Wat roken jullie
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Thomz    posted on 21-02-2007 23:49
Nou, wil wel eens weten wat jullie hier roken (als je rookt natuurlijk).

Begin aub niet van roken is slecht enal...    dat weten we allemaal heel goed, en iedere keer we een sigaret opsteken zien we het op ons pakje hoe slecht het niet is...

Zal aftrappen: Merk: - Bastos tabak: normaal schiet ik men sigaretten en dan is het Bastos tabak
                               - Camel: als ik gewoon filtersigaretten koopWinking my eye

What do you think about Wat roken jullie ??

Vote :   

_Ivan_    posted on 21-02-2007 23:55
Spijtig op 14 jarige leeftijdWinking my eye vind dit een slecht topic eigenlijk maar weet niet hoe andere hier over denken....
Feel&.Celebrate.Life!
Thomz    posted on 22-02-2007 00:06
Poster: _Ivan_
Spijtig op 14 jarige leeftijdWinking my eye vind dit een slecht topic eigenlijk maar weet niet hoe andere hier over denken....

Of je nu 14 bent of 18 bent, het maakt het er niet erger of beter op he...
Sammow    posted on 22-02-2007 00:10
ik rook nooit en als het dan eens zou voorvallen is het geen gewone sigaret Happy, laughing

hoe ben je begonnen dan? 14 is wel erg vroeg
Thomz    posted on 22-02-2007 00:15
Poster: Sammow
ik rook nooit en als het dan eens zou voorvallen is het geen gewone sigaret Happy, laughing

hoe ben je begonnen dan? 14 is wel erg vroeg

Het gaat hier niet over hoe of wanneer ik ben begonnen, vraag is wat de rokenden onder ons roken...
robbert    posted on 22-02-2007 00:39
Het valt me op dat er de laatste tijd ongelooflijk onzin topics worden geopend en ja, deze valt daar dus ook onder..

Wat mij betreft komt hier gauw een slot op.
TheSupercrab    posted on 22-02-2007 00:46
wiet, geen tabac. als je iets slecht wilt rooken kun je het beter voor een reden doen, vind sigareten nonsense.
tairip    posted on 22-02-2007 00:49
Coke en alle andere schadelijk drugs!

Wat een dom topic! Slotje!
PatrickBeuken    posted on 22-02-2007 00:51
Als ik er maar knetterstoned van wordt vind ik alles goed.... Dus niet.

I was gonna clean my room, until I got high
I was gonna get up and find the broom, But then I got high
My room is still messed up And I know why, (why man) 'cuz I got high
Because I got high
Because I got high

I messed up my entire life, because I got high
I lost my kids and wife , because I got high
Now I'm sleeping on the sidewalk, and I know why, (why man) 'cuz I got high, because I got high, because I got high

Lock'n please Happy, laughing

User edit by PatrickBeuken on 22-02-2007 @ 00:53:20 (74%)
MuffHouse    posted on 22-02-2007 01:21
Ik vind het onzin dat er altijd zo braaf moet worden gedaan! We zijn nog altijd Nederlanders (voornamelijk), en dat is nog steeds het land waar jij je mening vrij mag uiten, roken geen taboo is en drugs gedoogt wordt!

Ik rook Lucky's (filter)

Kevinova    posted on 22-02-2007 07:08
ALS ik rook is  het meestal Pallmall of Malboro. Ben namelijk een gelegenheidsroker.
rebounce    posted on 22-02-2007 09:22
malboro light , meestal enkel bij uitgaan :d
djpeckman    posted on 22-02-2007 10:24
Poster: TheSupercrab
wiet, geen tabac. als je iets slecht wilt rooken kun je het beter voor een reden doen, vind sigareten nonsense.

Als of wiet goed is voor je!!!!

Wiet zorgt er voor dat je hersens afbreken na een tijdje.
Dus kun je veel beter tabac roken!!

Wiet maakt je alleen maar kapot>

Wat een ......  topic!!

Jammer dat de buitenlanders zo'n raar beeld hebben van de Nederlanders, ik liep in Engeland daar waren ook fransen die lopen op me af en het eerste wat ze vragen is of we wiet hebben!!!

En sijdens het draaien moet je zoizo niet onder invloed zijn van drug of alchol ( is ook drugs Winking my eye  )
User edit by djpeckman on 22-02-2007 @ 10:27:26 (82%)
barthawk    posted on 22-02-2007 10:27
Poster: djpeckman

Als of wiet goed is voor je!!!!

Wiet zorgt er voor dat je hersens afbreken na een tijdje.
Dus kun je veel beter tabac roken!!

Wiet maakt je alleen maar kapot>

Wat een ......  topic!!

wat een gelul, uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat wanneer je in beperkte mate wiet rookt, dat juist bevoordelijk is voor de hersenactiviteit....het is ook nog goed voor andere zaken, sommige mensen met chronische pijn e.d. gebruiken het ook als medicijn...
djpeckman    posted on 22-02-2007 10:31
Veel cucses!!!!!!

En veel plezier
TheSupercrab    posted on 22-02-2007 10:48
Ik zei ook niet dat het goed voor je is,, ik zei (Lees nou is) als je iets doet dat slecht voor je is doe het dan voor een reden (ie lekker stoned zijn) dus rook ik liever een jointje dan een sigaret. En nee ik rook niet iedere dag, ben ook een gelegenheids rooker.

En idereen die altijd zo negative doet tegen rooken/wiet/ etc. Wordt is wakker, ga is naar een kroeg/club en kijk is hoeveel mensen dr rooken. Dit is dus niet een dom topic maar een topic dat erg van toepassing is op onze maatschapij. Rooken is slecht, ja, maar het gebeurt bijna overal.

En dan zijn dr ook weer mensen die weet vergelijken met coke.. LOL, maak mij aub niet lachen, Dr is een wereld van verschil tussen Cocaine en Weit, zijn 2 totaal andere dingen. Als je af en toe een jointje rookt ben je niet op eens coke verslaafd hoor. Doe toch niet zo kortzichtig. NL is enige land in de wereld die Soft drugs heeft gescheid van hard drugs door Coffe shops. En weet je wat, dat helpt eeeeerrgg veel. Ik heb 3 jaar in UK gestuudeerd, en als je daar een jointje koopt kom je meteen bij de zelfde gast aan die alles verkoopt. I.e. coke, Xtc, speed etc. Dan heb je pas de nijging om dat soort shit te koopen, in NL is dit veel minder. Ik zeg niet dat je het spul niet makkelijk kan krijgen in NL, maar voor een gemiddelede wiet rooker is het gewoon niet zo simple om andere shit te probeeren als in andere landen.

Voor de rest vind ik wel dat een paar mensen hier andere mensen nog al snel beoordelen. Als mensen willen rooken laat hun dan rooken, dat slecht is en dat je er kanker van kunt krijgen, weet iedereen nu wel, maar toch hebben ze de beslissing genomen om te rooken, dus laat ze dan ook.

Oh en ben ook gewoon NLer hoor.. dus geen buitenlander Winking my eye.
User edit by TheSupercrab on 22-02-2007 @ 11:05:14 (100%)
Thomz    posted on 22-02-2007 11:13
ok, zet er dan slotje op... 
Jorrit    posted on 22-02-2007 11:13
Veel cucses!!!!!!

En veel plezier

Beetje vreemde reactie vind ik dit.
Jij voert een (niet kloppende) bewering aan, die tegengesproken wordt, en vervolgens kom je met dit.
Mod edit by Jorrit on 22-02-2007 11:14 (2%)
ccc    posted on 22-02-2007 11:23
slecht topic hoor. Roken zuigt.

Dalijk krijgen we ook nog. Welke pillen slik jij.
TheSupercrab    posted on 22-02-2007 11:27
jesus, mensen snappen echt het verschil tussen drugs niet. Hoe kun je pillen vergelijken met rooken? waar slaat dat op?? Mischien kan dr idd better een slotje op, het blijkt toch wel dat er een boel mensen zijn die een topic zo als dit nog niet aan kunnen.. jammer.
RoyBeware    posted on 22-02-2007 11:29
Ik rook niet :D
the-melody    posted on 22-02-2007 11:31
Poster: Roy-776
Ik rook niet :D
 Same here, verder ben ik het met TheSupercrab eens. Je bent in een maatschapij tegenwoordig waar meer dan 50% rookt. Hier in belgie vind ik het dan ook niet echt slim en zelfs dom dat er niet meer mag gerookt worden in openbare plaatsen. Mijn mening is dan ook dat je daardoor klanten verliest en minder inkomsten voor de maatschapij.
Thomz    posted on 22-02-2007 11:32
Poster: TheSupercrab
jesus, mensen snappen echt het verschil tussen drugs niet. Hoe kun je pillen vergelijken met rooken? waar slaat dat op?? Mischien kan dr idd better een slotje op, het blijkt toch wel dat er een boel mensen zijn die een topic zo als dit nog niet aan kunnen.. jammer.

Blij dat jij er nog een beetje deftig op kunt reageren, maar we zetten er beter een slotje op.
Heb niet echt goesting om langs alle kanten commentaar te krijgen van oooh wat een slecht topic, en roken is slecht,... 
Dacht niet dat we zo laag zouden vallen...
Jorrit    posted on 22-02-2007 11:33
Zoals u wenst.

Lead    posted on 22-02-2007 16:19
En om even wat te illustreren, op deze website kun je wat dingen vinden over de verschillen tussen de longen van rokers en niet rokers.

en als horror einde van dit topic, zie hier het verschil met je eigen ogen :

Mag je zelf uitzoeken wie er rookt en wie niet Winking my eye
Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

312 Users online: 110 Guests (202 Unknown)
Pages generated today : 16.067
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.709.458