ..

208 Users online: 154 Guests (54 Unknown)
Pages generated today : 27.269
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.934.561