[M] Reemz - I Love House Music Part One (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Reemz    posted on 27-02-2007 23:54
Ik heb weer een demo mixje gemaakt van een half uurtje in de stijlen house, electro-house met een heel klein vleugje tribal house.

Voor mijn gevoel is de mix aardig geslaagd maar ik ben meer benieuwd wat jullie mening is.

Hieronder tref je de playlist aan en de download link staat uiteraard in de hidden message.

01. Haritas - More Bounce
02. Cassius - 99 In The House (krafty kuts rmx)
03. 2 Ton's O Fun - Feel It
04 Laidback Luke - Hypnotize (john dahlback rmx)
05. Martijn Ten Velden - Bassification
06. Robbie Rivera - Feel This
07. Niels de Vries - Sueno (preferir rmx)
08. Dave Spoon feat. Penny Foster - This Machine

Enjoy en feedback is van harte welkom

Hidden Message

Reply to view the Secret Message

What do you think about [M] Reemz - I Love House Music Part One ??

Vote :   

BODYDUPER    posted on 28-02-2007 02:01
Ik gaat eens even luisteren!

dancedimension    posted on 28-02-2007 08:28
checkWinking my eye
Steev    posted on 28-02-2007 08:37
Go Go >> Happy, laughing

[edit]

Lekker mixje hoor man Happy, laughing Goeie overgangen, goeie muziek keus, ga zo door! Happy, laughing
User edit by Steev on 28-02-2007 @ 15:54:30 (100%)
Cyspoz    posted on 28-02-2007 09:03
Downloading...
Sandr    posted on 28-02-2007 13:13
benieuwd

Play that funky music white boy....
the-melody    posted on 28-02-2007 13:21
:D
Hele chille mix. Netjes gedaan en beatmatchen was top:D Lekkere nummers ook, zitten wel een paar in die ik ook zou willen. Iig me volgende vraag: waar koop jij je nummers? Beatport vindt ze namelijk niet bij mij....
Greetz en ik kijk zeker uit naar je volgende:D
User edit by the-melody on 28-02-2007 @ 15:09:39 (100%)
Lukaz    posted on 28-02-2007 13:27
Tribal House :D
Mad-L    posted on 28-02-2007 14:28
Laat maar horen..
Wout-r    posted on 28-02-2007 14:49
Tjekken maar!
Reemz    posted on 28-02-2007 17:19
Poster: the-melody
Hele chille mix. Netjes gedaan en beatmatchen was top:D Lekkere nummers ook, zitten wel een paar in die ik ook zou willen. Iig me volgende vraag: waar koop jij je nummers? Beatport vindt ze namelijk niet bij mij....
Greetz en ik kijk zeker uit naar je volgende:D

De meeste platen komen van beatport vandaan. Sowieso de onderstaande

01. Haritas - More Bounce
03. 2 Ton's O Fun - Feel It
04 Laidback Luke - Hypnotize (john dahlback rmx)
05. Martijn Ten Velden - Bassification
06. Robbie Rivera - Feel This
07. Niels de Vries - Sueno

08. Dave Spoon feat. Penny Foster - This Machine

Lukaz    posted on 28-02-2007 19:11
Beat mixing is toppie Happy, laughing
steekt goed in elkaar!
RenéKuppens    posted on 28-02-2007 19:42
Luisteren naar iest waarvan ik al weet dat het goed is TJEKWinking my eye
nou ik had gelijk wederom

GEWELDIG GEDAAN
User edit by RenéKuppens on 28-02-2007 @ 21:00:33 (67%)
djpeckman    posted on 28-02-2007 20:07
Luisterd.... Happy, laughing
Verjicke    posted on 28-02-2007 20:10
poef!
Cyspoz    posted on 01-03-2007 14:45
Feedbacking...

Ik heb al eens eerder iets van je beluisterd dus ik weet dat alle basic dingen wel snor zitten. Ga dus ook niet alles weer nalopen en zeg daarom alleen de dingen die mij opvielen of die je zou kunnen verbeteren in mijn ogen.

Allereerst vind ik de mix af en toe wat langdurig met minuten zonder hoogtepunt. Ik kan me herinneren dat je wel eens iets meer nummers in een mix van 30 minuten had gestopt.
De opbouw is ergens niet helemaal lekker. De mix gaat niet echt duidelijk in een bepaalde richting en het wordt niet spannend gemaakt wat er gaat komen. Ik denk door iets sneller te mixen en iets meer op te letten dat brave platen voor in de mix zitten en je zorgt voor een mooie knaller op het einde het stukje vetter kan worden. Ik krijg bij het luisteren nu het gevoel van, je kan goed mixen maar dat is dan ook alles. Niet dat ik daarmee die prestatie te niet wil doen!

Verder is house zeker wel jou ding, maar mag het iets speelser en gewaagder.

jussied    posted on 01-03-2007 15:00
klikerdeklik
Reemz    posted on 01-03-2007 23:43
Poster: Cyspoz

De opbouw is ergens niet helemaal lekker. De mix gaat niet echt duidelijk in een bepaalde richting en het wordt niet spannend gemaakt wat er gaat komen. Ik denk door iets sneller te mixen en iets meer op te letten dat brave platen voor in de mix zitten en je zorgt voor een mooie knaller op het einde het stukje vetter kan worden. Ik krijg bij het luisteren nu het gevoel van, je kan goed mixen maar dat is dan ook alles. Niet dat ik daarmee die prestatie te niet wil doen!

Verder is house zeker wel jou ding, maar mag het iets speelser en gewaagder.

Wederom thanx voor de feedback. En inderdaad is het een brave mix. Ik ben momenteel wel bezig om truukjes te gaan leren alleen was mijn eerste doel om fijnloos te kunnen beatmixen. Nu dat onder controle is ga ik me meer richten op truuks en het nog sneller beatmixen van nummers.

De opbouw vond ik zelf wel logisch maar goed ieder ze mening toch?

Cyspoz    posted on 02-03-2007 07:12
Poster: Reemz
De opbouw vond ik zelf wel logisch maar goed ieder ze mening toch?

Oh ja zeker! Mijn feedback is ook zeker subjectief net als die van een ander. Je moet er ook altijd mee doen wat je zelf juist acht. Het kan bijvoorbeeld zijn dat ik de opbouw van eene mix op een andere manier benader dan jij.

Verder geef ik je groot gelijk dat je eerst het beat matchen onder controle wilt hebben. Ik weet niet of je zelf deze mening ook deelt, maar een DJM 800 zou voor jou ook een hoop leuke nieuwe dingen kunnen betekenen. Maar ik snap dat daar dan ook budget voor moet zijn.

Succes.
Jer-E    posted on 02-03-2007 09:14
eens checken :D je andere mix was btw ook wel lekker du ik neem aan deze ook wel
Reemz    posted on 03-03-2007 15:50

Verder geef ik je groot gelijk dat je eerst het beat matchen onder controle wilt hebben. Ik weet niet of je zelf deze mening ook deelt, maar een DJM 800 zou voor jou ook een hoop leuke nieuwe dingen kunnen betekenen. Maar ik snap dat daar dan ook budget voor moet zijn.

Inderdaad Cyspoz een DJM800 zou een uitkomst voor me zijn alleen is dat boven mijn budget.

Ik ga binnenkort een nieuwe mixer aanschaffen namelijk de DJM400 want ik ben nu inderdaad wel toe om met effecten en samples te gaan werken.

Cyspoz    posted on 03-03-2007 15:54
Poster: Reemz
Inderdaad Cyspoz een DJM800 zou een uitkomst voor me zijn alleen is dat boven mijn budget.

Kan ik in mee komen, het is een prijzig apparaat. Is het voor jou geen optie om een EFX-1000 aan te schaffen. Ik weet alleen niet of jou huidige mixer send & return functionaliteit heeft.
Reemz    posted on 03-03-2007 16:02

Kan ik in mee komen, het is een prijzig apparaat. Is het voor jou geen optie om een EFX-1000 aan te schaffen. Ik weet alleen niet of jou huidige mixer send & return functionaliteit heeft.

Nope helaas ik heb momenteel een Reloop RMX30 en daar zit helaas geen send en return op. Ik zat zelf ook nog te de denken aan de Reloop 40DSP met een EFX500 omdat daar wel een send en return op zit.
Cyspoz    posted on 03-03-2007 17:39
Ja je hoeft niet persé natuurlijk send & return te hebben. Je kan ook gewoon de master out van je mixer door de EFX laten lopen. Nadeel is alleen dan wel dat je het effect altijd op het master signaal moet toepassen. Maar dat zou misschien een leuke tussenstop zijn voor je.
DJVinz    posted on 03-03-2007 18:05
Ik ben benioeuwd
RuFty    posted on 03-03-2007 20:45
Eens luisteren

358 Users online: 46 Guests (312 Unknown)
Pages generated today : 6.195
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.658.207