Poster: Dj-RK
Als je een schuif verdraaid worden ze die kleur
Boven in de balk naast OVR het rode balkje (bij play in de buurt)
Op klikken en het is weer in orde
Voor diegene die het zien zitten om tot Antwerpen te komen: Je kan te Trix een héél erg interessante cursus volgen over Ableton!
Niet haalbaar? Online kan je ook een leuke Tutorial DVD kopen.
Poster: Gagarin12
dat het probleem niet kunnen zijn denk ik.
Maar ik heb ook enkele vragen:
*hoe maak je een degelijke climax in ableton, welke effecten gebruik je en welke paramters binnen die effecten, in welke mate en wnnr?
*ik zie een pitch effect bij de midieffecten, maar hoe kan je de audio pitchen?
*de midi effects in ableton kan je dus enkel gebruiken op een stukje met midnoten, maar is dit bv enkel goed om door een hardware synth te gooien of om dan op te slaan in als midibestand en af te spelen in reason of andere vst's? hoe kan je midieffects gebruiken in je EINDsequence/EINDarrangement in ableton?
quote: |
Poster: Gagarin12 klinkt wel een beetje spammig |
Poster: Gagarin12
dat het probleem niet kunnen zijn denk ik.
Maar ik heb ook enkele vragen:
*hoe maak je een degelijke climax in ableton, welke effecten gebruik je en welke paramters binnen die effecten, in welke mate en wnnr?
*ik zie een pitch effect bij de midieffecten, maar hoe kan je de audio pitchen?
*de midi effects in ableton kan je dus enkel gebruiken op een stukje met midnoten, maar is dit bv enkel goed om door een hardware synth te gooien of om dan op te slaan in als midibestand en af te spelen in reason of andere vst's? hoe kan je midieffects gebruiken in je EINDsequence/EINDarrangement in ableton?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.