weet er iemand een (online) dealer van Master Audio ik kan er geen vinden en ik wil eens effe kijken wat een master LN-10 & master LN-15 kosten maar bij RSL is de prijslijst beveiligd.
en heeft iemand misschien ervaring met deze speakers. laat het me weten
met vriendelijke Groet, DJ Vibemaster D
What do you think about master audio dealer ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik ben deze zoektocht ook al eens begonnen. En de enige dealer die ik toen tegen gekomen ben is inderdaad RSL. Als iemand nog een dealer (webshop) weet, zou ik deze ook wel graag horen.
RSL is de importeur van Master. Ik denk niet dat master producten onlive verkocht worden, wordt toch een tochtje naar hun, of een van hun dealers. Bel ze gewoon op wat die dingen kosten en waar je ze kunt krijgen.
Je kan de sales afdeling van RSL gewoon bellen voor deze vraag, doen ze niet moeilijk over. RSL is overigens de enige Master importeur in Nederland (en ook Belgie volgens mij)
Spotjo in Kampen ( provincie Overijssel ) levert ook Master Audio
ik vind het wel redelijk klinken voor z'n prijs
website weet ik zo niet kun je beste googlen
This is an old Topic
No new postings for 6.758 days. Post CommentThat would be 225.3 months or a whopping 18.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.