Echt heel grappig! Een jongen komt erachter dat zijn vriendin vreemd gaat tijdens een radio uitzending.
What do you think about Het zal je vriendin maar zijn..... ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik heb die dag meerdere van dit soort 'liefdestests' gehoord en dit is de 2de waar zoiets naar voren is gekomen...
ik heb niet het idee dat dit in scene gezet is want deze actie werd ieder uur gedaan.... en er waren meerdere trutjes/sukkels die de bloemen naar de verkeerde gingen sturen...
Ik twijfel er echt aan of het echt is of nep, maar neig toch meer naar realiteit.
Sommige mensen vinden de reacties van de mensen niet natuurlijk, maar persoonlijk vind ik echt juist heel erg realistisch! Die vrouw weet echt niet meer wat ze moet zeggen!
Ja! Deze had ik ook al gehoord, het was op radio 538 met valentijnsdag. De ultieme liefdestest noemden ze het :D En idd Lead,, dit was niet in scène gezet, want hiervoor kon je jezelf gewoon opgeven
Dat neemt niet weg dat juist deze wel in scene is gezet of niet dan? De rest kan wel echt zijn maar deze bijvoorbeeld niet..
Ik denk dat het wel echt was. Dit werd op verscheidene radiostations gedaan. Ik hoorde ook al van verscheidene dat het in scene was gezet. Maar ik weet het niet. Ik denk ook niet dat we er nog achter komen. Maar toch is ie goed:d
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.