Feestje op mijn oude school
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ferrox    posted on 21-02-2007 16:45
een keer foto's van mijn kant!

ofgelopen donderdag een feest op de onderbouw van het VMBO(??)(toen ik er op school zat was het nog mavo in ieder geval)

CA 300 man aanwezig. Na een kwartier (had frozen flame er maar ingegooid) was het aan het jumpen op elk nummer dat voorbij kwam (tot R&B en Hardcore toe shocked 8O )

Tot de belachelijke eindtijd van half 11 niet meer van de vloer geweest. We kregen een staande ovatie toen wij de leeraren-kamer binnenliepen.
De kids waren niet meer weg te krijgen op het einde.

Eigen spul:
- A&H Xone:92
- 2 X pioneer CDJ-1000MK3
- 2 X Synq XTRM-1 Draaitafels
- Dap Monitoren
- Mic
- Meubel

Gehuurd geluid
- 2 X JBL EON G2 (actief)(zwarte versie dus)
- 1 X JBL JRX (actief) Sub

Gehuurd Licht:
- 8 X Par 56 (500 watt raylights)
- 2 T-barren (showtek meen ik)
- 2 Icolor (met 300 watt staafjes)
- antari Z-1000 rookdoos
- Statieven (die zilveren van showtek)

En een hoop bekabeling voor het geheel

Ik heb 3 groepen gepakt om het zo goed mogelijk te spreiden. Geen problemen gehad.

En die geluids set gaat echt hard, Had hem ongeveer op 60% staan en ik ging met een lichte suis in de oren naar huis. Ik heb hem soms zachter moeten zetten omdat het te hard ging.

http://www.mijnalbum.nl/Album=ZU3SJXZZ

Excuses voor soms slechte foto's, maar de sfeer staat er wel op!

Dan hebben jullie een idee hoe ik bezig was voor ik de huidige set thuis had staan.

What do you think about Feestje op mijn oude school ??

Vote :   

Laidback    posted on 21-02-2007 16:50
ziet er uit als een heel gezellig feesie :D:D

en wat zijn die CDJs van jou toch UBER stoffig!!   haha
Ferrox    posted on 21-02-2007 16:54
Poster: Laidback
ziet er uit als een heel gezellig feesie :D:D

en wat zijn die CDJs van jou toch UBER stoffig!!   haha

Ze zijn zojuist zeer goed afgedaan. Ik wacht altijd na carnaval met dit soort zaken omdat ze toch wel vies worden.

Ze staan dus nu weer te glimmen achter mij
bramv    posted on 21-02-2007 17:10
jumpen op R&B
Dj_T.im    posted on 21-02-2007 17:17
fv ander vraag: hoeveel geld krijgen jullie als je op zo'n feest draaien, want wij moeten  ook regelmatig op zulke feesten draaien
Collin    posted on 21-02-2007 17:40
Ziet er zeker goed uit dat feest , en ook geslaagd

ik vind die Xone wel vet + 2 van die cdj-1000 MK3 geweldig !!!
Leoo    posted on 21-02-2007 17:51
heb je die TT's eigenlijk wel gebruikt??
Ft    posted on 21-02-2007 18:00
Hahaha... ik herinner me dit soort schoolfeesten wel... onderbouw... zou graag zeggen die goeie ouwe tijd, maar helaas :P

Het probleem van jumpen op R&B herken ik helaas... je had mijn gezicht niet willen zien toen het bij mij gebeurde :P

... Muziekbarbaren!!! :P

Ferrox    posted on 21-02-2007 18:36
Poster: Dj_T.im
fv ander vraag: hoeveel geld krijgen jullie als je op zo'n feest draaien, want wij moeten  ook regelmatig op zulke feesten draaien

Dit feest koste 250 euro voor 3 uur. Ik houd hier zelf nog een aardig bedrag aan over omdat ik deals heb met verhuurders
Poster: Leoo
heb je die TT's eigenlijk wel gebruikt??

Meer dan ik verwacht had, ik had eigenlijk alleen bij voor frozen flame (heb deze enkel op vinyl) maar heb er denk zo'n 20 tal platen opgehad. Sloeg dus erg goed aan!
Poster: Ft
... Muziekbarbaren!!! :P

Zo nogal!
dutchman    posted on 21-02-2007 18:51
echt te wijs...vooral je draai set:D
maar is et niet leuk om met wat scanners of mh de boel wat op te vrolijken

foto dit had ik staan samen met een drive-inn show waar ik mee samenwerk...wel gehuurd hoor(ook met een flinke deal):D het maakt de boel net wat leuker, aluwel je met parren toch wel een onwijs leuke sfeer kan creeeren!!
Ferrox    posted on 21-02-2007 19:04
Budget is er niet naar. En ik had dat wel kunnen doen, maar dan had ik er zelf op ingelegd. en dat is zeker niet de bedoeling!

Vorige keer had ik wel scanners bij, maar dat kwam omdat toen alles van mijzelf was. En nu niet meer
Leoo    posted on 21-02-2007 20:01
vin het altijd leuk als dj's toch nog vinyl gebruiken.. dit medium moet nog heel lang blijven bestaan

*aub geen discussie over cd/vinyl.. niet mijn bedoeling:P

User edit by Leoo on 21-02-2007 @ 20:02:03 (58%)
Ft    posted on 21-02-2007 20:02
vin het altijd leuk als dj's toch nog vinyl gebruiken.. dit medium moet nog heel lang blijven bestaan

*aub geen discussie over cd/vinyl.. niet mijn bedoeling:P

I agree... Ferrox... geld je uitnodiging nog steeds? MOET proberen! :P
Ferrox    posted on 21-02-2007 20:11
Poster: Ft

I agree... Ferrox... geld je uitnodiging nog steeds? MOET proberen! :P

Oh sorry, helemaal vergeten te reageren

Je krijgt binnenkort weer mail. Aangezien je nu in het buitenland zit Winking my eye
Ft    posted on 21-02-2007 20:15
Poster: Ferrox

Oh sorry, helemaal vergeten te reageren

Je krijgt binnenkort weer mail. Aangezien je nu in het buitenland zit Winking my eye

hmm... ik vond spanje nog wel ff stoer staan... maar zit wel weer in nederland hoor XD ... zal ff reloggen... bij auto inloggen veranderd ie blijkbaar die vlag niet :P
Ferrox    posted on 21-02-2007 20:34
lol,
Er is nog iemand die wil komen testen :P Maar niet jij :P

Dus stuur ff een mailtje naar:

dj_ferrox(@)Hotmail(.)com
_Ivan_    posted on 21-02-2007 23:53

en bestaat nog steeds:P bij ons op school draait toch nog echt 2/3 dj's met Vinyl
Feel&.Celebrate.Life!
robbert    posted on 22-02-2007 00:46
Best een net bedrag voor 3 uur draaien, dit lukt nooit als je alle apparatuur moet huren zonder korting. Heb laatst een vergelijkbare set gehuurd voor 200 euro, inclusief cd-spelers + mengpaneel en het vervoer. Daar werd ik dus ook duidelijk gematst Winking my eye

Ferrox    posted on 22-02-2007 11:05
Poster: robbert
Best een net bedrag voor 3 uur draaien, dit lukt nooit als je alle apparatuur moet huren zonder korting. Heb laatst een vergelijkbare set gehuurd voor 200 euro, inclusief cd-spelers + mengpaneel en het vervoer. Daar werd ik dus ook duidelijk gematst Winking my eye

+ Dat ik heel de afspeel apparatuur zelf heb he. Dat scheelt ook een hoop!

En bij huren gaat het meestal per avond, dus dan is het moeilijker om voor kortere avonden een nette prijs neer te kunnen zetten.

This is an old Topic

No new postings for 6.774 days.
 Post CommentThat would be 225.8 months
or a whopping 18.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

186 Users online: 122 Guests (64 Unknown)
Pages generated today : 172.103
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.691.018