hoeveel betaald (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lanky    posted on 18-02-2007 23:16
Nou dus ik werd tijdje terug gebeld door een vriend van me en iemand gaat een dik feest geven, zaal afhuren enzo. En daar hoort ook een DJ bij natuurlijk. Heeft ie mij gevraagt, dat wil ik wel natuurlijk. Dus die vriend van mij zei dat ik er 50 euro voo zou krijgen. De eerste 5 seconden zat ik voor me uit te staren met de gedachte: 50 euro. En toen schoot ik in de lach. 50 euro voor een avondje draaien.

Dus ik zeg: ik weet niet ik zie wel, denk het wel, Houdoe!

Ik krijg dus 50 euro voor die avond. zelf vind ik dat nogal weinig zeg maar, maar omdat ik nog absoluut geen ervaring heb met betaalde avonden zou ik eerlijk gezegt niet eens weten hoeveel geld ik zou moeten vragen voor een avond.

Iemand hier die een normale prijs weet? Ik zou het echt niet weten eigenlijk ..

What do you think about hoeveel betaald ??

Vote :   

ciderke    posted on 20-02-2007 15:11
Ik heb vroeger nog voor 50 euro een hele avond gedraaid en ik moest nog eens alle materiaal meenemen ook. Je kunt later de prijs gevoelig verhogen.
Aemilius    posted on 20-02-2007 21:32
voor mijn eerste feest kreeg ik ook 50 euro.. moest ook eigen apparatuur mee. Maar geloof mij, de Kick om daar voor de 1e keer voor zo'n groot publiek te staan.. dat is meer waard dan geld.. En je zelfvertrouwen gaat er ook meteen van omhoog..
User edit by Aemilius on 20-02-2007 @ 21:43:07 (3%)
lolbroek    posted on 20-02-2007 22:01
Goed idee Lanky!
Ik deed het in het begin ook gewoon voor de fun, gratis, en later bij grotere feesten zelfs ook een paar keer gratis, als je denkt dat er mensen in de organisatie zitten die je kan vertrouwen om je naam te promoten, en geloof me, dat helpt zeker!

Aan een plek raken is nu erg makkelijk, en ondertussen leer je andere dj's kennen, die er dan ook minder problemen mee zullen hebben om eens te komen draaien als jij ze nodig hebt.

Gewoon doen man!

(btw, 50 ? vragen voor je apparatuur daar zeg ik niets van! Gear kost nu eenmaal geld, het draaien, daar kan je nog eens met vriendendienstjes goochelen Winking my eye )

This is an old Topic

No new postings for 6.776 days.
 Post CommentThat would be 225.9 months
or a whopping 18.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

183 Users online: 119 Guests (64 Unknown)
Pages generated today : 172.080
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.690.995