[M] DJ Dan - Mix2
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BODYDUPER    posted on 25-02-2007 22:37
Hallo,

Here is my promised larger Mix, I have nothing to add, so have fun listening to it!

Tracklist:
1) Niels de Vries - Sueno (Exacto Mix)
2) Don Diablo - Stand Up (Jordi Lishious Remix)
3) Eric Prydz - Call On Me (Main Mix)
4) Jaymen - Ooh La Lishious (Original Mix)
5) Eric Prydz Vs Pink Floyd - Proper Education (Club Mix)
6) Cicada - The Things You Say (Dirty South Remix)
7) Fedde Le Grand - Put Your Hands Up For Detroit (The Discount Rhinos Remix)
8) Fedde Le Grand - Take No Shhhhh (Original Mix)
9) Groove Cats - Once In A Lifetime Groove (Club Mix)
10) Layo & Bushwacka Vs Kings of Tomorrow - Finally A Love Story (Tim Deluxe's Finally Club Mix)
11) Olav Basoski Ft Mc Spyder - Like Dis (Fedde Le Grand Remix)
12) Royksopp - What Else Is There (Trentemoller Remix)
13) Traffic Signs - The Big Fake (Club Mix)
14) Roman Flügel Vs Masters at Work - Gehts Noch (Jolly Work Remix)
15) Armin van Buuren Vs Rank 1 Ft Kush - This World Is Watching Me (Original Mix)
Time: 00:41:06

If you want to listen, just leave a message, but I also like to have some reactions. Happy, laughing

You can leave a message in dutch & english Happy, laughing

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
User edit by BODYDUPER on 26-02-2007 @ 00:06:52 (1%)

What do you think about [M] DJ Dan - Mix2 ??

Vote :   

Reemz    posted on 25-02-2007 23:05
FEEDBACK:

Ik heb de mix een aantal keer beluisterd. Wat me meteen opviel is de opbouw van je mix die vond ik niet echt logisch opgebouwd. De hardere en zachtere nummers stonden nog al door elkaar heen. Probeer de soorten bij elkaar te houden zodat er een opbouw ontstaat.

Het beatmixen ging regelmatig fout dus daar valt nog wel flink op te oefenen. Vaak gooide je de nummers ook op de verkeerde momenten in. Probeer te luisteren naar de opbouw van nummers.

Voor de rest vond ik de nummers wel goed gekozen alleen voor mij gevoel op de verkeerde plaatsen. Zie het niet als afzeiken maar doe er iets mee.

User edit by Reemz on 26-02-2007 @ 12:14:48 (100%)
djpeckman    posted on 26-02-2007 20:02
luisterd...
Cyspoz    posted on 28-02-2007 09:01
Downloading...
Cyspoz    posted on 28-02-2007 12:17
Feedbacking...

Reemz heeft al een aantal punten genoemd. Ik zal nog wat toevoegingen doen waar ik denk dat die nodig zijn.

Poster: Reemz
Ik heb de mix een aantal keer beluisterd. Wat me meteen opviel is de opbouw van je mix die vond ik niet echt logisch opgebouwd. De hardere en zachtere nummers stonden nog al door elkaar heen. Probeer de soorten bij elkaar te houden zodat er een opbouw ontstaat.

Ben het met Reemz eens dat een lijn een beetje ontbreekt in de mix.

Poster: Reemz
Het beatmixen ging regelmatig fout dus daar valt nog wel flink op te oefenen. Vaak gooide je de nummers ook op de verkeerde momenten in. Probeer te luisteren naar de opbouw van nummers.

Regelmatig mis vind ik wel mee vallen, maar het is zeker een aandachtspunt. Wat ik wel vind is je keuze voor mix momenten. Die is inderdaad niet altijd even logisch. Soms mix je een nummer weg op het hoogte punt en andere nummers komen niet lekker uit de verf door verkeerde mix moment keuze.
Daarnaast komen soms wel eens twee melodie lijnen door elkaar heen die niet mooi bij elkaar passen.

Algemeen kreeg ik een beetje een gehaaste indruk bij je mix. Je hebt namelijk een erg hoog mix tempo er in liggen, maar misschien is het wel iets te hoog. Lekker afwisselen is goed, maar het moet wel allemaal in een mooie vloeiende beweging door blijven gaan.

Ik zou zeggen, doe iets met de feedback en dan zien we hier misschien wel weer een keer een mooie mix terug. Succes er mee!
Cyrille    posted on 28-02-2007 12:34
reply
BODYDUPER    posted on 28-02-2007 12:48
Hallo allemaal,

Bedankt voor de reacties, echter ben ik het er zeker wel mee eens dat het misschien soms wat on-logish was, aangezien ik eigenlijk aan het ''proberen' was.

Echter ben ik iemand die graag op een wat langer termijn mijn mixje maakt, wat bij de eerste mix van 4 nummers dus ook een stuk beter ging.

Ik ben niet zo'n apriski mixer bijvoorbeeld! :P

Dus ik denk dat ik het hier maar bij laat, geen mixen meer met nummers voor korte periode, gewoon weer mijn eigen style, waar ik mezelf het best bij voel! :D
dj-nick    posted on 28-02-2007 17:44
checkerdescheck

This is an old Topic

No new postings for 6.785 days.
 Post CommentThat would be 226.2 months
or a whopping 18.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

257 Users online: 44 Guests (213 Unknown)
Pages generated today : 33.250
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.685.262