meestal is de goede locatie vinden het lastigste. De overige dingen die je moet regelen zijn ongeveer altijd hetzelfde :
- Licht
- DJ's
- Flyers (10x meer dan het maximum aantal bezoekers)
- Posters (leesbaar van grote afstand, niet te veel tekst)
- Kaartjes (denk bij voorverkoop goed na over vervalsingen)
- Uitsmijters (betrouwbaar, ik heb eens gehad dat de uitsmijters bepaalde tot hoe lang een feest door ging, ipv de organisatie)
- Personeel voor alle posten op de avond zelf.
De keuze van locatie bepaald hoe veel mensen je max kunt krijgen en tot hoe laat je doorgaat. Met die gegevens kun je de rest uitrekenen.
Je zult zien dat je de eerste keer nogal wat hele kleine dingetjes over het hoofd ziet (bonnetjes voor de garderobe, en een manier om ze op de jassen te bevestigen bijvoorbeeld), maar van je vautjez moet je leren en die je het een volgende keer beter :D
Poster: DjSiLvErMoRoS
Iemand anders ooit wel eens een party opgezet of niet? ? ? ?
Ja hoe serieus zijn wij? Het lijkt mij natuurlijk zeker tof om dit met een paar liefhebbers een keer op te zetten! Wat jij bas?
De dreef, daar geeft Sven (Jurgen Krans) feestjes geloof ik, voornamleijk techno.... (of iets in de buurt van die stijl). En dat is dan weer een locatie waarvan ik zou zeggen dat dat een makkelijk low-cost oplossing is.
En met een handje vloerplaten (die heeft de gymzaal vast wel) is de vloer zo bedekt met een toegangelijke toplaag... Ik heb zelf een keer Locomotion / Zoetermeer (voor de verbouwing) geregeld om mijn verjaardag te vieren. Kosten waren vrij laag, apperatuur is er genoeg...