yo mensen.. zoals u zit ik ben nieuw en heb al een paarkeer lopen replayen op topics.. dus bij deze zullen er van mij dus wat tracks online komen te staan..
1. Dj SencineR - Despaire 2. Dj SencineR - Mistake 3. Dj SencineR - Armageddon 4. Dj SencineR - Resistance is futile ( meeste kennen hem van Bass D en King matthew)
om met me 1e nummer te beginnen: despaire heb ik in elkaar gezet toen ik het programmatje z3ta+ kreeg van een bepaalt iemand.. en zo kwamen ook mijn melodies te voorschijn al was ik wel een poosje bezig tot er eindelijk iets moois uitkwam.. en toen was ik ook gaan rondzoeken voor beats speeches enz.. heb van sommige toen al reacties gehad.. en zijn gelijk begonnen met een remix te maken van dit gehele nummer..
en het volgende nummer mistake.. was ook in me opgekomen en vind de melodies + beats enz enz erg leuk klinken enzo..
het hoge toon gedeelte is niet echt helemaal gelijk en dat was dus ook zo een beetje de bedoeling hier van
het nummer armageddon.. jullie kennen de film vast wel.. toen kwam er ineens een melodie in mijn kop en ben die toen gaan maken.. maar dit was en ben ik nog niet helemaal tevreden over..
resistance is futile.. ook zoiets zit totaal ge achtergrond melodietje in.. maar ideeën zullen vast en zeker wel welkom zijn..
ik zou zeggen ik hoop dat ik hier mee voldoende heb gezegt.. en anders.. give ur answords to me
vriendelijke groet.. Dj SencineR
What do you think about [T] nieuwe tracks online ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Nee, deze man is een bekende DJ, en deze tracks zijn te verkrijgen op het internet via (bijv) download programmas.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.774 days. Post CommentThat would be 225.8 months or a whopping 18.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...