Ik zoek een Club/House/Electro nummer wie ik op een avond gehoord heb, Ik ben toen naar de dj gestapt en gevraagt hoe het heten.. Hij kon mij vertellen dat de titel: work was,, Ik kan dit nummer echter nergens vinden.. Weet iemand meer?? Van welke dj het is ofzo?
What do you think about Nummer Gezocht: dj Jeroenski - Wicked Beat ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik begin aan de titel: Work, Te twijffelen inmiddels.. Heb echt elk nummer met ook maar iets van work erin geprobeert.. Geen suc6.. Je zou het nummer wel kunnen vergelijken met d-rashid - Latin Brutality. Ik doe nog wel een poging om het nummer te nuriën met opneem functie op me telefoon ofzo..
Ik heb het eindelijk voor elkaar om een spraak opname even op rapid share te zetten.. Dus als je het even luister weet je mischien wel wat ik bedoel.. De link : ////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
Heb hem eindelijk toch gevonden via een vriend van mij.. Toch bedankt voor jullie reacties, Voor de gene wie er benieuwd naar zijn het was... Dj Jeroenski - Wicked Beat.. Echt een lekker nummer..
Poster: Taz Heb hem eindelijk toch gevonden via een vriend van mij.. Toch bedankt voor jullie reacties, Voor de gene wie er benieuwd naar zijn het was... Dj Jeroenski - Wicked Beat.. Echt een lekker nummer..
Had je zoveel gezopen of praatte de Dj zo onduidelijk?
with a wicked beat.....with a wicked beat like this.....
Blijft een lekker nummer
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.772 days. Post CommentThat would be 225.7 months or a whopping 18.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...