kan iemand mij duidelijk uitleggen hoe ik een vst van fruity loops studio via de plugin (rewired) kan invoegen en gebruiken in reason 3 ?
ik kan in FL bij die rewired plugin "reason" selecteren , maar hoe krijg ik het verder aan de gang in reason enzovoort?
heb de korte help topic van Fl al gelezen, maar het doet helaas niets
thanks!
www.nikan.be
What do you think about rewired : vst van FL studio naar reason ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ikzelf gebruik ableton live en rewire maar onde fl zal het wel ongeveer hetzelfde zijn. Als jeje sounds van fl naar reason wil dan ga je een audio/midi output in fl moeten zetten naar reason en dit op een welbepaald kanaal. Dat kanaal kan van alles zijn, (bv. van midi naar de substrator of van je audio out naar je mixer).
Als je van reason naar FL wil gaan moet je allereerst je mixer weggooien. Als je van boven kijkt heb je daarn een combinator staan, waar maar 2 kanalen van gebruikt werden door de mixer, door die weg te gooien kan je nu je apparaten rechtstreeks op de combinator hangen.
En de opstart procedure heeft in live ook wel een belang. Zal wss in fl ook wel zijn. Dus eerst FL opstarten en dan Reason !
loading VST effects (aka "plugins" parameterizing / editing them sound output for VSTis MIDI-input and -output loading / saving .fxb / .fxp files I/O through either Windows MME or ASIO drivers Wave Player / Recorder MIDI Player
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.