Is al weer een tijdje geleden maar heb weer een track geproduced. Het is een trance track, en de basis is dr. Ik heb allen wat kritiek nodig om hem te verberteren! Dus fire los aub!
User edit by TheSupercrab on 04-03-2007 @ 19:28:22 (17%)
What do you think about [T] Synchronized - DJ Boss ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
heel wazig als ik op jou link klik staat er free of premium dan doe ik free krijg ik dat ik ze zelf moet uploaden nog nooit last van gehad morgen nog eens proberen
het is een beetje 'te' zweverig als je het mij vraagt het klinkt allemaal een beetje slapenrig het is niet zo dat je in een keer bam wakker geschut wordt.. het is een goed begin maar... er moet nog heel veel aan gebeuren..
die bass is van een (funky)house song als je m een beetje naar beneden pitched. de kick is ook ietsje te standaard. en zoals hierboven gezegd, een echte goeie break waarna je echt metteen wakker bent... die moet je ook nog opbouwen. daarnaast heb je wel vette dingetjes erin gestoken zoals die breakbeat enzo.
blijven verder doen en natuurlijk ook andere stijlen dan trance proberen
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.