Ik vraag me af, hoe stel jij je set samen??Draai je b.v. alleen maar je meest recente platen/cd's? Waar moet jouw set uit bestaan? Ik weet dat het een beetje afhankelijk is waar je draait maar iedereen heeft toch wel een beetje een soort systeem om z'n set samen te stellen? Hou je eventueel rekening met de dj die na jouw draait?? Wat zijn stijl is?

??
Ik ben nu zelf mixen aan het maken voor het radiogebeuren wat straks gaat beginnen, d.w.z. playlists waarbij ik mijn platen uitzoek. Aangezien ik in mijn programma zogenoemde "all time trance" ga draaien, oud en nieuw dus, en ik al weet dat er na mij een hard trance programma komt begin ik rustig. Na een plaat of 3 ga ik wat tempo maken, na een plaat of 8 zit ik in het massive trance gebeuren. Mijn laatste 6 a 8 platen zullen tech-trance, hard trance achtig zijn dus een opbouwende set. Ik kijk trouwens absoluut niet naar oude of recente platen, alleen maar of de platen lekker over lopen. Ik leg ze dus netjes op volgorde, ook omdat ik niet (meer) alle platen ken die ik draai. Het zijn er teveel geworden.
Hoe doen jullie dat??