Problemen met Keyboard
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Numnuts    posted on 24-02-2007 21:17
Ik heb mijn midi keyboard (m-audio Axiom 25) alleen aangesloten via een usb kabel. Nu kan je je keyboard ook aansluiten via een zogenaamde DIN-type kabel. Wat is het voordeel hiervan? En hoe hebben jullie je MIDI keyboard aangesloten? Ook kan ik de knopjes (play/rec etc) niet aanwijzen. Had een uitleg van internet gehaald specifiek voor dit type MIDI-keyboard maar werd hier niet veel wijzer van:S Heeft dit met elkaar te maken? Ik kan het keyboard wel gewoon gebruiken maar heb het gevoel dat ik het apparaat niet volledig kan benutten en dat vind ik zonde :P Heb de handleiding al verschillende keren doorgenomen maar kon er niks over vinden.

Groetjes Jelle
User edit by Numnuts on 25-02-2007 @ 00:42:48 (16%)

What do you think about Problemen met Keyboard ??

Vote :   

barthawk    posted on 24-02-2007 21:25
USB is alles wat je nodig hebt...no worries over die andere aansluiting
KwK    posted on 24-02-2007 21:46
je kan m alleen via midi aansluiten
als er ook midi op je geluidkaart zit

denk dat alle midi functies ook via de usb gaan
maar heb daar geen ervaring mee
barthawk    posted on 24-02-2007 21:52
Poster: KwK

denk dat alle midi functies ook via de usb gaan
maar heb daar geen ervaring mee

Dat werkt ook via USB
Numnuts    posted on 25-02-2007 00:39
Maar was is dan het voordeel van zo'n kabel?? is dit om vertraging tegen te gaan?

Dan nog iets, weet dat ik lastig ben :P Ik krijg die knoppen echt niet toegewezen. Ik kan erop drukken wat ik wil maar er gebreurd niks:S Zijn er hier nog Cubase SX 3 gebruikers die dit wel is gelukt en zo ja hoe. Ik vond de volgende tutorial op internet: www.geocities.com/illskill503/axiom25.html

Alleen als ik onder device setup kijk zie ik een enorme lijst met faders, Pan, Mute en send staan onder het kopje Control Name :S weet iemand hier een oplossing voor? Ook heb ik het geprobeerd via het programma Enigma maar werd hier geen wijs uit. Dit vage programma maakt zijn naam dus waar :P

Groetjes Jelle
User edit by Numnuts on 25-02-2007 @ 00:42:29 (5%)

This is an old Topic

No new postings for 6.770 days.
 Post CommentThat would be 225.7 months
or a whopping 18.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

102 Users online: 59 Guests (43 Unknown)
Pages generated today : 2.601
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.349.379