Poster: FtIk hoor ze toch wel vrij makkelijk, eerste uis een van armin van buuren, 2de is moonlight party etc. Ik vind eerlijk gezegt je nummers niet logisch opgebouwt, je 1ste is al een vrij harde, 2de is meer progressive/housey vindt ik persoonlijk en 3de is weer vrij hardt. Daarna ga je naar club. Verder denk ik dat er tussen het 1ste en 2de nummer nogal veel verschil zit qua tempo(?). Voor de rest, blijf uit het rood, dat maakt al veel goed aan de kwaliteit. Heb ik ook een keer gedaan in mijn trance periode en bij mij lukte het iig wel.
Je link doet het niet?
Na reply kreeg ik andere link te zien... die deed het wel... vaag?
Het geluid is niet optimaal, waardoor je niet echt de mix zelf kunt beoordelen... Het geram op de knoppen leidt namelijk nogal af XD ...
Verder kan ik er niet echt iets over zeggen omdat ik niet echt de liedjes kan onderscheiden van het geruis :P ... kan ook aan mij liggen hoor
Poster: the-melody
Voor de rest, blijf uit het rood, dat maakt al veel goed aan de kwaliteit.
Poster: Reemz
De kwaliteit van het geluid is inderdaad niet echt optimaal. Ik zag ook op de mixer dat je continu in het rood stuurde, probeer dit zoveel mogelijk tegen te gaan want het vervormt de muziek enorm.
De nummers die je draaide waren opzich wel van elkaar te scheiden. De opbouw van de mix vond ik niet echt logisch opgebouwd.
Het filmpje vond ik wel leuk om te zien. Altijd grappig om andere dj's thuis bezig te zien.
Ik vraag me trouwens nog even af wat de reden is dat je zovaak op de que knop drukt?
Poster: djpeckman
inderdaat grappig om te zien hoe iemand anders thuis bezich is.
( vogens mij heb je de cd 1 en 2 van 538 dance smash hit of the year 2006 gebruikt of niet ) ? ? ?
Poster: LuXx
ook zie ik vaak de opmerking dat ik in de rood werk. maar dat maakt niks uit want ik heb 2 volume knobs. 1 voor de werkelijke volume en 1 voor de intensiteit van de LED lampjes. dus heb vrij weinig te maken met volume
Poster: LuXx
ook zie ik vaak de opmerking dat ik in de rood werk. maar dat maakt niks uit want ik heb 2 volume knobs. 1 voor de werkelijke volume en 1 voor de intensiteit van de LED lampjes. dus heb vrij weinig te maken met volume
Poster: Reemz
Wat voor mixer heb je als ik vragen mag?
Poster: dancedimension
De grootste onzin ooit?, ik heb ook zonet even een plaatje van je mixer bekeken, zitten helemaal geen 2 knoppen op waarvan 1 voor de led intensiteit gaat en de ander volume, je hebt gewoon een master volume knop die weer geluid uitstuurt naar jou versterker en wanneer de ledjes in het rood gaat, gaat dat vervormde geluid gewoon richting je versterker en hoor je gewoon vervormd geluid. En dan kan je met je volume knop pielen wat je wilt, het geluid blijft vervormd op zowel wanneer je het zacht zet als voluit.