OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Hoort eigenlijk in find music maarja 8-) Het is ook handig om even een genre vantevoren aan te duiden zodat mensen al kunnen zien van "dit weet ik zowiezo niet."
Maarja zal ff voor je luisteren.
Hmmz ik weet het echt niet. Genre is troues Electro-latin... Meer Gregor Salto's stijl.
User edit by Kevinova on 20-02-2007 @ 15:12:50 (44%)
Sample 1 is een of andere remix van Shake van de Yingyang twins, ik gok (zo te horen) een Gregor Salto remix. Sample 2 is denk ik een mashup, of een 'track' die volledig bestaat uit gejatte onderdelen. De beat komt uit Hard (van Africanism dacht ik), de trommels / percussie komt uit Kenlou - What a sensation.
Sample 4: Gregor / Jeroenski / Roog - Your mind is twisted
Sample 5 komt me wel bekend voor, maar kan niet op de titel komen.
Poster: henkdetr Ben er al uit, voor de liefhebbers:
Marc Benjamin - How Low
Wat een pannekoek is Marc Benjamin zeg, een beetje een plaat bij elkaar sampelen, niet te zuinig.
This is an old Topic
No new postings for 6.793 days. Post CommentThat would be 226.4 months or a whopping 18.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.