[M] Mixje wat ik opgenomen heb
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lawrenz    posted on 03-03-2007 19:26
Naar verzoek (en omdat ik het leuk vond) even een mixje opgenomen, maar wel een mashup mix :P . De nummers die erin verwerkt zijn:
DJ Jean - Every Single Day
Fedde Le Grand - Put your hands up
Een (onbekende) rap die ik ergens gevonden heb en het ook over Detroit had dus die paste wel bij put your hands up for Detroit
Sean Paul - We Be Burnin'
Pakito - Living on Video (remix)
Er zitten een paar kleine foutjes in, heb alle 3 de decks van djDecks gebruikt en maar 2 kanalen op de mixer dus was even behelpen.
Graag jullie mening

Download: ik vind het zonde van m'n mix want ik vond hem net zo lekker gaan

edit2: elke keer dat ik hem luister vind ik hem slechter worden het laatste gedeelte vind ik het beste gemixt maar dan nog is het niet 1 van m'n beste mixes... maar ja het was ook m'n eerste mashup mix.

edit3: ben achter een foutje gekomen, heb audacity op stereomix laten staan ipv lijningang. Ik ga binnenkort een betere maken.
User edit by Lawrenz on 04-03-2007 @ 12:33:11 (97%)

What do you think about [M] Mixje wat ik opgenomen heb ??

Vote :   

Code-Y    posted on 04-03-2007 17:08
niet vervelend ofzoo

maar ik vind m wat vaag Winking my eye

op 1:16 trek je we'll burning in een keer weg?

op 1:54 druk de stem de muziek behoorlijk weg zegmaar (ik ken het niet beter uitleggen)

op 2:54 dubbele beat

op 3:50 klinkt ie echt leuk!
todat 3:55 komt dan trek je die vocal ineens weer weg?

what the... doet pakito op 7:50? je laat hem half horen en trekt dan weer weg?

op 7:14 lekker erin gegooit =) echt relaxed had het zelf nog niet beter gekunt Happy, laughing

die outro is vet! do je dat zelf of zit die in de track?

well.... that's it zon beetje

lifebeats    posted on 04-03-2007 17:57
-op 1 minuut ongv is het nogal veel van het goede 3 stemmen door elkaar
-op 1.16 zoals al gezegd ineens we'll burning  weg
-die rap is idd leuk erin op 1.30 ongv  maar ik heb het gevoel dat hij wat overstuurd is.
-op 2.23 weer 2 stemmen door elkaar , en lopen niet synchroon
- 2.52 idd dubbele  beat
-op 3.27 ongv klinkt leuk
-op 3.47 doe je sean paul er weer bij alleen loopt niet synchroon en waarschijnlijk stoor je je er ook aan want ineens doe je hem weg ...
-op 4.17 komt hij er weer in maar loopt niet goed , beter voorluisteren dan heb je dat minder ) ps daarna word het beter hoor Winking my eye nog veel oefenen met beats samen laten lopen is mijn advies
-6.13 - 6.23 overstuurd en niet gelijk lopend -zooitje rond 6.50-8.17 overstuurd - idem
- verder heb ik niet meer geluisterd
djpeckman    posted on 04-03-2007 18:20
Er is al genoeg over gezecht volgens mij.... nog wat toevoegen.. ik vind dat het geluid de kwaliteid van het nummer behoorlijk onderdrukt.

Waar mee heb je de mix op genomen...?

Je draait ook te vaak de Bas weg waar door het schel gaat klinken.

Oefenen baard kunst dus ga vooral door...
Ft    posted on 04-03-2007 18:33
Ik sluit me aan bij de bovenstaande meningen... het idee is goed, maar uitwerking laat nogal wat te wensen over...
Dat gekraak komt misschien ook omdat je te hard op hebt genomen? Heb je daar wel op gelet?

Lawrenz    posted on 04-03-2007 20:48
Poster: Cody
niet vervelend ofzoo

maar ik vind m wat vaag Winking my eye

op 1:16 trek je we'll burning in een keer weg?

op 1:54 druk de stem de muziek behoorlijk weg zegmaar (ik ken het niet beter uitleggen)

op 2:54 dubbele beat

op 3:50 klinkt ie echt leuk!
todat 3:55 komt dan trek je die vocal ineens weer weg?

what the... doet pakito op 7:50? je laat hem half horen en trekt dan weer weg?

op 7:14 lekker erin gegooit =) echt relaxed had het zelf nog niet beter gekunt Happy, laughing

die outro is vet! do je dat zelf of zit die in de track?

well.... that's it zon beetje

ok dat zijn dus alle foutjes die ik zelf heb ontdekt en dat is 1 stomme fout van mij geweest omdat Audacity op Stereo mix stond ipv Lijningang

@ djpeckman als je m'n post had gelezen was ik er zelf al achter, en wsl stond m'n Booth output te hoog (ook nog).

as zondag ga ik 1 uurtje draaien over internet, en ik ga deze ook mixen. heb hem tot nu toe volop geoefend en jullie tips gebruikt! als iemand wilt luisteren, hier staan wat gegevens:
http://djs.xboxchoice.nl/forum/viewthread.php?forum_id=10&thread_id=5&pid=11#post_11
User edit by Lawrenz on 05-03-2007 @ 21:16:14 (34%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

297 Users online: 90 Guests (207 Unknown)
Pages generated today : 13.210
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.665.222