Je vriendin of je booth (2/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Aemilius    posted on 22-02-2007 16:10
Haha je hoort altijd bij die autofreakz bijvoorbeeld dat ze hun auto kiezen voor hun vriendin..

Nu ben ik wel benieuwd.. Je moet 1 ding wegdoen.. Je vriendin (voor vrouwelijke Dj's, vriend) of je booth? Welke kies je.. Ik zelf kies voor me gear, als ik ouder ben en een vriendin wat serieuzer begint te worden verander ik wel van mening.. (denk ik xD)

EDIT: p.o bij de verkeerde geplaats, had dit topic bij 'Chat talk' willen plaatsen

[edit: en dus verplaatst]
User edit by Aemilius on 22-02-2007 @ 16:18:15 (35%)
Mod edit by Lead on 22-02-2007 16:54 (9%)

What do you think about Je vriendin of je booth ??

Vote :   

Patrick2005    posted on 23-02-2007 09:07
me booth want ik heb nog geen vriendin xD
Illusion    posted on 23-02-2007 09:40
Als m'n vriendn zo'n hekel heeft aan mijn hobby, heeft ze pech. Dit is mijn hobby, en dat zal zo blijven.

Maar gelukkig heeft ze er geen hekel aan, ze vind het zelfs leuk:D Ze wil me nog steeds een keer zien optreden...:p
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Antoine88    posted on 23-02-2007 10:40
OMG, hoe lelijk.. Gewoon je vriendin ditchen. Lekker ja.

Zelf zou ik beide niet loslaten. Of, daar doe ik hard me best voor.
Camino    posted on 23-02-2007 17:33
Poster: MaD

Krijg je geen ruzie als je zo met je vriendin omgaat?

HAHAHAHAH brilliant!

Ik zou moeten zeggen booth eruit... heb momenteel een vrij serieuze relatie
_Ivan_    posted on 23-02-2007 18:28
Poster: Illusion
Ze wil me nog steeds een keer zien optreden...:p

Treed je nooit prive op dan?:P
Feel&.Celebrate.Life!
User edit by _Ivan_ on 23-02-2007 @ 18:28:33 (7%)
Spacy    posted on 24-02-2007 02:05
Als ik naar haar vrouwen-tv-talkshowrommel moet kijken terwijl er iets anders op tv is dan moet ze mijn herrie er maar bij nemen. :p

Beide wat nemen en laten :p
Jer    posted on 24-02-2007 09:09
Geen moeilijke keus me vriendin!!! Ik gooi het zo weg!!!
User edit by Jer on 14-01-2009 @ 08:21:05 (100%)
Devotion    posted on 24-02-2007 09:32
quote:
Poster: Aemilius
Nu ben ik wel benieuwd.. Je moet 1 ding wegdoen.. Je vriendin (voor vrouwelijke Dj's, vriend) of je booth?

[edit: en dus verplaatst]

Hmmm... ik ben wel voor een paar aanpassingen in deze opening; er zijn ook mannen met een vriend (ja écht!) en meisjes die "scharen".

Ik heb zelf nooit de keuze hoeven te maken: mijn vriend vind het erg indrukwekkend wanneer ik draai en is altijd stiekem erg trots als ik aan het eind van de avond complimenten krijg.

[dr. Phil-modus]Als je partner je niet steunt in de dingen die positief voor je zijn en die energie opleveren; dan is er waarschijnlijk iets niet goed aan de relatie.[/dr. Phil-modus]
ceesietopc    posted on 24-02-2007 09:45
Heb geen vriendin, en ook geen booth, maar als ik beide zou hebben, zou ik geen van beiden laten schieten. En de ware zal heus geen moeite hebben met mijn mening :P
Jer-E    posted on 26-02-2007 14:50
ik zou mun vriendin late draaie dan weet ze hoe leuk het is ^^
ciderke    posted on 26-02-2007 18:30
Ik heb een redelijk serieuze relatie en als m'n vriendin het zelf zou vragen om te kiezen zou ik eerder haar buitensmijten. Je moet toch de vrijheid krijgen van je vriendin om een hobby te hebben?!

Als ik door omstandigheden zou moeten kiezen (dus niet op haar aanvraag) dan zou ik zeker voor m'n vriendin kiezen.
Yorick    posted on 26-02-2007 20:25
Poster: Jer-E
ik zou mun vriendin late draaie dan weet ze hoe leuk het is ^^

heb ik ook al geprobeert maar ze vond het niet zo leuk,,,
tja als me booth er uit moet ga ik wel bij een maat van mij draaien ofzo:P
Ferrox    posted on 26-02-2007 20:32
Dan ga ik denk toch voor de "booth"  van me vriendin..

als ik die een heb
Hansje    posted on 27-02-2007 10:15
Mijn vriendin staat gelukkig achter mijn hobbie en gaat ook vaak mee als ik moet draaien (tassensjouwster en drankjeshaalster ghehehe )
Illusion    posted on 27-02-2007 12:14
Poster: _Ivan_

Treed je nooit prive op dan?:P

Jawel, wel eens een setje voor m'n vriendin. Ze snapt niks van het mixen zegt ze. Maar ze wilde me nog een keer in een discotheek zien. Is toch even wat anderd:D
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Jer-E    posted on 27-02-2007 13:27
ik vroeg aan mijn vriendin aangzien deze topic:

wat vin jij er van eigenlijk dat ik dj ben en dat ik 1000-en euro's uitgeef aan dj spullen ?

toen andwoorde zei :

je moet het zelf weten ik hou er wel van om naar jou draai kunsten te luisteren en te kijken enzowieso is wel een hoop geld dus je kan ook langer sparen en my meer spullies geven :D

dus jah da zeg my chick dervan (A)
dJORD    posted on 11-01-2009 20:13
vriendin (zou iedereen hier doen als je mijn chick hadCool) die je niet kan krijgen want ze is van mij
Ferrox    posted on 11-01-2009 20:15
Poster: Ferrox
Dan ga ik denk toch voor de "booth"  van me vriendin..

als ik die een heb

Nu bijna 2 jaar verder,

Ik ga toch echt voor mijn vriendin Winking my eye
Jorrit    posted on 11-01-2009 20:19
je moet het zelf weten ik hou er wel van om naar jou draai kunsten te luisteren en te kijken enzowieso is wel een hoop geld dus je kan ook langer sparen en my meer spullies geven :D

dus jah da zeg my chick dervan (A)

Dus eigenlijk is ze een beetje een golddigger, dat ze 'spullies' van je wil? :P
Ziax    posted on 11-01-2009 20:25
Ik en m'n vriendin woonden wel een eindje van elkaar maar zagen elkaar toch 4x per week (allebei student hogeschool).

Als ze dan bij me thuis was draaide ik soms wel maar ook niet langer dan een half uurtje omdat ik merkte dat ze het toch niet zo leuk vond dat ze geen aandacht kreeg. Tijdens een feestje vond ze het wel tof om naar me te kijken en zelf wat te staan swingen.

Gewoon omdat ik tijdens de week ook zoveel tijd had dat ik haar niet zag. Soms wel ambetant, vooral omdat m'n andere hobby mini 4-taktjes is (dax, monkey etc...) waar ik naar m'n zin wel te weinig tijd voor had (omdat ik met een paar ideeën in mn kop zat die er moesten komen).
Maar ik besefte ook dat ik haar echt graag zag en dat ik al die tijd voor haar ook wel degelijk over had. Moesten we dichter bij elkaar gewoond hebben had dit een stuk makkelijker geweest.
Spijtig genoeg staat er nu al 3 maand een punt achter, maar ik zou m'n booth weer enkele uren per week laten staan moest ze terug aan mn deur staan. Geen twijfel mogelijk

Het komt er gewoon op neer een goede middenweg te zoeken, en die had ondertussen wel al gevonden maarja..
Nu heb ik tijd over zodat ik zelf geen zin meer heb om nog te draaien .. ook niet goed dus :p

edit: Nu ik de post zelf herlees lijk ik wel een depressieveling :D :p 
maar dat is dus totaal niet zo 
User edit by Ziax on 11-01-2009 @ 20:27:09 (19%)
Renzis    posted on 11-01-2009 20:28
Poster: dJORD
vriendin (zou iedereen hier doen als je mijn chick hadCool) die je niet kan krijgen want ze is van mij

Gozer, oud topic dit! kijk daar eerst even naar de datumWinking my eye

Gisteren mijn vriendin beetje leren draaien, doe geen van tweeen de deur uit:D
Mixt-Ape    posted on 11-01-2009 20:34
@Renzis
Mijn vriendin wordt al zot als ze alle knopjes ziet!! Dat zal bij mij dus niet lukken...
Renzis    posted on 11-01-2009 21:08
Ach laat dr een half uurtje met een CDJ kloten dan ben je al een heel end. Gelijk zetten is dan even niet zo moeilijk aan te leren
gizzy    posted on 11-01-2009 21:10
Mijn vriendin kon na een half uurtje kloten al bijna 2 platen gelijk krijgen dus doe mij mijn vriendin maar en laat die booth maar zitten. Winking my eye
OneSixty    posted on 11-01-2009 22:08
Poster: Ziax
Als ze dan bij me thuis was draaide ik soms wel maar ook niet langer dan een half uurtje omdat ik merkte dat ze het toch niet zo leuk vond dat ze geen aandacht kreeg.  

je doet toch wel iets anders als je vriendin langskomt zeker Cool ? Cool

maar mijn vriendin vind het alleen maar stoer dat ik dj ben :D

ik krijg eerder de pest aan haar hobby, paardrijden...
das echt geen lachertje !

316 Users online: 186 Guests (130 Unknown)
Pages generated today : 41.004
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.934.549