Poster: Jense
Ik heb wel de originele versie van Erick-E. Het is toch lastig om een mix van dezelfde kwaliteit te maken en om aan het origineel te komen.
Maar het is goed mogelijk om zelf iets te maken dat aardig in de goede richting komt.
Poster: Bastian
Die heeft een maat van mij ook gemaakt:P
Erg lekker die track:D
Poster: DJEduardoJup idd, doet hij omdat iedereen nummers kan downloaden en die aan elkaar mixen, zo onderscheidt hij zich van de rest. Doet roog ook d8 ik.
Ik heb in een interview gezien dat Erick E zelf veel speciale remixen maakt van nummers. Die komen dus nooit officieel uit, want dat vindt ie nu juist de kick..
Dat dus gebeurt zoals hier in dit topic...![]()
Poster: the-melody
Je bedoelt het eerste nummer? Dats live door hem; The Caramel Club-Mama say mama sa(sidney samson remix) vs. Riddim. De artiest van riddim ken ik niet, ik gok laidback luke?
Je bedoelt het eerste nummer? Dats live door hem; The Caramel Club-Mama say mama sa(sidney samson remix) vs. Riddim. De artiest van riddim ken ik niet, ik gok laidback luke?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.