Poster: sjefkuh
ff luisteren, de tracklist zier er goed uit!
edit:
Ik vind hem goed. Alleen sommige overgangen mogen idd wat strakker.
Poster: Timmerink
check
Edit: Laat ik maar eens een oordeel geven.. Ben zelf ook wel iemand die graag Trance draait, dus laat ik maar eens als eerste met je platenkeus beginnen: Prima! Lekkere platen, je begint met de iets rustigere Trance, waarna je het lekker opbouwd.. Klinkt goed in de oortjesen my god, wat is die Randy Katana RMX van Access toch lekker!!!
Ten 2e: Mixjes lopen niet altijd even strak, bij sommige overgangen zit je er net een fractie naast, soms pitch je hem weer goed bij, maar probeer hem dan ook goed te houden! Probeer daar nog een beetje aan te werken..
Ten 3e: Ik snap dat die DJM een leuk effecten-bakje is, maar naar mijn menig vind ik dat je de Flanger iets te veel (en te hard) gebruikt.. Hij is nogal behoorlijk aanwezig in sommige nummers..
Verder prima, oefen lekker door en ben benieuwd naar je (Trance) mixjes in de toekomst
Grtz
Poster: ArCee
Bij producties staat een trancemix van de ondergetekendemaar verder zeg ik niks
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.