[T] Party Song: DJ Freez - Whos Lauging [pre (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

iamfreez    posted on 06-03-2007 01:46
Hi All,
I just started a new project, it's long not finnished,
Just wanna know what you think about my idea...
i think it's a party song Happy, laughing
used fruity, pro53 (1 hour)
Cheers

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
Mod edit by Jorrit on 06-03-2007 10:26 (1%)

What do you think about [T] Party Song: DJ Freez - Whos Lauging [pre ??

Vote :   

iamfreez    posted on 08-03-2007 16:14
luister eens pannekoek de kritiek dat iets nog geen juiste opbouw en heel veel variatie bevat, moet je geven op iets waar [Final] of [Finnished] achter staat, het ljikt me niet meer als 'redelijk' om mij de tijd te geven om een [final] editie te plaatsen of in ieder geval 1 waar ik er al mee verder ben gegaan maar ik voel het aan me thee water al hoor jongens, ik zal wel geen 'gelijk' krijgen, en jullie zullen alleen maar wel telkens met nog meer 'bullshit' reply'e dat de admin mij gewoon een ban geeft, omdat je mij niet moet, of 'gabbers' niet moet, je zal wel denken dat ik zo'n debiel ben met lonsdale aan dat pillen slikt etc, dat heb je wel verkeerd gedacht kerel. Ik zei btw ook niet dat ik over 1 jaar wel mensen hun reet zou schoppen die draaien/mixen, maar wel een ja groot aantal mensen toch die al heel wat jaartjes produceren die zijn helemaal niet zo goed, die ben ik ook al tegen gekomen op het net joh. zo :/
Jorrit    posted on 08-03-2007 16:15
luister eens pannekoek

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

246 Users online: 31 Guests (215 Unknown)
Pages generated today : 38.373
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.690.385