Ik zei ook niet dat het goed voor je is,, ik zei (Lees nou is) als je iets doet dat slecht voor je is doe het dan voor een reden (ie lekker stoned zijn) dus rook ik liever een jointje dan een sigaret. En nee ik rook niet iedere dag, ben ook een gelegenheids rooker.
En idereen die altijd zo negative doet tegen rooken/wiet/ etc. Wordt is wakker, ga is naar een kroeg/club en kijk is hoeveel mensen dr rooken. Dit is dus niet een dom topic maar een topic dat erg van toepassing is op onze maatschapij. Rooken is slecht, ja, maar het gebeurt bijna overal.
En dan zijn dr ook weer mensen die weet vergelijken met coke.. LOL, maak mij aub niet lachen, Dr is een wereld van verschil tussen Cocaine en Weit, zijn 2 totaal andere dingen. Als je af en toe een jointje rookt ben je niet op eens coke verslaafd hoor. Doe toch niet zo kortzichtig. NL is enige land in de wereld die Soft drugs heeft gescheid van hard drugs door Coffe shops. En weet je wat, dat helpt eeeeerrgg veel. Ik heb 3 jaar in UK gestuudeerd, en als je daar een jointje koopt kom je meteen bij de zelfde gast aan die alles verkoopt. I.e. coke, Xtc, speed etc. Dan heb je pas de nijging om dat soort shit te koopen, in NL is dit veel minder. Ik zeg niet dat je het spul niet makkelijk kan krijgen in NL, maar voor een gemiddelede wiet rooker is het gewoon niet zo simple om andere shit te probeeren als in andere landen.
Voor de rest vind ik wel dat een paar mensen hier andere mensen nog al snel beoordelen. Als mensen willen rooken laat hun dan rooken, dat slecht is en dat je er kanker van kunt krijgen, weet iedereen nu wel, maar toch hebben ze de beslissing genomen om te rooken, dus laat ze dan ook.
Oh en ben ook gewoon NLer hoor.. dus geen buitenlander

.