Sean Paul - Tempature (Erick E Edit)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Huta    posted on 25-02-2007 14:42
Weet iemand waar ik deze kan downloaden kan hem nergens vinden of heeft iemand hem...?
Alvast bedankt!

What do you think about Sean Paul - Tempature (Erick E Edit) ??

Vote :   
djpeckman    posted on 25-02-2007 14:52
ik neem aan dat hij wel legaal moet zijn......

Huta    posted on 25-02-2007 14:58
Natuurlijk maar dat is zowiezo toch een must als dj. Niemand wilt boetes als die ergens aan het draaien isWinking my eye
LauW    posted on 25-02-2007 20:50
Gewoon zelf even maken in een simpel edit programmatje of gewoon live, want deze is nergens te downloaden Happy, laughing Het is gewoon de beat van Riddim over het orginele tempature.
Bastian    posted on 25-02-2007 20:55
Die heeft een maat van mij ook gemaakt:P
Erg lekker die track:D
tym    posted on 26-02-2007 12:00
je gaat niet die van erick e krijgen.. maar als je het geod doet issie heel makkelijk na te maken. vriend van me heb dat ook gedaan dus nu heb ik hem ook ;d
Jense    posted on 26-02-2007 14:30
Ik heb wel de originele versie van Erick-E. Het is toch lastig om een mix van dezelfde kwaliteit te maken en om aan het origineel te komen.
Maar het is goed mogelijk om zelf iets te maken dat aardig in de goede richting komt.

Laidback    posted on 26-02-2007 15:11
heel toevallig Temperature Vs. Riddim Confused

.
er is best wat met Temperature gemashed..
hoor best vaak de  Temperature Vs Frozen Flame Mash..
ook heerlijk :P
tym    posted on 26-02-2007 16:32
Poster: Jense
Ik heb wel de originele versie van Erick-E. Het is toch lastig om een mix van dezelfde kwaliteit te maken en om aan het origineel te komen.
Maar het is goed mogelijk om zelf iets te maken dat aardig in de goede richting komt.

ja dat is inderdaad erg goed mogelijk:p
maar hoe kom jij aan de originele dan?
Huta    posted on 27-02-2007 11:54
thnx voor de reacties ik ga het zelf proberen binnekort om het te kunnen opnemen.
Jammer dat hier geen remix van is uitgebracht want hoe erick e hem bracht dat ging los!!

Deze topic kan dicht!!
Jense    posted on 28-02-2007 13:08

ja dat is inderdaad erg goed mogelijk
maar hoe kom jij aan de originele dan?

>
Van dj Raymundo gekregen uit de Escape. Hoe die eraan komt weet ik niet.

DJEduardo    posted on 31-03-2007 20:21
Ik heb in een interview gezien dat Erick E zelf veel speciale remixen maakt van nummers. Die komen dus nooit officieel uit, want dat vindt ie nu juist de kick..
Dat dus gebeurt zoals hier in dit topic... Happy, laughing

NIekh    posted on 31-03-2007 20:26
Poster: Bastian
Die heeft een maat van mij ook gemaakt:P
Erg lekker die track:D

zeker steven ( Steve de la Funk ) :P
Bastian    posted on 31-03-2007 22:20
jup klopt samen met robert:D
Dalique    posted on 01-04-2007 00:11
ik heb wel een remix van jean-paul in het genre eclectic. ik moet is ff kijken welke versie het precies is, heb deze al zeker een aantal maanden.
Ik was de gelukkige deze hem als 1 van de eerste te mogen ontvangen Happy, laughing

ik ga eens voor je kijken, je hoort er nog van!
the-melody    posted on 01-04-2007 09:01
Poster: DJEduardo
Ik heb in een interview gezien dat Erick E zelf veel speciale remixen maakt van nummers. Die komen dus nooit officieel uit, want dat vindt ie nu juist de kick..
Dat dus gebeurt zoals hier in dit topic... Happy, laughing

Jup idd, doet hij omdat iedereen nummers kan downloaden en die aan elkaar mixen, zo onderscheidt hij zich van de rest. Doet roog ook d8 ik.
patrick-allen    posted on 13-04-2007 09:26
Ik zoek deze mix ook, met je titel kan ik voldoende :P

the-melody    posted on 13-04-2007 09:58
Zoals al gezegt, het is gewoon Temperature vs. RiddimWinking my eye Alleen verschilt elke mash up die dj's daarvan doen en die van erick e gewoon wat meer. Die van erick e zul je niet vindenWinking my eye(tenzij die geknipt is uit een mix van hem).
patrick-allen    posted on 13-04-2007 11:39
Ik weet niet zeker of die van Erick E is.

http://www.dj-nasty.nl/media.php  Als je klikt op demo 1 dan zit ergens de remix die ik zoek, als 1ste als 2de denk ik, die zoek ik, welke is dat?
the-melody    posted on 13-04-2007 11:42
Je bedoelt het eerste nummer? Dats live door hem; The Caramel Club-Mama say mama sa(sidney samson remix) vs. Riddim. De artiest van riddim ken ik niet, ik gok laidback luke?
patrick-allen    posted on 13-04-2007 14:01
Poster: the-melody
Je bedoelt het eerste nummer? Dats live door hem; The Caramel Club-Mama say mama sa(sidney samson remix) vs. Riddim. De artiest van riddim ken ik niet, ik gok laidback luke?

Nee dat 2de nummer( de beat die er als 2de inkomt)

Ik herken die beat,dat is een remix van Temperature die ik zoek.
Jorrit    posted on 13-04-2007 14:41

Is inderdaad Laidback Luke, maar dan onder het pseudoniem 'Jahmirrahman'.
Deze mashup is trouwens toch wel zo simpel, dat hij prima live te doen is.
patrick-allen    posted on 13-04-2007 14:47
Nu ik dat nummer Riddim hoor, inderdaad de goeie beat maar dan wil ik die graag hebben als mashup met Sean Paul - Temperature

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

277 Users online: 61 Guests (216 Unknown)
Pages generated today : 13.002
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.665.014