Enjoy en feedback is van harte welkom
Poster: the-melody
:D
Hele chille mix. Netjes gedaan en beatmatchen was top:D Lekkere nummers ook, zitten wel een paar in die ik ook zou willen. Iig me volgende vraag: waar koop jij je nummers? Beatport vindt ze namelijk niet bij mij....
Greetz en ik kijk zeker uit naar je volgende:D
Poster: Cyspoz
De opbouw is ergens niet helemaal lekker. De mix gaat niet echt duidelijk in een bepaalde richting en het wordt niet spannend gemaakt wat er gaat komen. Ik denk door iets sneller te mixen en iets meer op te letten dat brave platen voor in de mix zitten en je zorgt voor een mooie knaller op het einde het stukje vetter kan worden. Ik krijg bij het luisteren nu het gevoel van, je kan goed mixen maar dat is dan ook alles. Niet dat ik daarmee die prestatie te niet wil doen!
Verder is house zeker wel jou ding, maar mag het iets speelser en gewaagder.
Poster: Reemz
De opbouw vond ik zelf wel logisch maar goed ieder ze mening toch?
Verder geef ik je groot gelijk dat je eerst het beat matchen onder controle wilt hebben. Ik weet niet of je zelf deze mening ook deelt, maar een DJM 800 zou voor jou ook een hoop leuke nieuwe dingen kunnen betekenen. Maar ik snap dat daar dan ook budget voor moet zijn.
Poster: Reemz
Inderdaad Cyspoz een DJM800 zou een uitkomst voor me zijn alleen is dat boven mijn budget.
Kan ik in mee komen, het is een prijzig apparaat. Is het voor jou geen optie om een EFX-1000 aan te schaffen. Ik weet alleen niet of jou huidige mixer send & return functionaliteit heeft.