Je vriendin of je booth (3/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Aemilius    posted on 22-02-2007 16:10
Haha je hoort altijd bij die autofreakz bijvoorbeeld dat ze hun auto kiezen voor hun vriendin..

Nu ben ik wel benieuwd.. Je moet 1 ding wegdoen.. Je vriendin (voor vrouwelijke Dj's, vriend) of je booth? Welke kies je.. Ik zelf kies voor me gear, als ik ouder ben en een vriendin wat serieuzer begint te worden verander ik wel van mening.. (denk ik xD)

EDIT: p.o bij de verkeerde geplaats, had dit topic bij 'Chat talk' willen plaatsen

[edit: en dus verplaatst]
User edit by Aemilius on 22-02-2007 @ 16:18:15 (35%)
Mod edit by Lead on 22-02-2007 16:54 (9%)

What do you think about Je vriendin of je booth ??

Vote :   

Snoey    posted on 11-01-2009 22:11
Het heeft allebei een gleuf... 
www.soundcloud.com/ten-hooven
RiX    posted on 11-01-2009 22:22
Poster: Snoey

Oh come on... wil je dat ik mijn toetsenbord onderkots ofzo. Grow up! Confused
Dubbelyou    posted on 11-01-2009 22:35
booth eruit vind ik niet erg! ik zou 100% voor me vriendin gaan.

Zolang me collectie vinyl maar niet weghoeft als dat het geval is ga ik 2x nadenken.
Snoey    posted on 11-01-2009 22:40
Poster: RiX

Oh come on... wil je dat ik mijn toetsenbord onderkots ofzo. Grow up! Confused

Zolang je mijn toetsenboard niet onderkotst heb ik daar absoluut geen probleem mee.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Bambilaner    posted on 11-01-2009 22:48

kan jij...in je fader? of wat bedoel jij...? Coolik zou toor de vriendin kiezen toch, maar ik heb er geen vooor de moment dus...
www.facebook.com/vinniebegooddj
Ziax    posted on 11-01-2009 22:50
Poster: Lightzone

je doet toch wel iets anders als je vriendin langskomt zeker Cool ? Cool

!

Als ze langskwam bleef ze meestal ook een nachtje, soms 3 dagen na elkaar ook. Dan mag een half uurtje toch wel.
Maar ik had net hetzelfde geantwoord moest iemand hetzelfde hebben geantwoord als ik :D :p
DJADMIN    posted on 11-01-2009 22:54
Booth,

a. omdat ik te veel van mijn vriendin hou om haar ''weg te doen'' Winking my eye
b. mijn booth nog geld oplevert ook :D

dus het is een win / win situatie, het enige is dat ik dan geen muziek meer mixen kan, maar ach, daar vinden we wel iets op Winking my eye
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Stevenvdvorm    posted on 12-01-2009 00:56
Aemilius

ik moet je complimenteren over je site, echt te mooi!
Reind    posted on 12-01-2009 01:26
Simpel, booth er uit aangezien mijn vriendin er ook 1 heeft en we die dan maar moeten delen... lastig zeg die keuzes :P
Bouncy    posted on 12-01-2009 07:16
Poster: DJADMIN
Booth,

a. omdat ik te veel van mijn vriendin hou om haar ''weg te doen'' Winking my eye
b. mijn booth nog geld oplevert ook :D

dus het is een win / win situatie, het enige is dat ik dan geen muziek meer mixen kan, maar ach, daar vinden we wel iets op Winking my eye

Exact hetzelfde!:P
Crazy    posted on 12-01-2009 09:02
Ik heb nu al ruim 22 maanden een relatie. Ja de meesten zeggen je bent 14 (bijna 15, boeieeend) blabla, hoe kan dat nou. Maar 22 maanden heb ik het al uitgehouden, en het gaat allemaal nog zoals het hoort. Zij accepteert mijn hobby helemaal.
Maar als ik zou moeten kiezen, gaat toch de booth de deur uit. Die zal toch flink wat geld opleveren.
Dus zoals DJADMIN al zei, het is zeker een win/win situatie.Cool
skyline643    posted on 12-01-2009 10:59
Gelukkig hoef ik die keuze niet te maken maar als het echt niet anders kan, dan vliegt mijn booth de deur uit Winking my eye
justjustin    posted on 12-01-2009 14:05
Als mijn vriendin niet sirieus kan omgaan met mijn hobby gaat zij de deur maar uit...

Je moet elkaar respecteren...ook al gaat er veel tijd in zitten...gelukkig laat mijn vriendin mij altijd mijn ding doen zolang ik ook tijd voor haar vrij maak Winking my eye....en dat doe ik ook Winking my eye...

Dus MIJN relatie is perfect....

Maar als ik echt zou moeten kiezen zou het heeeeeeeeeeeel moeilijk worden Winking my eye
Saskia    posted on 12-01-2009 14:06
zeker weten vriend(in)! Denk dat in de meeste gevallen de vriendinnen of vriendjes geen probleem hebben met de hobby maar als je dj booth meer aandacht krijgt dan je lover dan is hij/zij er niet zo blij mee denk ik :P
Hardshort    posted on 12-01-2009 15:02
Ik zou toch wel voor mn booth kiezen als het er echt op aan zou komen. Tis een hele moeilijke maar als mn vriendin het niet zou accepteren of moeilijk zou doen dan vrees ik dat ik toch voor mn passie kies.
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
bartezzz    posted on 12-01-2009 15:54
ik doe dan zeker me booth weg want me vriendin betekent echt wel meer voor me en dat levert nog veel op ook.
en ik kan altijd wel even bij een vriend draaien of gewoon een uurtje voor opening in de club waar ik werk/soms draai oefenen of zo.
soundcollector    posted on 12-01-2009 15:57
Poster: Hardshort
Ik zou toch wel voor mn booth kiezen als het er echt op aan zou komen. Tis een hele moeilijke maar als mn vriendin het niet zou accepteren of moeilijk zou doen dan vrees ik dat ik toch voor mn passie kies.

Ik volg je mening, in een gezonde relatie moet je mekaar wat laten doen...
Als je vriendin zegt: je booth of ikConfused dan kan je beter twee keer nadenke, zo een vriendin is wrs niet voor het leven Winking my eye... Die zou je passie wel accepteren
LouisCasper    posted on 12-01-2009 16:05
Als mijn vriendin (als ik die zou hebben) mijn hobby niet zou accepteren zou zij de deur uitgaan.

Ik ben nog jong en op je 17de de ware vinden lijkt me sowieso sterk.
http://www.louiscasper.com
WopWopWop    posted on 12-01-2009 16:08

Dat jour gerrit daar in pastXD
DJADMIN    posted on 12-01-2009 16:09
heren (en dames),

de topicstarter zal denk ik niet bedoeld hebben of ze het zou accepteren...ik denk dat hij heeft bedoeld wanneer je voor 2 deuren moet kiezen, links je vriendin of rechts je booth, waar hecht je dan de meeste waarde aan...

het beste van beiden is natuurlijk leuk, maar het gaat er natuurlijk om wat je zou kiezen
DJADMIN    posted on 12-01-2009 16:09
Poster: WopWopWop

Dat jour gerrit daar in pastXD

hahahahhahahahahha boink Cool
LaMalediction    posted on 12-01-2009 16:12
al bijna 3 jaar bij elkaar en nog steeds gelukkig, ze vind mij hobby juist helemaal geweldig. ze zou me voor gek verklaren als ik het de deur uit zou doen. ze staat er zelf ook helemaal achter al ik ergens moet draaien enzo, feestje organiseer enzo.
DjVictorF    posted on 12-01-2009 16:30
Ja maar bedoel je met booth je hobby?
Ik kies me hobby boven me vriendin.. aangezien het toch wel echt een passie is ende relaties nu niet zo serieus zijn als 10 of 15 jaar later
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
TheRedust    posted on 12-01-2009 18:11
Iets in mij zegt da ik mijn vriendin zou kieze, maar aangezien ik dat momenteel niet heb, blijft er maar 1 ding over Happy, laughing Zoals bij vele waarschijnlijk :D
RiX    posted on 12-01-2009 18:34
Ik zou niet kunnen kiezen. Wel verwacht ik dat mijn vriendin mijn hobby respecteert, zolang ik haar niet verwaarloos. Andersom zou ik haar hobby ook niet verbieden.

273 Users online: 180 Guests (93 Unknown)
Pages generated today : 55.969
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.949.514