Poster: Sandr
check deze ook,
even vlug geluisterd.
party song?? Stevige stamp party dan.
Vind deze (net als je andere projectje) druk, zonder logica.
Probeer wat mij betreft te denken: less is more.
Je hoeft je nummer niet vol te rammen met geluidjes en rommel!
Anderzijds wel knap, ik kan er de **** niet van
Poster: Sandr
Te goed zou ik het niet willen noemen, het is gewoon te druk.
Je zou er bijna 2 platen van kunnen maken!
Ik heb er ook vertrouwen in. Dat je wat kunt is duidelijk. Of je nu nog die creatieve hersencellen zo kan sturen dat er echt iets lekkers uit kunt krijgen is nog maar de vraag![]()
Succes
haha thnxdus het is eigenlijk te goed, nouja ok er komt zeker nog variatie in
Poster: Jorrit
Sinds wanneer is chaotisch een synoniem voor goed?
Ik vind de track opzich best redelijk klinken, maar echt logische opbouw ontdek ik er niet in na even vluchtig te luisteren, ineens een melodie, geen stevige opbouw naar een climax, dat soort dingen.
Poster: iamfreez
Aight, niemand maakt een track in 1 uurtjeen in 8 uurtjes ook nauwelijks (zo lang deed ik over Hard Style in totaal)
Maar bedankt zal wel goed komen het is in het verleden ook gebleken dat ik vrij muziekaal aangelegt ben
Grtz
kijk is even hoe lang ik over die track gedaan heb? 1 uurtje
ik weet zeker dat ik over een jaar gewoon reten schop, van mensen die het al 7 jaar doen, en begrijp me niet verkeerd, niet van iedereen... maar er zijn mensen die bakken er na 5 of 7 jaar ja nog niet zo heel veel van hoor..
quote: |
Poster: Reemz Dus als ik de track niet lekker vind klinken of andere tips wil geven zodat hij het nummer misschien kan verbeteren mag dat niet omdat dit een preview is.... |
quote: |
Poster: Reemz Ik noem dit geen party track maar eerder richting de hardere stijlen. Ik vind de track net zoals de rest ook te druk en de opbouw ontbreekt. |
Poster: BODYDUPER
quote:
Poster: Reemz
Dus als ik de track niet lekker vind klinken of andere tips wil geven zodat hij het nummer misschien kan verbeteren mag dat niet omdat dit een preview is....
Reemz, ik zag mensen het hebben over een te-slechte opbouw en/of slechte DB of wat dan ook.
In een PREVIEW kun je niet alles perfect hebben, daarom is EN blijft het ook een PREVIEW.
quote:
Poster: Reemz
Ik noem dit geen party track maar eerder richting de hardere stijlen. Ik vind de track net zoals de rest ook te druk en de opbouw ontbreekt.
Dus, ik wou aleen even kwijt, dat je wel gezien hebt dat het een uurtje werk was, en dat het dus logish was dat het nog nergens naar klonk.
Maar: Als je dat weet, waarom post je dan critiek over de opbouw dat ontbreekt?
Men kan toch lezen: PREVIEW - En snappen toch ook wel de betekennis van dat woord?
Maar: Als je dat weet, waarom post je dan critiek over de opbouw dat ontbreekt?
Men kan toch lezen: PREVIEW - En snappen toch ook wel de betekennis van dat woord?
ik weet zeker dat ik over een jaar gewoon reten schop, van mensen die het al 7 jaar doen, en begrijp me niet verkeerd, niet van iedereen... maar er zijn mensen die bakken er na 5 of 7 jaar ja nog niet zo heel veel van hoor.. en ik ja vind dat ik al vrij veel bereikt heb joh in die 10 maanden tijd dat ik AF EN TOE fruityloop, ik ga ook net pas beginnen met soundforge (mastering van audio) ook de ballen verstand niet van, maar dat ga ik gewoon doen joh, dan weet gelijk iedereen alle ins en outs, jammer dat het me niet op een vriendelijke cq normale manier gevraagt kon worden.