adsl tweak of orange
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Basrose    posted on 21-02-2007 16:52
Hallo mensen ik ben aan het kijken naar een nieuw adsl abonoment.
Ik ben terechtgekomen bij orange of tweakers. Kwa prijs maakt het niet veel uit en dat boeit ook niet.

Ik hoor wel dat mensen klachten hebben van beide kanten maarja dat is er alijtd wel. Ik vroeg me af wie er ervaring heeft met deze 2 providers.

Bij orange zal het gaan om internet+vaste telefonie         (adsl tot 20mbit)
Bij Tweakdsl zal het gaan om internet+een voip nummer (adsl2 12/24mbit)

Nou graag wat reacties van jullie :D

Greetz

What do you think about adsl tweak of orange ??

Vote :   

Laidback    posted on 21-02-2007 16:57
een neef werkt bij orange.. en heeft hun adsl thuis  (via de zaak offcource)..
loopt als een trein!.. echt super ..

tweak dsl ken ik niet..  maar orange is echt goedkoop voor wat je ervoor krijgd!.
en de service is ook rete goed! ...

gewoon ff naar orange bellen.. en een info pakketje aanvragen.. :P

Basrose    posted on 21-02-2007 17:08
ik wil het weten voor particulieren .. business is altijd goed.

Lead    posted on 21-02-2007 17:58
Ik heb XS4ALL.... duur, maar nog nooit problemen mee gehad (heb het al 7 jaar)
Let the BASS be louder
tairip    posted on 21-02-2007 18:14
Poster: Lead
Ik heb XS4ALL.... duur, maar nog nooit problemen mee gehad (heb het al 7 jaar)

Ik heb ook XS4ALL nu een jaartje of 4, nooit problemen en een gratis helpdesk nummer (alleen die heb je nooit nodig!).

Ik geloof dat ik wel iets van 35.- per maand betaal, maar dat heb ik wel over voor iets wat altijd werkt!
DaDragon    posted on 21-02-2007 18:33
Poster: DJ-BasRose
Hallo mensen ik ben aan het kijken naar een nieuw adsl abonoment.
Ik ben terechtgekomen bij orange of tweakers. Kwa prijs maakt het niet veel uit en dat boeit ook niet.

Ik hoor wel dat mensen klachten hebben van beide kanten maarja dat is er alijtd wel. Ik vroeg me af wie er ervaring heeft met deze 2 providers.

Bij orange zal het gaan om internet+vaste telefonie         (adsl tot 20mbit)
Bij Tweakdsl zal het gaan om internet+een voip nummer (adsl2 12/24mbit)

Nou graag wat reacties van jullie :D

Greetz

Na de nieuwe update van Orange voor de Livebox loopt het als een trein..
Met Tweakers heb ik geen ervaring.

Zelf heb ik wel Orange en ben tevreden.
Dirkvh    posted on 21-02-2007 19:59
Van Tweakers heb ik nog nooit gehoord, Orange heb ik ook geen ervaring mee, als ik het niet fout heb zijn ze ook pas net begonnen met een adsl-aansluiting..

Wij hebben thuis planet, werkt altijd super, nooit problemen mee gehad.

Verder weet ik wel dat chello(upc) af te raden is, als je daar met iets zit dan duurt het uren voordat je eens antwoord krijgt, ik heb van verschillende mensen gehoord dat je daar beter niet aan kunt beginnen.

Nog succes met je keuzeWinking my eye
Basrose    posted on 21-02-2007 20:41
wannadoo is overgenomen door orange... Ik hoorde alleen dat orange de boel gaat verkopen in iedergeval het mobiele gedeelte.

Niemand verder ervaring met tweakdsl?
PatrickBeuken    posted on 21-02-2007 21:55
Hier thuis ook Orange ADSL Family, goedkoop en snel.... als het werkt, tenminste. Die livebox vind ik echt rotzooi. Ik heb de telefooncentrale eraan gehangen, maar daglijks komt het voor dat een gedraait nummer niet gekozen wordt of dat je gewoon met een ander telefoonnummer verbonden wordt. Het telefoonabonnement is niet van Orange, dus het licht gewoon aan de hardware. Na veel telefoontjes (met een supervisor kunnen ze je niet doorverbinden) is de Livbox omgeruild voor een nieuwer versie. Helaas heeft dit niet geholpen. Als je naar Orange belt kunnen ze je niet meer vertellen dan hetgeen wat op hun scherm staat. Zonder Livebox werkt de telefoon perfect. Over de internetsnelheid heb ik niks te klagen, maar helaas komt het maar al te vaak voor dat de pc's geen verbinding kunnen maken en dat dat ding gereset moet worden. Het is dat het zo goedkoop is, anders hadden we al lang een andere internetprovider gekozen.

This is an old Topic

No new postings for 6.770 days.
 Post CommentThat would be 225.7 months
or a whopping 18.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

156 Users online: 93 Guests (63 Unknown)
Pages generated today : 16.877
Most visitors online this month : 378
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.135.843