Je eigen party opzette !! (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DjSiLvErMoRoS    posted on 29-11-2004 18:51
Lijkt me echt wel strak plan alleen ik vraag me af hoe ik dat moet doen met het drinke enz iemand een idee en wat is het beste om het feest te geve zaaltje of iets anders ...?

Greetz Silvermoros
User edit by DjSiLvErMoRoS on 29-11-2004 @ 18:52:12 (3%)

What do you think about Je eigen party opzette !! ??

Vote :   

W.i.M    posted on 10-01-2005 18:54
Bij een sporthal moet je alles zelf regelen, van geluid tot licht en niet te vergeten de drank die je zelf moet regelen. Om de sporthal aan te kleden heb je al aardig wat 'vrijwilligers' nodig. Ik weet dat zoiets wel te geven valt maar verkijk je niet op het werk
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Basrose    posted on 10-01-2005 19:22
ja ik weet hoeveel werk het is ik maak het ook vaak zat van dichbij mee... diegene die ik ken organiseerd altijd feesten in de buurt van amsterdam... gewoon in kleine dorpjes een gymzaal met bar afhuren. er komen toch elke keer aardig wat mensen maar als je niet bekend bent daar is het al snel moeilijk... en jah daar is het ook om 2 uur afgelopen Unhappy
viss0r    posted on 22-03-2005 11:57
Om het topic even actief te maken.. ik weet niet tot hoe groot jullie willen gaan, maar een gemiddelde discotheek/dancing whatever kun je op een niet al te gekke avond vrijwel gratis krijgen als jij maar zorgt dat er een bepaald aantal kaarten verkocht worden.

In bussum bijvoorbeeld heb je de smugglers voor pak m beet max 300 man? Cameleon, beetje lelijke zaal maar is aan te kleden. Met aangrenzend cafe inc dj setup ook daar kun je daar 400 mensen in krijgen? Beetje regelen en je krijgt de locatie gratis en hebt gelijk ook vrijwel alle apparatuur...

Maar misschien moet het groter.

Lead    posted on 22-03-2005 15:37
Veelal is het probleem om het op een avond te krijgen die je ook echt wilt (vrijdag of zaterdag) en de eindtijd gooit vaak roet in het eten. Een feestje tot 2 of 3 uur is niet de bedoeling natuurlijk...
Let the BASS be louder
viss0r    posted on 23-03-2005 21:56
Oh ja dat is natuurlijk het addertje onder het gras. Deze tenten die ik als voorbeeld in voorgaande post heb gepost doen dit alleen op avonden buiten de vrijdag en zaterdag om. Logisch..
jordy    posted on 23-03-2005 22:06
donderdag

dan is het "studentenavond" ofzo?

althans ik "ging" ook op donderdagen gewoon tot een uur of 3/4 op stap
Basrose    posted on 29-03-2005 13:10
donderdag trekt niet zo heel veel bezoekers denk ik. of t moet een tent zijn waar ze vaak komen... als ze er nooit geweest zijn gaan ze ook neit op een donderdag denk ik
Jorrit    posted on 29-03-2005 17:52
tsja, als je standaart gasten hebt kan het wel... maar ik denk dat het niet ideaal is.
Basrose    posted on 29-03-2005 22:33
i agree with jorrit
MadSteven    posted on 03-04-2005 22:17
Poster: Lead
Sponsers die betalen voor hun naam op de flyer zullen moeilijk te vinden zijn. Er zijn niet veel bedrijven die daar nog veel geld voor over hebben.

Dus wat doet je dan?

Organiseer je een pary gesponserd by pioneer of zo. Hoef je zelf geen audio-apparatuur meer te regelen.

Aan de andere kant, bij een feest van DJ-resource zouden er zo te zien al genoeg uitstekende draaitafels, cd-spelers en mengpanelen beschikbaar zijn... Dus tja eh, nou ja.

Maar in het algemeen kan het best een idee zijn. Of vraag een audio-winkel als Feedback (de grootste van het land ongeveer) als sponsor voor geluid en licht.

Zo willen bedrijven nog wel sponsoren. Het kost hun dan tenminste niet direct geld. Een bedrijf als Feedback heeft tussen zaterdag 18:00 en maandag 10:00 toch niks aan zijn producten in de winkel.

MadSteven    posted on 03-04-2005 22:23
Poster: jordy
donderdag

dan is het "studentenavond" ofzo?

althans ik "ging" ook op donderdagen gewoon tot een uur of 3/4 op stap

En tja, in Eindhoven bijvoorbeeld is de donderdag samen met de zaterdag het drukst. Vrijdag nog het minst van de drie grote avonden. En ik kan da wete, wan ik won daar Happy, laughing Nou ja, op kamers dan.

Studentensteden dus he: Amsterdam, Rotterdam, Tilburg, Eindhoven, Delft, Maastricht, Enschede, Groningen, Breda, Utrecht en natuurlijk niet te vergeten Nijmegen.
AndrewPoema    posted on 05-03-2006 18:50
Ik ken ook nog wel een locatie, ergens midden in het centrum van Utrecht... licht/geluid etc is al aanwezig! Hoeft dus ook niet gehuurd te worden.

Normaal gesproken is 't een technohol... Maar voor een DJ Resource party staat Poema ook wel open

Mocht iemand er eventueel serieus op in willen gaan, mail dan ff naar <mail>info@clubpoema.nl</mail>

User edit by AndrewPoema on 05-03-2006 @ 18:51:20 (5%)
Mod edit by Jorrit on 05-03-2006 18:54 (8%)
[MOD Edit] mail anti-spam gemaakt ;)
Jorrit    posted on 05-03-2006 19:05
@ MadSteven:
Ik denk niet dat Pioneer zelf sponsort, Pioneer zoekt het meer bij de grote DJ's...
Maar wie niet waagt wie niet wint.

Je punt wat betreft feedback is een idee...
Maar de opmerking "Een bedrijf als Feedback heeft tussen zaterdag 18:00 en maandag 10:00 toch niks aan zijn producten in de winkel. " klopt natuurlijk niet, want na dat je dat van hun geleend hebt, is het spul een stuk minder waard Winking my eye

@ AndrewPoema:
Das een leuk aanbod! Winking my eye Ziet er uit als een leuke tent, ben jij eigenaar?
Djblom    posted on 05-03-2006 19:49
dat kunne we ook wel doen i.p.v de meeting dan zie je denk ik toch onderhand wel iedereen:p
Jorrit    posted on 05-03-2006 20:13
Het is wellicht een mooie locatie voor de meeting...
Een concept zoals: DJ Contest, Meeten en 'savonds een feest met de winnaars van de contest zou super zijn in dit geval...
the-melody    posted on 05-03-2006 20:20
alleen voor de mensen die nog te "jong" zijn wat dan??
Jorrit    posted on 05-03-2006 20:21
Dat zijn dingen die we gaan bespreken als er echt dingen vast komen te staan Winking my eye
Dan moet je denken aan een bandjes systeem (ivm alcohol) oid.
the-melody    posted on 05-03-2006 20:23
ok maar wel binnen mogen:p
Djblom    posted on 05-03-2006 20:27
lijkt me wel lachen zo'n party organiseren met leden van djresource
Prolight    posted on 05-03-2006 20:28
Als jullie serieuze plannen hebben om een dance event te organiseren wil ik daar wel eens met jullie over van gedachten wisselen. Ik heb zelf de beschikking over een licht en geluid verhuurbedrijf en organiseer reeds jaren voor eigen rekening en risico (kleine) events ( tot ca 1500 pers). Aangezien ik een tijd geleden trance classics in Wierden heb georganiseerd en het me goed is bevallen, ben ik wel te porren voor herhaling  zie de site www.prolight-events.com voor foto's flyers etc.

de risico's voor verhuur licht en geluid zijn dan in ieder geval uitgesloten....

ohw ja by the way: GEEN HARDCORE

Lukaz    posted on 05-03-2006 20:30
mag ik vragen waarom geen hardcore?
Jorrit    posted on 05-03-2006 20:37
Ik neem aan het soort publiek wat er op af komt.
Waar wel iets in zit. Veel hardcore luisteraars zijn gewoon goeie lui, maar er is een vaste foute groep die het verpest voor de rest, raar maar waar.

Verder leuk aanbod!
Maar hoe financier je dit? Is het puur uit promotioneel oogpunt?
Prolight    posted on 05-03-2006 20:45
beveiliging is vVEEEEEEEEEEEEEL duurder en politiediensten doen weer veelm moeilijker over
Prolight    posted on 05-03-2006 20:47
opzich heb je, als je er al last van hebt, met een kleine groep "orderverstoorders"te maken. Ook als je duidelijk flyert voor een harcore feest krijg je bezoekers die echt voor de muziek komen dus dat maakt niet echt uit. het is meer de rompslomp eromheen

Prolight    posted on 05-03-2006 20:48
De constructie is erop gericht dat prolight het licht en geuild regelt en als huurpenningen de kaartverkoop en horeca omzet draait, op deze manier loop je zelf geen risico Behoudens het boeken van je artiesten (hoeft niet duur te zijn) en reclame (hoeft ook niet duur te zijn)

242 Users online: 133 Guests (109 Unknown)
Pages generated today : 25.720
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.719.111