Iemand hier een tattoo (2/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Jer    posted on 06-03-2007 10:29
Ik heb de zoek knop gebruikt en er nog geen een topic over gevonden! Misschien wel omdat het niemand intereseert maar dan kom ik dan vanzelf wel achter:P Maar ik wil dus weten wie hier een tattoo heeft en het zo leuk zijn als mensen een foto erbij zetten.

Alvast bedankt voor de reactiesHappy, laughing
User edit by Jer on 07-03-2007 @ 10:44:24 (24%)

What do you think about Iemand hier een tattoo ??

Vote :   

ArCee    posted on 21-03-2007 17:22
4 in totaal. Roos op rechter bovenarm, adelaar op linker bovenarm. Paradijsvogel op linker onderarm en stijgerende eenhoorn op me rechter onderarm. Wilde de koppen van m'n honden nog op me schouderbladen mjaar daar is iemand het niet mee eens
Sunrise8    posted on 25-04-2010 17:51
Om deze even te heropenen.
?
Heb gisteren me tattooage laten zetten en vond het wel zo leuk om deze even aan de mede djr's te showen Happy, laughing
?
PS: let niet op m'n kippenborstje, het vet komt er gewoon NIET bij Unhappy Tongue. Nee heb versneld metabolismesysteem, waardoor ik alles een tikje sneller verteer dan anderen. Gevolg ---> je word niet dik Tongue
?
foto:

Music made me who i am
User edit by Sunrise8 on 25-04-2010 @ 18:54:02 (5%)
Estacy    posted on 25-04-2010 18:37
volgens mij heb ik Billy gevonden Winking my eye (nils7 snapt em wel)

vanwaar de keuze voor een vogelspin?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Esmee    posted on 25-04-2010 18:39
ziet er mooi uit! En zoals Estacy al zei; waarom een vogelspin?
Tekhead    posted on 25-04-2010 18:41
Poster: ArCee
4 in totaal. Roos op rechter bovenarm, adelaar op linker bovenarm. Paradijsvogel op linker onderarm en stijgerende eenhoorn op me rechter onderarm. Wilde de koppen van m'n honden nog op me schouderbladen mjaar daar is iemand het niet mee eens

wie dan ? de honden ? LOL
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
timmy90    posted on 25-04-2010 18:45
ik heb er ook eentje hoor,
op mijn rechter boven arm...
?
http://nl.netlog.com/djtimmy90/photo/photoid=80587267&surr=0#photos
?
hier zie je ze!
ThijsG    posted on 25-04-2010 18:46
Erg mooi! Maar idd: Waarom?:p. Is dit je eerste?
@Estacy lol:p
ccc zal blij zijn met dit plaatje:p
Sunrise8    posted on 25-04-2010 18:53
Keuze van een vogelspin (mexicaanse roodkniespin om precies te zijn Happy, laughing) is omdat mijn 'angst' spinnen is en ik wilde mijn angst eigenlijk op m'n hart hebben. Vandaar de keuze van de plaats en het plaatje. En het zijn gewoon schitterende dieren LOL. 1 ding is wel zeker: Deze plaats doet godsgruwelijk pijn Unhappy Tongue..
?
PS: Timmy: wat betekenen jouw chinese letters?
Music made me who i am
User edit by Sunrise8 on 25-04-2010 @ 18:55:00 (19%)
timmy90    posted on 25-04-2010 18:59
de mijne betekent mijn sterrebeeld : stier in het chinees...
Lead    posted on 25-04-2010 19:25
Niet ik zelf, maar ik ken iemand met een tattoo die jullie wel heel bekend moet voorkomen. Deze staat hier op de site :
?
DJResource Tattoo after 1month
Let the BASS be louder
Stagiar    posted on 25-04-2010 19:33
Ik heb een muzieknootje op mijn pols staan, staat gepland om nog bijgevuld te worden. Tegen die tijd zal ik een fototje plaatsen Happy, laughing
?
Waarschijnlijk laat ik dan ook meteen een nieuwe zetten, oude microfoon op mijn buik Happy, laughing
Dyno    posted on 25-04-2010 19:43
Ik heb er ...... uhh, ...... weetikveel!?
Hier een aantal foto's. Zijn ze niet allemaal.

Maar deze is toch wel de belangrijkste:

Tattoo

Andere arm is helemaal vol van schouder tot pols (rondom).
En op benen, (boven)armen en rug staan ook wat dingen ...
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
User edit by Dyno on 25-04-2010 @ 20:15:29 (10%)
niiicola    posted on 25-04-2010 19:44
Poster: Sunrise8
Het vet komt er gewoon NIET bij Unhappy Tongue. Nee heb versneld metabolismesysteem, waardoor ik alles een tikje sneller verteer dan anderen. Gevolg ---> je word niet dik Tongue

Same here Unhappy
Gewoon.
FML    posted on 25-04-2010 19:44
deze tato van S?bastiaan L?ger http://www.youtube.com/watch?v=m8620UT8ICg ( op de rechtse arm ) is gaaf
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Ziax    posted on 25-04-2010 19:48
Ik weet niet of het gepast is maar ik zie niemand hun afbeeldingen op de eerste pagina (IE7), ook in firefox krijg ik niks te zien.
?
OT: ik heb er ook geen, maar ik zit er aan te denken om misschien een honda monkey te laten zetten op een onzichtbare plaats. Het is leuk voor mij, ik hoef er niet mee te showen bij anderen (en ook bij toekomstige werkgevers etc.. niet Winking my eye)
Lead    posted on 25-04-2010 19:56
De ontbrekende plaatjes komt doordat mensen de Imagedump niet gebruiken maar andere hostings gebruiken voor de afbeeldingen. Alleen dingen op DJResource blijven tot aan het einde der dagen online. Op vele andere sites worden dingen na een jaar ofzo automatisch opgeschoond.
?
Ik hoef zelf geen tatoo's, maar kan een mooie bij iemand anders wel waarderen. Vind die van Dyno wel erg cool.
Let the BASS be louder
FML    posted on 25-04-2010 19:57
die aantal foto links zou naar een album moeten gaan maar gaat dus naar 1 plaatje
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Dyno    posted on 25-04-2010 20:05
Poster: Lead
De ontbrekende plaatjes komt doordat mensen de Imagedump niet gebruiken maar andere hostings gebruiken voor de afbeeldingen. Alleen dingen op DJResource blijven tot aan het einde der dagen online. Op vele andere sites worden dingen na een jaar ofzo automatisch opgeschoond.

Niet bij MijnAlbum.nl Die blijven daar ook altijd & eeuwig staan.
Poster: Lead
Vind die van Dyno wel erg cool.

Dank je!

Heb er ook nog 1 op m'n pols: Een chinees teken dat 'Music' betekend (althans, dat hoop ik dan maar).

tattoo
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
User edit by Dyno on 25-04-2010 @ 20:06:41 (5%)
ThijsG    posted on 25-04-2010 20:45
Voor de check zet je je iPod gewoon op chinees en kijk je bij 'music' :p.
Zo ben ik er wel ooit per ongeluk achter gekomen hoe je songs in het japans schrijft:p
Die Dyno op je arm is wel echt supervet gedaan!
Ook echt respect voor die gast met het djr logo op zn arm.
Crazy    posted on 25-04-2010 22:36
Ik wil er binnenkort eentje zetten, als eerbetoon aan m'n moeder.
?
Ik zat te denken aan Mama, en dan een tijger die zich erin vastgrijpt maar langzaam wegzakt, omdat die zeg maar de strijd verliest, net als wat mijn moeder heeft gedaan (dit jaar oktober alweer 4 jaar overleden).
?
Ik zoek alleen een plek, zit te denken aan m'n zij..
Stagiar    posted on 26-04-2010 03:31
Poster: Crazy
Ik wil er binnenkort eentje zetten, als eerbetoon aan m'n moeder.

Ik zat te denken aan Mama, en dan een tijger die zich erin vastgrijpt maar langzaam wegzakt, omdat die zeg maar de strijd verliest, net als wat mijn moeder heeft gedaan (dit jaar oktober alweer 4 jaar overleden).

Ik zoek alleen een plek, zit te denken aan m'n zij..

?
Ik denk dat een plek niet iets is om op een forum te bediscussieren, dat is iets dat volledig bij jezelf zou moeten liggen.
Crazy    posted on 26-04-2010 11:12
Ik wil er ook geen discussie over beginnen, ik zeg het alleen, misschien kan een ander er ook wat aan hebben als hij/zij iets in gedachten heeft. Maargoed, verder on-topic.
LilQuint    posted on 24-08-2010 17:19
Ik pak er geen.
Maar ik vind een muziek noot of een ster onder op iemands pols wel mooi.
User edit by LilQuint on 26-08-2010 @ 15:02:58 (13%)
OneSixty    posted on 24-08-2010 17:52
Vind zelf amper tattoo's die ik mooi vind, ik zou er ook niet echt een willen.

als ik er toch een zou nemen zou het iets supper abstract zijn ofzo, maargoed, hoe kijk je daar over 40 jaar op terug?
Ashley    posted on 24-08-2010 18:35
Ikzelf heb (nog) geen tattoo's.. ben 17.
M'n vader heeft er wel een stuk of 7. Ik zou zelf dat nooit kiezen maar een bescheiden muzieknootje op m'n pols of iets vind ik wel iets hebben. waarschijnlijk als ik 18 ben!

heb daarentegen vorige week wel een tongpiercing laten zetten! Cool
Maar wat nou als het lukt, mama?

206 Users online: 121 Guests (85 Unknown)
Pages generated today : 73.324
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.870.361